آشنایی با فرهنگ مردم تایلند

به گزارش دور زمین، فرهنگ مردم تایلند، فرهنگی متفاوت با مردم ایران دارند. در تور تایلند با فرهنگ مردمی روبرو خواهید شد که از دید شما کمی عجیب هستند. برای آشنایی با فرهنگ مردم تایلند باید با تور تایلند همراه شوید

آشنایی با فرهنگ مردم تایلند

فرهنگ مردم تایلند به شدت تحت تاثیر بودائیسم می باشد. با این حال برخلاف کشورهای بودائی شرق آسیا تایلند از مکتب تراوادا پیروی می کند که به ریشه های هندی آن نزدیک تر است و تاکید بیشتری بر رهبانیت دارد. معابد تایلند که به وت معروف هستند، همگی با طلا و وسایل زینتی و رنگ های مختلف مزین شده‌اند. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

یک سنت قدیمی که هنوز در این کشور پا برجاست، وجود خانه ارواح در هر خانه و یا محل کار می باشد، که طبق باور مردم این خانه ارواح محل اقامت ارواح است تا وارد خانه نشوند و ایجاد دردسر نکنند. معروف ترین خانه ارواح تایلند، معبد اروان است که در بانکوک واقع شده. این مکان مقدس در سال 1956 ساخته شده و در حال حاضر یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مکان های مقدس تور تایلند می‌باشد.

رقص سنتی تایلندی و موسیقی آن که مبتنی بر آئین های مذهبی است، از هنر های سنتی محبوب تایلند به حساب می آیند. بوکس تایلندی که ورزشی خشن و پر طرفدار می‌باشد از ورزش های بومی محبوب این کشور است. علاوه بر فرهنگ سرزمین تایلند فرهنگ های دیگری نیز در این کشور وجود دارد که از بین آنها می توان به فرهنگ قبایل هیل ساکن در مناطق کوهستانی شمالی تایلند و فرهنگ مسلمانان جنوبی و فرهنگ مردم بومی جزیره دریای آندامان اشاره نمود.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 35

به "آشنایی با فرهنگ مردم تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرهنگ مردم تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید