رمانتیک ترین محل های شانگهای

به گزارش دور زمین، شانگهای همیشه شهری افسون‌کننده بوده است، بنابراین جای تعجب ندارد که فضاهای رمانتیک را می‌توان در همه جای این بندر بین‌المللی پیدا کرد. از روزهای پر جنب و جوش دهه 20 گرفته تا چراغ‌های درخشان امروز این متروپولیس، شانگهای همیشه جوی عاشقانه داشته است. سوال این است که در مدت تور چین در کجای شانگهای می‌توانید زمانی عالی را همراه با عشقتان سپری کنید؟ کدام نقاط شانگهای رمانتیک‌ترین بخش‌های این شهر هستند؟ مکان‌های رمانتیک در شانگهای بی‌شمارند ولی چند مکان و چند فعالیت خاص وجود دارد که مطمئنا قلبتان را به تپش می‌اندازد.

 

رمانتیک ترین محل های شانگهای

بازدید از پارک معبد Jing'an در مدت تور چین

پارک Jing'an درست در قلب جاده Nanjing غربی و روبروی معبد Jing'an قرار گرفته است. برای رفتن به این پارک در مدت تور چین، تنها کافی است خط 2 مترو شانگهای را سوار شده و در ایستگاه جاده Nanjing غربی (南京西路) پیاده شوید و از خروجی 32 بیرون بیاید. همانطور که از مجتمع تجاری این خیابان دور می‌شوید و از خیابان عبور می‌کنید، وارد واحه‌ای آرامش‌بخش و رمانتیک می‌شوید. در ورودی پارک یک کافه وجود دارد که در بیرون نیز صندلی دارد و شما می‌توانید در آنجا یک قهوه و یک شیرینی خوشمزه نوش جان کنید. همان‌طور که در پارک قدم می‌زنید می‌توانید در زیر سایبان درختانی که با تعداد زیادی جاذبه‌های گردشگری احاطه شده‌اند قدم بزنید. می‌توانید لحظاتی آرام را با نشستن بر روی نیمکت‌های پارک سپری کرده و از این بهشت سبز لذت ببرید.

همان‌طور که در پارک می‌چرخید می‌توانید از مسیرهای زیبایی عبور کنید که منظره‌های خارق‌العاده‌شان با برکه‌هایی دارای گلهای نیلوفر آبی و آب‌های جاری کامل می‌شوند. در این مکانها می‌توانید بر روی یک تکه چوب نشسته و حتی پای خود را درون آب فرو کنید. همانطور که بیشتر به داخل پارک بروید، به یک رستوران فوق‌العاده عالی به سبک بالی می‌رسید. در این رستوران می‌توانید از غذا خوردن در کنار برکه و درختان بید لذت ببرید. دل کندن از پارک دشوار است و کلی کار برای انجام دادن در آن وجود دارد.

بازدید از مرکز هنرهای شرقی شانگهای در مدت تور چین

اگر در مدت تور چین به دنبال مکانی رمانتیک و عالی هستید تا از یک کنسرت یا نمایش لذت ببرید، مطمئنا باید به مرکز هنرهای شرقی شانگهای بروید. در این مجموعه که معماری زیبایی دارد، همیشه هنرمندان و موزیسین‌های فوق‌العاده با استعداد اجرا دارند. در طول روز از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر می‌توانید از بازدید از گالری جعبه‌های موسیقی قدیمی که در این مرکز قرار دارد لذت ببرید. می‌توانید بعد از ظهر خود را نیز به تماشای یک اجرای عالی اختصاص دهید.

بازدید از فواره پارک Taipingqiao در مدت تور چین

در همه جای دنیا مردم مسحور آرامش برکه‌ها و فواره‌های آبی هستند و همیشه این مکان‌ها احساسی آرامش‌بخش و رمانتیک را منتقل می‌کنند. پارک Taipingqiao در منطقه Xintiandi با بقیه پارکهای شانگهای تفاوت دارد و یک برکه دلپذیر با تعداد زیادی فواره بلند و پله‌های کنار آب دارد. مکانی ساده و لوکس که فرصتی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر عالی در تور چین در کنار هم و البته دست در دست هم ایجاد می‌کند.

تجربه اسکی روی یخ در فضای سربسته در تور چین

یک فعالیت که مطمئنا لحظه‌ای رمانتیک را شکل می‌دهد، اسکی کردن روی یخ در کنار عشقتان است. اسکی روی یخ در مدت تور چین کاری است که همیشه به یادتان خواهد ماند. اگر در مرکز شهر بودید، می‌توانید به طبقه بالایی ساختمان سامسونگ بروید. این ساختمان در گوشه خیابان‌های Nanjing  شرقی و Xizang و روبروی میدان مردم قرار گرفته است. همچنین می‌توانید به منطقه مرسدس بنز در خیابان Shibo بروید.

بازدید از محله Tianzifang در تور چین

احتمالا رمانتیک‌ترین مکان شانگهای برای رفتن در مدت تور چین Tianzifang است. این مکان تمام آن چیزی را که برای گذراندن بعد از ظهری رمانتیک و کلاسیک نیاز دارید را در خود دارد. با تعداد زیادی رستوران، مغازه، گالری‌های هنری و کافه‌ها، این مکان اتمسفری دلپذیر دارد. هر کدامشان را که انتخاب کنید، تجربه‌ای عالی در انتظارتان خواهد بود با این حال در رستوران Bell شما می‌توانید به طبقه بالایی رفته و از فضای آرام و با نورپردازی زیبایش و یک نوشیدنی، خوراکی یا یک وعده غذای خوشمزه در کنار هم لذت ببرید. شما می‌توانید در خیابان‌های باریک Tianzifang قدم زده و افسون و زیبایی صنایع دستی مغازه‌های منحصر به فرد داخل خیابان‌ها را ببینید.

رفتن به کافه‌های روی سقف محله Bund در تور چین

اگر بعد از ظهرتان به خوبی سپری شده است، با این حال هنوز پر از انرژی رمانتیک هستید، به یکی از سالن‌های روی سقف منطقه Bund بروید. در اسکله شانگهای می‌توانید از نوشیدن یک نوشیدنی عالی و لذت بردن از مناظر خارق‌العاده اطراف همراه با عشقتان لذت ببرید. وقتی چراغهای برجهای تجاری منطقه Pudong شروع به نورافشانی می‌کنند، رمانتیک‌ترین لحظه روزتان شکل می‌گیرد. چیزی بهتر از این برای تکمیل شدن تور رمانتیکتان در شانگهای وجود ندارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3582

به "رمانتیک ترین محل های شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین محل های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید