شرط امیرعبداللهیان برای رفتن به وین

به گزارش دور زمین، در تماس تلفنی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین نتایج مذاکرات وین برای لغو تحریم ها مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

شرط امیرعبداللهیان برای رفتن به وین

به گزارش ایسنا، بورل در این گفت وگوی تلفنی گفت: از نظر ما عمده درخواست های جمهوری اسلامی ایران در توافق پیش رو مورد توجه قرار گرفته است. ما به عنوان هماهنگ کننده مذاکرات ایران و 1+4 مایلیم بگوییم که مصاحبه ها در راستا پیشرفت و رسیدن به نتیجه نهایی قرار گرفته است.

حسین امیرعبداللهیان نیز ضمن تشکر از کوشش های هماهنگ کننده عالی اتحادیه اروپا در مذاکرات وین گفت: ما برای نهایی کردن توافق خوب و فوری آمادگی داریم.

وی اضافه نمود:، اما شتاب و عجله طرف غربی نمی تواند مانع رعایت خطوط قرمز ایران گردد.

وزیر امور خارجه کشورمان با استقبال از نهایی کردن هر چه زودتر توافق اضافه نمود: لازمه حضور وزرای خارجه در وین و اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و از جمله موضوع تضمین موثر مالی است.

امیر عبداللهیان تاکید نمود: دکتر باقری و کارشناسان ارشد کشورمان در مشورت مستمر و فعال با همه هیئت ها در وین می مانند. هیات کشورمان با جدیت به کوشش برای رسیدن به توافق نهایی و خوب ادامه خواهند داد.

وزیر امور خارجه کشورمان اضافه نمود: هر زمانی که طرف های غربی خطوط قرمز به جامانده و اعلام شده ما را بپذیرند آماده حضور در وین هستم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5690

به "شرط امیرعبداللهیان برای رفتن به وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط امیرعبداللهیان برای رفتن به وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید