تور فیلیپین ارزان: رهبران سفر برای اجلاس جهانی WTTC 2022 به مانیل می فرایند

به گزارش دور زمین، مرکز فیلیپین، مانیل، خود را برای میزبانی از اجلاس دنیای شورای دنیای سفر و گردشگری 2022 از 20 تا 22 آوریل با حضور رهبران گردشگری دنیا آماده می نماید.

تور فیلیپین ارزان: رهبران سفر برای اجلاس جهانی WTTC 2022 به مانیل می فرایند

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین ارزان همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

به گزارش گروه ترجمه خبرنگاران به نقل ازبریکینگ تراول نیوز، موضوع اجلاس جهانی سال جاری، کشف دوباره سفر است. هدف شورای جهانی سفر (WTTC) گرد هم آوردن مردم سراسر جهان و به اشتراک گذاشتن همدلی، ارزش ها و خواسته های مشترک برای حل بسیاری از چالش های اجتماعی، زیست محیطی و مالی است.

پس از رویداد پیروز سال گذشته در کانکون، مکزیک، اجلاس به صورت حضوری در مترو مانیل برگزار می گردد و مخاطبان جهانی به صورت مجازی به آن می پیوندند.اجلاس سران گردشگری یکی از تاثیرگذارترین رویدادهای سفرو گردشگری در تقویم جهانی است و سال جاری، رهبران این صنعت بار دیگر با نمایندگان عالی رتبه دولتی گرد هم می آیند تا کوشش هایشان را همسو با حمایت از احیا این صنعت و فراتر ازسفر صرف بلکه درجهت گردشگری امن تر، انعطاف پذیرتر و فراگیرتر با آینده پایدارترادامه دهند.

اجلاس جهانی کانکون اولین گردهمایی حضوری بزرگ رهبران سفر و گردشگری در جهان از زمان شیوع بیماری همه گیر بود که پس از ماه ها برنامه ریزی دقیق برگزار گردید. بالغ بر 20 وزیر و 600 نماینده بین المللی از بیش از 40 کشور به صورت حضوری شرکت کردند و بیش از 30000 نفر به صورت مجازی دیدن کردند. این رویداد به جهان نشان داد که چگونه رویدادهای مهم ، کنفرانس ها و در واقع سفرهای بین المللی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی با خیال آسوده برگزار شوند.

فیلیپین به اتفاق آرا شرکت کنندگان World Travel Awards 2021 به عنوان مقصد غواصی پیشرو در جهان و شهر دیواری باستانی Intramuros مانیل به عنوان جاذبه توریستی پیشرو در جهان 2020 انتخاب شد.

جولیا سیمپسون، رئیس و مدیر عامل WTTC در این خصوص گفت: اجلاس جهانی ما تأثیرگذارترین رویداد مسافرتی و گردشگری در تقویم است. ما مشتاقانه منتظر ملاقات اعضا، رهبران صنعت و نمایندگان کلیدی دولت در مانیل در ماه آوریل هستیم تا به کوشش های خود برای احیا ایمن سفرهای بین المللی ادامه دهیم.

دبیر دپارتمان گردشگری فیلیپین هم گفت: اجلاس جهانی WTTC فرصت مهمی برای ما خواهد بود تا زیرساخت هایی را که برای بازگشایی نهایی خود به روی بازدیدکنندگان بین المللی انجام داده ایم به نمایش بگذاریم.گردشگری همواره فرصت های بی پایانی را برای ما فراهم نموده است. بازگشایی مقاصد و مرزهای ما برای حفظ معیشت میلیون ها نفری که به سفر و گردشگری وابسته هستند، بسیار مهم است. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا میزبان مهربان شما در مانیل باشیم، زیرا در حال حرکت به سمت بازگشت به روزهای پررونق صنعت سفر هستیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4829

به "تور فیلیپین ارزان: رهبران سفر برای اجلاس جهانی WTTC 2022 به مانیل می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین ارزان: رهبران سفر برای اجلاس جهانی WTTC 2022 به مانیل می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید