سندرز: ترامپ از نژادپرستی و نفرت سود می برد

به گزارش دور زمین، سناتور دموکرات ارشد آمریکایی با بیان اینکه رئیس جمهور کنونی این کشور از نژادپرستی و هراس افکنی سود می برد، گفت وی باید در انتخابات پیش رو شکست داده گردد.

سندرز: ترامپ از نژادپرستی و نفرت سود می برد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنی سندرز سناتور دموکرات آمریکایی به صورت غیرمستقیم از مردم این کشور خواست در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، برای بار دوم به دونالد ترامپ رأی ندهند.

سندرز با اشاره به الفاظی که ترامپ برای توصیف مهاجران مکزیکی و معترضان به نژادپرستی استفاده نموده، در صفحه توئیتر خود نوشت: [بعد از]انتخابات قبلی، ترامپ برای متوقف کردن تهاجم، نیرو به مرز اعزام کرد. [در]این انتخابات، او برای متوقف کردن آشوب طلبان نیرو به پورتلند می فرستد.

وی با انتقاد از همسویی سیاست های ترامپ با تفکرات نژادپرستان و جنگ طلبان، اضافه نمود: ترامپ از نژادپرستی، نفرت، گسستگی و هراس افکنی سود می برد. به خاطر دموکراسی هم که شده او را باید شکست داد.

قتل جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس سفید پوست این کشور، هفته هاست که اعتراضات سراسری در آمریکا و حتی در کشور های غربی دیگر را علیه خشونت پلیس و نژاد پرستی به همراه داشته است.

رئیس جمهور آمریکا طی ماه های اخیر و از زمان آغاز اعتراضات علیه نژادپرستی در این کشور، بار ها در حساب توئیتر خود، معترضان را به برخورد با تمام قدرت تهدید نموده است.

سندرز پیشتر نیز گفته بود: واقعیت این است که رئیس جمهور نابغه ما ترجیح می دهد تا به جای پزشکان و دانشمندان که همه چیز را به شما می گویند، توسط یک مجری تلویزیونی در توئیتر درباره همه گیری کرونا گزارش دریافت کند. شما باید در این باره که دولت ترامپ تا چه اندازه بدون درک و تاسف انگیز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3135

به "سندرز: ترامپ از نژادپرستی و نفرت سود می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: ترامپ از نژادپرستی و نفرت سود می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید