بهترین شهرها برای خرید در اروپا

به گزارش دور زمین، اروپا مقصدی ایده‌آل برای خرید کردن و بهشت دوستداران مد و پوشاک است. برخی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید را در این قاره پیدا خواهید کرد. در سفرتان به این گوشه از زمین، گزینه‌هایتان از شهرهای بزرگ مانند پاریس، میلان و لندن تا مناطق روستایی مانند پروونس فرانسه و رینه‌لند آلمان را شامل می‌شوند. در این کشورها شما می‌توانید برخی از بهترین خریدهای عمرتان را در فروشگاه‌های برندهای معروف، بازارهای کالاهای دست دوم، مال‌ها، اوت‌لت‌ها، بازارهای معروف غذا و بازارهای سنتی انجام دهید. جذاب‌ترین تجربه خرید در تور اروپا و البته مفرح‌ترین روش برای درک حال و هوای مردم محلی، خرید کردن در بازارهای سرزنده و روباز شهرها است. به سراغ جاده Portobello، یکی از هیجان‌انگیزترین بازارهای خیابانی لندن، بروید و مردمی را ببینید که کالاهای دست دوم خود را برای فروش آورده‌اند یا در فلورانس بازار پر جنب و جوش سن لورنزو را پیدا کنید که در آن تعداد بی‌شماری دکه، انواع لوازم جانبی و خرده‌ریزهای مختلف را می‌فروشند.

بهترین شهرها برای خرید در اروپا

کریسمس در اروپا مترادف با برف، سنت‌های قدیمی، آوازهای شنیدنی از کلیساها و چراغانی‌های زیبا و چشم‌نواز در سرتاسر شهرها است؛ اما زمستان زمانی عالی برای خرید کردن در بازارهای زیبای کریسمسی نیز هست. قرنها قبل از این که فروشگاه‌های چندبخشی شروع به درست کردن دکورهای بسیار مجلل کریسمسی کنند و مال‌ها بابانوئل استخدام کنند، بازارهای کریسمس مقصد بسیاری از مردم برای خریدهای عالی بودند. در این بین بازارهای کریسمسی برخی از شهرها تاریخی چند صد ساله دارند و حال و هوایشان تجربه‌ای منحصربه‌فرد در تور اروپا برایتان به یادگار می‌گذارد. بازار کریسمس لایپزیگ از سال 1458 شروع به کار کرده است، این بازار نه تنها بزرگترین بلکه قدیمی‌ترین بازار آلمان است و در آن بیش از 250 غرفه چراغانی‌شده، انواع کالاهای جالب توجه را می‌فروشند. بازار کریسمس منچستر اصیل‌ترین، بزرگ‌ترین و بدون شک بهترین بازار در کل بریتانیا و یک مقصد عالی برای گشت و گذار در زمان جشن‌ها و تعطیلات این دوره از سال است. بهترین بازار جمهوری چک، یعنی بازار کریسمسی پراگ، هر سال به مسافران تور اروپا از سراسر جهان خوشامد می‌گوید؛ کسانی که با دیدن زیبایی شهری که با رنگ‌های تماشایی یکپارچه آذین شده است، شگفت‌زده خواهند شد. یکی از بهترین این بازارها در کل قاره، بازار کولمار فرانسه است، جایی که در آن چراغ‌های چشمک‌زن، هدایت‌گر شما به بازارها و هزارتویی از خیابان‌های کوچکی هستند که با ساختمان‌های قدیمی پر شده‌اند.

چند تا از بهترین شهرها برای خرید در تور اروپا

میلان نبض تجارت، مد و آینده‌نگری در ایتالیا است. اگر قصد خرید پوشاک در تور اروپا را دارید، میلان یکی از بهترین انتخاب‌هایتان خواهد بود. میلان یکی از بزرگترین مراکز مد در کل دنیا است و برای هر سلیقه‌ای کالایی عالی برای ارائه دارد. از خیابان Corso Buenos Aires که بیشترین نسبت تعداد مغازه در متر مربع را در کل اروپا دارد گرفته تا خیابان پر زرق و برق Corso di Porta Ticinese و منطقه شیک و سطح بالای Via Montenapoleone، جایی که محدودیتی برای پولی که می‌توانید خرج کنید وجود ندارد؛ در این شهر شما یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های خرید عمرتان را خواهید داشت. ناگفته نماند که میلان خانه غول‌های بین‌المللی صنعت مد مانند آرمانی، پرادا و ورساچی است.

مراکز افسانه‌ای خرید در پاریس، مردم را از سراسر جهان به تور اروپا می‌کشاند. خیابان‌های شانزه لیزه و Rue Saint-Honoré مقصدهای بی چون و چرای مسافران هستند، اما جاهایی کمتر شناخته‌شده نیز وجود دارند که شما را به عمق دنیای پر از جذابیت پاریس می‌برند. اسکله‌های شهر، محله‌هایی پنهان و خیابان‌های خرید بسیاری را در اطراف خود جای داده‌اند. هر کدام از آنها سبک خاص خود را دارند و بازتاب‌دهنده شخصیت آن بخش شهر هستند. در بیرون از Marais، خیابان Rue Oberkampf قرار گرفته که در بین جوان‌ها برای حال و هوای شیک و مجلل و در عین حال غیر متعارفش شناخته می‌شود.

می‌گویند در رم کارهای رمی‌ها را انجام دهید؛ و رمی‌ها عاشق خرید کردن هستند. هر چه باشد این همان شهری است که گوچی، فندی و ولنتینو را به دنیا معرفی کرده است. در مرکز شهر رم آن قدر بوتیک‌های کوچک با کالاهایی با کیفیت بالا وجود دارد که مطمئن باشید با گردش در میان آنها، حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید بالاخره چیزی نظرتان را جلب خواهد کرد. کالاهای چرمی دست‌ساز برخی از بهترین چیزهایی هستند که می‌توانید در تور اروپا در این شهر بخرید. هنر دست بی‌نقص و توجه فراوان به جزئیات، باعث شده شما بتوانید کت‌ها، کفش‌ها، دستکش‌ها و کیف‌های دستی چرمی فوق‌العاده زیبایی را در اینجا پیدا کنید.

تنها دیدن ویترین مغازه‌های فلورانس مانند سر زدن به یک گالری بسیار بزرگ هنر معاصر است. بسیاری از بزرگ‌ترین هنرمندان امروز ایتالیا طراح لباس هستند و بیشترشان هم در فلورانس فروشگاه دارند. برترین برندهای پوشاک را در مرکز شهر پیدا خواهید کرد. فروشگاه‌های شیک و سطح بالا هم اکثرا در خیابان‌های Via Tornabuoni و Via della Vigna Nuova پخش شده‌اند. پونته وکیو منزلگاه جواهرفروشی‌های گران‌قیمت است؛ همان‌طور که از قرن شانزدهم به این سو بوده است. منطقه نزدیک به سانتا کروچی، راسته چرم‌سازان شهر است. کالاهای ارزان‌قیمت را در بازارهای محلی پیدا خواهید کرد، اما به یاد داشته باشید که نباید به هیچ عنوان کالاهای تقلبی و کپی را از فروشندگان خیابانی خریداری کنید. این کار غیرقانونی است و اگر پلیس دستگیرتان کند، جریمه سنگینی در انتظارتان خواهد بود (شما جریمه را پرداخت خواهید کرد نه فروشنده).

انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3429

به "بهترین شهرها برای خرید در اروپا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین شهرها برای خرید در اروپا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرها برای خرید در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید