توصیه های خرید در هانگزو

به گزارش دور زمین، هانگزو یکی از پویاترین شهرهای چین است و به عنوان مروارید دلتای رودخانه یانگتسه شناخته می‌شود. هانگزو بهشت خرید برای توریست‌های تمام دنیا است. هانگزو برای تولید ابریشم بسیار مشهور است. خرید در هانگژو در این زمانه محدود به پارچه‌های ابریشمی و چای نیست. در هانگزو می‌توانید در تعداد زیادی مجتمع خرید، فروشگاه، سوپر مارکت و مرکز تجاری شلوغ، انواع و اقسام وسایل مدرن را پیدا کنید.

توصیه های خرید در هانگزو

خرید صنایع دستی در هانگزو

ابریشم هانگزو

ابریشم هانگزو تاریخی 4 هزار ساله دارد. بافت ملایم، رنگ‌های خارق‌العاده و تنوع زیاد از ویژگی‌های ابریشم هانگزو است. ابریشمی که در هانگزو تولید می‌شود 14 نوع مختلف دارد. محصولات ابریشمی که در زمان تور چین می‌توانید در هانگزو خریداری کنید، شامل بالش و محصولات خواب، پرده و لباس‌های ابریشمی می‌شود.

مکان‌های توصیه‌شده برای خرید ابریشم در هانگزو

  • شهر ابریشم چینی هانگزو. آدرس: چین، هانگزو، خیابان Xinhua، شماره 217
  • مرکز خرید ابریشم Siruibao هانگزو. آدرس: چین، هانگزو، خیابان Baochu، شماره 2

چتر ابریشمی Xihu هانگزو

چتر ابریشمی Xihu هانگزو، رنگ‌های روشن و ظاهری متمایز و خاص دارد. چوب این چتر از بامبو ساخته شده است. از این چترها نه تنها می‌توانید در روزهای آفتابی استفاده کنید بلکه یک محصول دکوری زیبا برای خانه‌تان خواهد بود.

مکان‌های توصیه شده برای خرید چتر ابریشمی در هانگزو

  • خیابان Hefang در منطقه Shangcheng هانگزو

چای Longjing هانگزو

چای Longjing هانگزو (چای چاه اژدها) برای رنگ سبز منحصر به فردش، عطر خوشبویش و مزه شیرینش بسیار مشهور است. این چای معمولا به عنوان اکسیر سلامتی شناخته می‌شود و در تمام چین بسیار محبوب است.

مکان‌هایی برای خرید چای Longjing در هانگزو

  • شرکت چای Longjing دریاچه غربی هانگزو. آدرس: چین، هانگزو، جاده Qifeng، شماره 602
  • شرکت چای Shifeng هانگزو. آدرس: چین، هانگزو، جاده Yanan، شماره 228

بادبزن کاغذی Wangxingji هانگزو

بادبزن‌های کاغذی که در هانگزو تولید می‌شوند از زمان‌های دور در چین مشهور بوده‌اند. سه محصول مشهور بین محصولات تولید شده در هانگزو و پر طرفدار بین مسافران تور چین، بادبزن‌های کاغذی، ابریشم و چای Longjing هستند. بادبزن Wangxingji مشهورترین برند بادبزن در میان بادبزن‌های تولیدی در هانگزو است. تاریخ این کارخانه قدیمی هانگزو به 1875 بر می‌گردد.

مکان‌های توصیه شده برای خرید بادبزن کاغذی Wangxingji در هانگزو

  • شماره 203 تا 205 خیابان Hefang در منطقه Shangcheng هانگزو

خرید Lan Yin Hua Bu در هانگزو (پارچه‌های آبی با نقش‌های سفید)

این نوع پارچه خاص، پارچه‌ای است که به صورت سنتی تولید شده و با دست رنگ می‌شود. طراحی ساده ولی چشم‌نواز آن بیشتر شامل نقش‌های اجسام خوش یمن است، نقش‌هایی که فرهنگ خاص مردم چین را منعکس می‌کنند. رنگ‌های مورد استفاده در ساخت این پارچه از گیاهی خاص گرفته می‌شود.

مکان‌های توصیه شده برای خرید این نوع پارچه در هانگزو

  • خانواده Wuyue در خیابان Hefang هانگزو

خیابان/پیاده‌روهای هانگزو

خیابان Hefang هانگزو

به عنوان یکی از مشهورترین خیابان‌های تاریخی در هانگزو، خیابان Hefang منعکس کننده ویژگی‌های اجتماعی سلسله سونگ جنوبی است. وقتی در این خیابان هانگزو قدم می‌زنید از دیدن ساختمان‌های قدیمی و صنایع دستی موجود در این خیابان هیجان‌زده خواهید شد.

خیابان Yanan هانگزو

این خیابان موفق‌ترین خیابان خرید در هانگزو است. از شمال تا جنوب 3000 متر طول دارد و به مرکز تجاری هانگزو تبدیل شده است. در طول این خیابان هانگزو، ساختمان‌های مشهوری مانند مرکز فرهنگی هانگزو، سینمای پیروزی هانگزو، عمارت بین‌المللی هانگزو، مجتمع خرید هانگزو، هتل بزرگ هانگزو و رستوران غربی Haifeng قرار گرفته‌اند.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2816

به "توصیه های خرید در هانگزو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های خرید در هانگزو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید