خرید بلیت دیزنی لند هنگ کنگ

به گزارش دور زمین، خرید بلیت دیزنی لند هنگ کنگ کاری ساده و سرراست است، حداقل در مقایسه با انتخاب‌های گیج‌کننده و بی‌شماری که برخی از پارک‌های دیزنی لند در نقاط دیگر دنیا دارند. در ادامه با انواع مختلف بلیت‌های این پارک آشنا شده و جاهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید در آن‌ها این بلیت‌ها را با قیمت‌های تخفیف دار تهیه کنید.

خرید بلیت دیزنی لند هنگ کنگ

قیمت بلیت دیزنی لند هنگ کنگ

گران‌ترین حالت بازدید از پارک، با خرید بلیت‌های یک روزه معمولی اتفاق می‌افتد. وقتی آن‌ها را مستقیما از دیزنی لند هنگ کنگ می‌خرید، به ندرت پیش می‌آید بتوانید برایشان تخفیف دریافت کنید. این بلیت‌ها برای افراد بزرگسال 589 دلار هنگ کنگ (حدود 75 دلار آمریکا)، برای بچه‌ها 419 دلار و برای افراد مسن (65 سال به بالا) مبلغ 100 دلار هنگ کنگ است.

خرید بلیت دو روزه، هزینه روز دوم را به نصف قیمت یک روز کاهش می‌دهد. با خرید این بلیت نیاز نیست که در دو روز متوالی از پارک دیدن کنید؛ این بلیت‌ها برای دو بار ورود در هفت روز معتبر هستند. قیمت بلیت دو روزه دیزنی لند هنگ کنگ برای بزرگسالان 759 دلار هنگ کنگ، برای بچه‌ها 539 دلار و برای افراد با سن بیشتر از 65 سال 170 دلار است.

بلیت‌های یکساله، ارزان‌ترین بلیت‌هایی هستند که می‌توانید برای دیزنی لند هنگ کنگ تهیه کنید. البته برای این که این بلیت‌ها ارزش پولی را که می‌پردازید را داشته باشند باید حداقل سه روز را در پارک سپری کنید. این بلیت‌ها، بلیت جادویی (Magic Access) نام دارند و می‌توان آن‌ها را تنها به صورت مستقیم از پارک تهیه کرد. بلیت جادویی سه حالت مختلف دارد. با بلیت نقره‌ای شما می‌توانید 220 روز از سال را به پارک دسترسی داشته باشید. این بلیت تعطیلات و آخر هفته‌ها را پوشش نمی‌دهد. با این کارت شما به 10 درصد تخفیف برای فروشگاه‌های پارک و 15 درصد تخفیف برای اقامت در هتل‌های دیزنی لند دسترسی خواهید داشت. این بلیت 1178 دلار هنگ کنگ برای بزرگسال‌ها و 828 دلار هنگ کنگ برای بچه‌ها هزینه دارد. بلیت طلایی اجازه استفاده از پارک را در آخر هفته‌ها می‌دهد اما همچنان شامل روزهای تعطیلات نمی‌شود. با کارت طلایی شما از 10 درصد تخفیف برای فروشگاه‌های پارک، 20 درصد تخفیف برای اقامت در هتل‌های دیزنی لند و پارکینگ رایگان بهره خواهید برد. بلیت طلایی بزرگسالان، 1888 دلار هنگ کنگ و بلیت کودکان 1345 دلار هزینه دارد. برای کسانی که نمی‌خواهند هیچ روزی را از دست بدهند یک بلیت 364 روزه وجود دارد. با بلیت Platinum شما می‌توانید حتی روز کریسمس نیز به دیزنی لند هنگ کنگ بروید. برای این بلیت با ارزش باید 3348 دلار هنگ کنگ برای بزرگسالان و 2375 دلار هنگ کنگ برای بچه‌ها بپردازید.

بلیت های تخفیف دار دیزنی لند هنگ کنگ

پیدا کردن بلیت‌های ارزان قیمت دیزنی لند هنگ کنگ ممکن است. معتبرترین فروشنده این نوع بلیت‌ها، شرکت خدمات مسافرتی چین (China Travel Service) است. این شرکت در فرودگاه هنگ کنگ نمایندگی دارد. شعبه‌های مختلف این شرکت را نیز می‌توانید در سرتاسر هنگ کنگ پیدا کنید. بلیت‌ها غالبا 50 تا 100 دلار ارزان‌ترند، اگر تمایل داشته باشید به جای آخر هفته‌ها در روزهای میانی هفته از پارک دیدن کنید.

می‌توانید Klook را هم امتحان کنید. این فروشگاه اینترنتی تعداد محدودی بلیت‌های تخفیف دار دیزنی لند دارد. بلیت‌های این وبسایت آخر هفته‌ها را پوشش می‌دهند. این جا نیز می‌توانید بین 10 تا 15 درصد تخفیف بگیرید. بلیت‌هایی که با Klook خریداری می‌کنید به تلفن همراهتان ارسال می‌شوند.

چند نکته در مورد خرید بلیت دیزنی لند هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ، مدتی است که بلیت‌های روزهای تعطیلات را گران‌تر ارائه نمی‌دهد. این خبر خوبی است چرا که شما می‌توانید در تمام روزها به پارک دسترسی داشته باشید. اما این موضوع به این معنی است که ممکن است در روزهای شلوغ تعطیلات، نتوانید وارد پارک شوید. برای این که مطمئن شوید می‌توانید در روزهای تعطیل مانند سال نوی چینی و هفته طلایی وارد پارک شوید، باید صبح زود خود را به پارک برسانید.

بچه‌های کوچکتر از 3 سال رایگان وارد پارک می‌شوند.

مسافران تور هنگ کنگ که در هر کدام از هتل‌های دیزنی لند اقامت می‌کنند، دسترسی رایگان به پارک ندارند اما می‌توانند بلیت‌ها را با تخفیف خریداری کنند.

بلیت‌های سالیانه دیزنی لند، برای اقامت در هتل‌های پارک تخفیف‌های مشخصی دارند.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2971

به "خرید بلیت دیزنی لند هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیت دیزنی لند هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید