تابینهایت و فراتر از آن..انیمیشن داستان اسباب بازی این بار در خطوط هواپیمایی شانگهای

به گزارش دور زمین، اخیرا، شانگهای دیزنی افتتاح بخش موضوعی فیلم داستان اسباب‌بازی پیکسار، هفتمین منطقه به خصوص موضوعی و اولین گسترش عمده دیزنی لند را جشن گرفت، محلی که اولین بار در سال 2016 گیت های خود را باز کرد و حالا با افزودن این بخش مهم قصد دارد تا علاقمندان بیشتری را به سمت خود بکشاند. برای تکمیل شدن موضوع یکی هواپیما مخصوص در فرودگاه شانگهای به پرواز در می آید که عکسی از باز شخصیت فضانورد داستان روی ان نقاشی شده است و شعار این پرواز "تا بینهایت و فراتر از آن" میباشد و دکوراسیون داخلی آن با این موضوع ترتیب داده شده است تا حسابی علاقمندان را به وجد بیاورد.

تابینهایت و فراتر از آن..انیمیشن داستان اسباب بازی این بار در خطوط هواپیمایی شانگهای

اولین پرواز این هواپیما که از طریق فرودگاه بین‌المللی Hongqiao شانگهای توسط خطوط هوایی شرقی چین انجام شد، مهمانان در حال سوار کردن به هواپیما با تصاویر رنگارنگ از باز لایتیر (شخصیت فضانورد داستان اسباب بازی) و وودی (کابوی قصه) در امتداد بدنش می‌بینند، در حالی که در داخل، کل دکوراسیون نیز در امتداد همان موضوع ایجاد شده‌است. در قسمتهای معمول که در هواپیما دیده می‌شود، هواپیما شامل پوشش بالش، میزه‌ای سینی، قسمت چمدانها و سقف‌های مزین به رنگ‌های پر جنب و جوش است که شخصیت‌هایی از این داستان بر انها نقش بسته است. این تجربه برای مهمان ها از کارت پرواز آغاز می‌شود و در طول سفر تفریحی خاص برای ایجاد یک تجربه کاملا متفاوت ادامه میابد.

در این پرواز حتی برخی از شخصیت‌های آشنا را میتوان دید که سوار هواپیما شده اند و وودی، باز، جسی و لوتوس همگی برای جشن گرفتن پرواز کردند. این هواپیما در پکن فرود آمد و در آنجا در مسیرهای داخلی برای اتصال مسافران به شانگهای مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پس از رسیدن به شانگهای، طرفداران شیفته داستان می‌توانند حتی در هتلی با موضوع داستان اقامت کنند، در حالی که تجربیات جدید و شخصیت های اسلینکی، سگ اسپین، رکس ریسر و اسب وودی از انها استقبال خواهند کرد و همچنین یک خوش‌آمد گویی با مضمون داستان اسباب بازی، خرید و ناهار خوری موضعی برنامه را تکمیل میکند.

باب چاپک رئیس، پارک‌های دیزنی و تجربیات و محصولات مصرف‌کننده، گفت که در پارک‌های دیزنی، ما داستان‌های مورد علاقه جهان را بسط می‌دهیم و آن‌ها را به شیوه‌های غیر منتظره به زندگی می‌آوریم . ما می‌دانیم که داستان اسباب‌بازی چقدر برای طرفداران در سرتاسر جهان مورد علاقه است و از خوش‌آمد گویی به مهمانان برای بازی در حیاط پشتی خانه اندی در دیزنی لند هیجان‌زده شده بودند.

انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2729

به "تابینهایت و فراتر از آن..انیمیشن داستان اسباب بازی این بار در خطوط هواپیمایی شانگهای" امتیاز دهید

1 کاربر به "تابینهایت و فراتر از آن..انیمیشن داستان اسباب بازی این بار در خطوط هواپیمایی شانگهای" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابینهایت و فراتر از آن..انیمیشن داستان اسباب بازی این بار در خطوط هواپیمایی شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید