شاگردان هندی و اکوادوری صافی به ارومیه می روند

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام فدراسیون کاراته، رقابت‌های بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی از مسابقات طی روزهای 26 تا 28 مردادماه با حضور 209 کاراته کا از ایران، جمهوری آذربایجان، بلژیک، برزیل، هلند، عراق، قزاقستان، کویت، مالزی، هند، اکوادور، ترکیه و آمریکا اعلام آمادگی کرده اند.

شاگردان هندی و اکوادوری صافی به ارومیه می روند

این مسابقات در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان و در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی سالن ورزشی غدیر برگزار می شود. طبق برنامه مسابقات نوجوانان و جوانان روز جمعه 26 و صبح شنبه 27 مرداد ماه و مسابقات کاتا و کومیته بزرگسالان بعدازظهر روز شنبه 27 و روز یکشنبه 28 مرداد ماه خواهد بود.

همچنین پیش از آغاز مسابقات جام وحدت و دوستی و در روز پنجشنبه 25 مرداد ماه انتخابی کاتا هم با قضاوت 12 عضو شورای داوری فدراسیون جهانی برگزار می شود، تا تکلیف کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی 2018 مادرید مشخص شود.

تیم های ملی هند که زیر نظر احمد صافی از مربیان بین المللی کاراته ایران تمرینات خود را انجام می دهند با اضافه شدن تیم اکوادور در مسابقات ارومیه نیز شرکت می کنند. هندی ها نزدیک به 4 ماه هست که با دعوت از این مربی در جهت توسعه کاراته کشور خود گام بر داشته اند. تیم اکوادور هم 4سال متوالی در کمپ تمرینی در ایران با این مربی تجربیات خود را افزایش می دهد.

این مسابقات چند سالی است به همت جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون و رئیس هیات کاراته استان آذربایجان غربی به صورت منظم برگزار می شود.

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 813

به "شاگردان هندی و اکوادوری صافی به ارومیه می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان هندی و اکوادوری صافی به ارومیه می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید