کاراته قهرمانی دنیا، نایب قهرمانی ایران در جام بیست وچهارم، تاریخ سازی در سرزمین ماتادورها با 2 طلا، یک نقره و 4 برنز

به گزارش دور زمین، تیم ملی کاراته کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز برای اولین بار به مقام نایب قهرمانی دنیا رسید.

کاراته قهرمانی دنیا، نایب قهرمانی ایران در جام بیست وچهارم، تاریخ سازی در سرزمین ماتادورها با 2 طلا، یک نقره و 4 برنز

به گزارش خبرنگاران، بیست وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دنیا امروز (یکشنبه) و پس از شش روز مبارزه با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال مسابقات کاتا و کومیته تیمی بانوان در سالن 15 هزار نفری ویزینک مادرید به اتمام رسید تا پرونده این دوره از مسابقات با قهرمانی ژاپنی ها در مجموع مسابقات کاتا و کومیته بسته گردد.

چشم بادامی ها در انتها این مسابقات با کسب چهار مدال طلا، چهار نقره و دو برنز به مقام قهرمانی دنیا دست یافتند. تیم ملی کاراته ایران برای اولین بار در تاریخ مسابقات دنیای با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز به مقام نایب قهرمانی دنیا دست یافت و فرانسه با دو مدال طلا به مقام سوم رسید. اسپانیای میزبان نیز با کسب یک مدال طلا، سه نقره و دو برنز عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

در بخش کومیته مردان نمایندگان شایسته کشورمان با راهنمایی شهرام هروی موفق شدند با کسب دو مدال طلا (بهمن عسگری و کومیته تیمی)، یک مدال نقره (سجاد گنج زاده) و دو مدال برنز (ذبیح الله پورشیب و هامون درفشی پور) به مقام قهرمانی برسند. ایتالیا با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در صندلی دوم نهاده شد. تیم های ترکیه و ژاپن نیز با کسب یک مدال نقره و دو برنز به طور مشترک در صندلی سوم نهاده شدند.

براساس این گزارش، در بخش کومیته بانوان تیم ژاپن با کسب یک مدال طلا و دو نقره به مقام قهرمانی رسید. تیم کرواسی با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در صندلی دوم نهاده شد و تیم های فرانسه، لهستان، آذربایجان و یونان با کسب یک مدال طلا مشترکاً در صندلی سوم نهاده شدند. تیم بانوان کشورمان نیز با کسب تنها یک مدال برنز توسط سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم به طور مشترک با تیم های اسپانیا، چین تایپه، بلغارستان، اتریش، مراکش، سوئد و الجزایر در صندلی ششم نهاده شد.

همچنین در مجموع کومیته مردان و زنان نیز تیم کشورمان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز باز هم در صندلی نخست نهاده شد، تیم فرانسه با دو مدال طلا در صندلی دوم نهاده شد و ژاپنی ها نیز با یک مدال طلا، سه نقره و دو برنز در صندلی سوم نهاده شدند.

اما در بخش کاتا و در مجموع کاتای انفرادی و تیمی زنان و مردان، تیم ژاپن با سه مدال طلا و یک نقره به مقام قهرمانی دست یافت. اسپانیا با کسب یک مدال طلا و سه نقره در صندلی دوم نهاده شد و ایتالیا با کسب چهار مدال برنز در صندلی سوم نهاده شد. ترکیه نیز با دو مدال برنز در صندلی چهارم نهاده شد و کاتای ایران با کسب یک مدال برنز در کاتای تیمی به طور مشترک با تیم هنک کنگ در صندلی پنجم نهاده شد.

مدال آوران کومیته انفرادی و تیمی مردان:

وزن 60- کیلوگرم: 1- آنجلو کرسنزو از ایتالیا 2- نائوتو ساگو از ژاپن 3- اسدیلوف دارخان از قزاقستان 3- عبدالسلام امکناسی از مراکشوزن 67- کیلوگرم: 1-استیون داکاستا از فرانسه 2- فیگوریا ونسیوس از برزیل 3- هامون درفشی پور از ایران 3- کامیلو ولزو از شیلیوزن 75- کیلوگرم: 1- بهمن عسگری از ایران 2- لوئیجی بوسا از ایتالیا 3- کن نیشیمورا از ژاپن 3- رافائل آقایف از آذربایجان وزن 84- کیلوگرم: 1- ایوان کرویچ از کرواسی 2- والری چوبوتار از اواکراین 3- ذبیح الله پورشیب از ایران 3- آوگار آکتاش از ترکیه وزن 84+ کیلوگرم: 1- جاناتان هورنه از آلمان 2- سجاد گنج زاده از ایران 3- ساخو سیک باباکار از اسپانیا 3- آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه

کومیته تیمی مردان: 1- ایران 2- ترکیه 3- ایتالیا 3- ژاپنمدال آوران کومیته انفرادی و تیمی بانوان:

وزن 50- کیلوگرم: 1- میهو میهارا از ژاپن 2- سراب اوزچلیک از ترکیه 3- سارا بهمنیار از ایران 3- بتینا پلانک از اتریشوزن 55- کیلوگرم: 1- دورتا باناسزچیک از لهستان 2- جانا بتیچ از آلمان 3- ایوت گورانوا از بلغارستان 3- یان تزو ون از چین تایپه وزن 61- کیلوگرم: 1- جوانا پرکوویچ از صربستان 2- ژائویان ین از چین 3- سادینی بیتسام از مراکش 3- جیانا لطفی از مصر وزن 68- کیلوگرم: 1- ایرنا زارتسکا از آذربایجان 2- ویکتوریا ایسایف از روسیه 3- لامیا ماتوب از الجزایر 3- میروسلاو کوپونوا از اسلواکیوزن 68+ کیلوگرم: 1- الینه چاتزیادو از یونان 2- آیومی یوکوسا از ژاپن 3- شیما ابولیازید از مصر 3- هانا آنتونوویچ از سوئدکومیته تیمی بانوان: 1- فرانسه 2- ژاپن 3- مصر 3- اسپانیا

مدال آوران کاتای انفرادی و تیمی مردان و بانوان

کاتای انفرادی مردان: 1- ریو کیونا از ژاپن 2- دامین کوینترو از اسپانیا 3- علی صوفو اوغلو از ترکیه 3- متیا بوساتو از ایتالیاکاتای انفرادی بانوان: 1- ساندرا سانچز از اسپانیا 2- کیو شیمیزو از ژاپن 3- ویویانا بوتارو از ایتالیا 3- گریس لائومو مو شانگ از هنگ کنگ

کاتای تیمی مردان: 1- ژاپن 2- اسپانیا 3- ایران 3- ایتالیاکاتای تیمی بانوان: 1- ژاپن 2- اسپانیا 3- ترکیه 3- ایتالیا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 207

به "کاراته قهرمانی دنیا، نایب قهرمانی ایران در جام بیست وچهارم، تاریخ سازی در سرزمین ماتادورها با 2 طلا، یک نقره و 4 برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا، نایب قهرمانی ایران در جام بیست وچهارم، تاریخ سازی در سرزمین ماتادورها با 2 طلا، یک نقره و 4 برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید