تور ارزان فرانسه: شهروندان فرانسوی در پاریس علیه تبعیض نژادی به خیابان ها آمدند

به گزارش دور زمین، شهروندان فرانسوی در مرکز فرانسه و شهرهای دیگر این کشور در روز جهانی اعتراض به تبعیض نژادی به خیابان ها آمدند.

تور ارزان فرانسه: شهروندان فرانسوی در پاریس علیه تبعیض نژادی به خیابان ها آمدند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری عصر شنبه به وقت تهران از برگزاری تظاهرات ضد تبعیض نژادی از سوی شهروندان فرانسوی در پاریس، مرکز فرانسه و دیگر شهرهای این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک شهروندان فرانسوی با تجمع در پاریس در سالگر روز جهانی مبارزه به تبعیض نژادی تجمع کردند. این تظاهرات تحت عنوان همبستگی در حال برگزاری است و پیش بینی می گردد نمایندگان 200 سازمان و نهاد در آن مشارکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، قرار است تظاهراتی مشابه در دیگر شهرهای فرانسه نیز برگزار گردد.

در سال 2000، سازمان ملل متحد روز بین المللی مهاجران را مشخص کرد که هر ساله در 18 دسامبر برگزار می گردد، روزی که کنوانسیون حمایت از حقوق کارگران مهاجر و اعضای خانواده آنها در سال 1990 تصویب شد.

چندی قبل معترضان ضد فاشیست و تبعیض نژادی در پاریس در تظاهراتی که علیه موج فزاینده سیاست راست افراطی در فرانسه از جمله سیاست های نژادپرستانه برگزار گردید مورد حمله پلیس قرار گرفتند و طی آن پلیس با باتوم و گاز اشک آور به مردم حمله کرد.

طی روزهای گذشته نیز دور دیگری از تظاهرات طرفداران جنبش اعتراضی جلیقه زردها در شهرهای مختلف فرانسه لرگزار شد و طرفداران جنبش جلیقه زردها بار دیگر در خیابان های شهر پاریس مرکز فرانسه به خیابان ها آمدند. طرفداران جنبش اعتراضی جلیقه زردها علیه واکسیناسیون اجباری کووید-19، مجوزهای بهداشتی و تعدادی دیگر از مسائل اجتماعی این دور از تظاهرات را برگزار کردند.

چندی قبل امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در انتقادی تند و توهین آمیز از معترضان به قوانین کرونایی دولت، گفت تسلیم آن ها نخواهد شد. ماکرون معترضان را بی عقل توصیف کرد و گفت: چند ده هزار نفر عقلشان را تا حدی از دست داده اند که می توانند بگویند ما در دیکتاتوری زندگی می کنیم.

کسانی که در فرانسه واکسن کرونا و این گذرنامه را دریافت ننموده باشند از ورود به رستوران ها، بارها و رفتن به مسافرت محروم می شوند. این گواهی حاکی از این است که فرد صاحب آن، دست کم یک دوز واکسن کرونا دریافت نموده، تست کرونای او در 48 ساعت گذشته منفی بوده یا پس از ابتلا به این بیماری، بهبود یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5168

به "تور ارزان فرانسه: شهروندان فرانسوی در پاریس علیه تبعیض نژادی به خیابان ها آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: شهروندان فرانسوی در پاریس علیه تبعیض نژادی به خیابان ها آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید