تور اروپا: روسیه: آمریکا و اتحادیه اروپا وارد جنگ اقتصادی فراگیر علیه ما شده اند

به گزارش دور زمین، یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که آمریکا و اتحادیه اروپا با اعمال تحریم های غیرقانونی و بی سابقه علیه مسکو عملا وارد یک جنگ اقتصادی فراگیر علیه روسیه شده اند.

تور اروپا: روسیه: آمریکا و اتحادیه اروپا وارد جنگ اقتصادی فراگیر علیه ما شده اند

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا تماشا کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، الکسی بارمانف مدیر بخش امور اروپایی وزارت خارجه روسیه در جدیدترین مواضع خود از تحریم های کشور های غربی علیه مسکو به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام روسی شرح داد: اعلام جنگ اقتصادی فراگیر از سوی اتحادیه اروپا علیه روسیه عواقب و پیامد های وخیم و جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. این تحریم ها غیر قانونی و بی سابقه هستند.

وی گفت: طبیعی است که دولت روسیه به تحریم های اعمال شده از سوی اتحادیه اروپا علیه مسکو پاسخ خواهد داد. ما به تحریم های ایالات متحده آمریکا نیز پاسخ می دهیم.

این مقام روسی در ادامه اظهاراتش نیز شرح داد: تحریم، گزینه ما نیست. ما هیچگاه به رویکرد تحریمی علاقه ای نداشته ایم. متأسفانه در این میان، برخی کشور ها نظیر ایتالیا با دیگر کشور ها مانند فرانسه در جنگ اقتصادی علیه مسکو همراه شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5198

به "تور اروپا: روسیه: آمریکا و اتحادیه اروپا وارد جنگ اقتصادی فراگیر علیه ما شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: روسیه: آمریکا و اتحادیه اروپا وارد جنگ اقتصادی فراگیر علیه ما شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید