سخت ترین کتاب هایی که ارزش خواندن دارند

به گزارش دور زمین، وب سایت بدونیم: شاید با مطالعه این کتاب ها کمی گیج شوید اما ارزش کوشش و زمانی که برای مطالعه آن ها می گذارید را دارد.

سخت ترین کتاب هایی که ارزش خواندن دارند

لی لی اثر خولیو کورتاسار

رئالیسم جادویی ژانر آسانی نیست و لی لی یکی از سخت ترین نمونه های این ژانر است. این رمان کورتاسار در رابطه با بوهمیان پاریس را می توانید به 2 روش متفاوت بخوانید. یا از ابتدا تا فصل 57 بخوانید و یا از روی جدول راهنمای کتاب به صورت صفحات زوج و فرد یا از فصل 75 آغاز کنید. جالب اینجاست که می توانید برخی از قسمت های کتاب را جا بیندازید و با این وجود کاملا کتاب را درک کنید.

شوخی بی خاتمه اثر دیوید فاستر والاس

در این رمان هزار صفحه ای از فاستر والاس موضوعات زیادی از اعتیاد و تنیس گرفته تا تئوری فیلم و جدایی کبک و یک اختراع عجیب و در عین حال ناراحت کننده جای گرفته است. درست است که در این کتاب داستان خاصی روایت نمی گردد اما هر کسی به خاطر خلاقیت منحصر به فرد والاس به مطالعه آن روی می آورد.

بازی تاج و تخت اثر جرج آر. آر مارتین

مجموعه آثار مارتین سیستم پیچیده ای از قلمروهای پادشاهی است. شاید در ابتدا نتوانید شخصیت ها را از هم تشخیص دهید اما بعد از این که با آن ها خو گرفتید دیگر نمی توانید کتاب را زمین بگذارید.

پرتره ای از مرد هنرمند در جوانی اثر جیمز جویس

استیون ددالوس نام اصلی جیمز جویس است و این کتاب در واقع زندگینامه خود اوست که جزئیات تصمیم استیون در کناره گیری از کلیسا و دنبال کردن درس و دانشگاه را بیان می نماید.

هرگز رهایم مکن اثر کازوئو ایشی گورو

این رمان زمانی که متوجه شوید چه اتفاقی می افتد اشکتان را در می آورد. در این داستان علمی تخیلی تصور می کنید که اگر یک انسان شبیه سازی شده بودید و به جهان آمده اید تا اعضای بدنتان را اهدا کنید چه اتفاقی می افتاد. کی، روت و تومی شخصیت های اصلی داستان هستند که در مدرسه شبانه روزی هیلشم با سبک آموزشی خاصی آموزش می دیدند. دانش آموزان طوری تربیت می شوند که قرار است در آینده اهدا کننده عضو به مردم باشند.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1849

به "سخت ترین کتاب هایی که ارزش خواندن دارند" امتیاز دهید

3 کاربر به "سخت ترین کتاب هایی که ارزش خواندن دارند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین کتاب هایی که ارزش خواندن دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید