آشنایی با فرهنگ تایلندی

به گزارش دور زمین، در تور تایلند با مردمی روبر و خواهید شد که فرهنگی متفاوت با شما دارند و از هر لحظه زندگی خود برای شادی استفاده می‌‌کنند. در این مقاله شما را بیشتر با فرهنگ مردم تایلند آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با فرهنگ تایلندی

جشنواره‌ های تایلند

از جشن آب‌پاشی سال نو گرفته تا حرکت گروهی شناورهای پر از گل، جزو دیدنی‌ترین جشن‌های تایلند به حساب می‌آیند. این فستیوا‌ل‌ها که باعث جذب هزاران نفر از مردم بومی و گردشگر شده شامل مهمانی‌های عجیب و شگفت‌انگیز برای میمون‌های شهر لوپ بوری (Lop Buri) و جشن‌های بسیار بزرگ سال نو چینی با قایق‌های اژدها و غذاهای سرخ شده‌ی 5 ادویه می‌شود. جشنواره راکت در ناحیه شمال تایلند که قدمت آن به قبیله ایسان برمی‌گردد، مطمئناً یکی از معروف‌ترین جشنواره‌هایی است که شانس دیدن آتش بازی‌های جذاب و بزرگ را برای بازدید در تور تایلند دارد.

غذاهای تایلندی

عطر چیلی، زنجبیل و سس میگو که از غرفه‌های خیابانی و بازارهای شبانه تایلند بیرون می‌زند، معنی واقعی غذاهای تایلندی را به شما نشان می‌دهد. غذاهای تازه، خوش عطر و خوشمزه، یکی از ویژگی‌های اصلی فرهنگ تایلند به حساب می‌آید. 

در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با غذا‌های تایلندی، مقاله‌ی اختصاصی آن را در ایوارنامه مطالعه نمایید.

مردم تایلند

اکثر بومی‌های تایلند عاشق لبخند زدن هستند و مراوده با آن‌ها حتماً برایتان لذت‌بخش خواهد بود؛ حتی الان با توجه به سیل گردشگرانی که به سرزمین لبخند می‌آیند، مردم محلی واقعاً مشتاق صحبت کردن و شناخت سرزمین و زندگی شما هستند. پس اگر وسط گشت و گذار خود در تور تایلند دیدید که یک عده راهتان را بستند تا با شما عکس گروهی بگیرند، تعجب نکنید.

راهب‌ های تایلندی

بیش از 90 درصد مردم کشور تایلند به آیین بودایی اعتقاد دارند، پس جای تعجب ندارد که رتبه‌های مذهبی در این کشور بسیار مورد احترام باشند. تایلندی‌ها به اندازه‌ای برای راهب‌ها احترام قائلند که در محیط عمومی از تماس فیزیکی با آنها اجتناب کرده و در اتوبوس جای خود را به آنها می‌دهند. از آنجا که راهب‌ها را به عنوان افراد مقدس می‌دانند، پس گردشگران نیز باید این موضوع را مد نظر قرار داده و این جزییات فرهنگ تایلند را رعایت کنند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3899

به "آشنایی با فرهنگ تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرهنگ تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید