بهترین مکان ها برای خانواده ها در چنگدو در تور چین

به گزارش دور زمین، رفتن با خانواده به تور چین به شما یکی از شگفت‌انگیزترین و خاطره‌انگیزترین تجربه‌های زندگیتان را می‌دهد. در طول سفر ممکن است بچه‌ها خسته شده و نیاز داشته باشند به مکانی بروند که بازی و تفریح کنند. در این مقاله می‌خواهیم برخی از بهترین مکان‌هایی در چنگدو که می‌توانید همراه با خانواده به آنها بروید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

بهترین مکان ها برای خانواده ها در چنگدو در تور چین

رفتن به پارکهای تفریحی چنگدو در تور چین

اگر در مدت تور چین به دنبال پارک‌های تفریحی چنگدو نگردید آن‌ها را نمی‌بینید. با این حال چنگدو تعداد زیادی پارک تفریحی فوق‌العاده خوب دارد. این پارک‌ها تنوع زیادی دارند و پارک‌هایی نیستند که سواری‌ها و بازی‌های یکسان داشته باشند و فقط اسم‌هایشان متفاوت باشد.

وقتی کودکانتان در سفر بی‌حوصله شدند، بهترین جایی که می‌توانید بروید پارک تفریحی Happy Valley چنگدو است. در این پارک وسیله‌هایی وجود دارند که شما را به آسمان پرتاب می‌کنند، شما را می‌چرخانند، سر و ته می‌کنند و در روزهای گرم تابستانی شما را خیس می‌کنند. در کنار دره شادی چنگدو، تونل باد عمودی Sky Venture (محفظه معلق شدن در هوا) قرار دارد که می‌تواند شما را خشک کند.

اگر می‌خواهید دور دنیا را بگردید، در مدت تور چین در چنگدو سری به پارک تفریحی Floraland بزنید. به این فکر کرده‌اید که کشور شما در دید مردم چین چگونه است؟ جوابتان را در این پارک می‌گیرید. در این پارک تنها لازم است برای وسیله‌هایی که می‌خواهید سوار شوید بلیت تهیه کنید و برای ورود به پارک نیازی به صرف هزینه ندارید.

  • آدرس دره شادی: چین، چنگدو، شماره 16 جاده Huaxi Dadao
  • آدرس Floraland: چین، چنگدو، بخش دو Tianxianglu، منطقه Wenjiang

دیدن حیوانات در چنگدو در تور چین

برای بچه‌هایی که از نمایش‌های حیوانات و تماشای جانداران آبی لذت می‌برند جایی بهتر از دنیای اقیانوس قطبی Haichang چنگدو وجود ندارد. در تور چین وقتی به این پارک می‌روید می‌توانید جانداران مختلفی از قطب شمال و جنوب را که تردستی و نمایش اجرا می‌کنند را ببینید.

تنها دلیلی که باعث می‌شود کسی که در تور چین به چنگدو می‌رود بازدید از پایگاه تحقیقات پاندا را از دست بدهد، این است که در تمام مدت اقامت در این شهر بیهوش بوده باشد. در چنگدو هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن این فرصت وجود ندارد، مخصوصا اگر با بچه‌ها به چین آمده‌اید. این جاذبه گردشگری برای تمامی خانواده‌هایی که به چنگدو می‌آیند از واجبات سفر است. ابن پایگاه در طول سال‌ها رشد و گسترش زیادی داشته، بنابراین برای هر کسی چیزی برای ارائه دارد. جذاب‌ترین چیز این پایگاه فرصت تماشای غذا خوردن پانداهای ریزه میزه است که پیدا کردنشان در جاهای دیگر دنیا آسان نیست.

یکی دیگر از مکان‌های عالی چنگدو که می‌توانید در تور چین از آن بازدید کنید، باغ وحش چنگدو است که آن هم پاندا دارد. این باغ‌وحش چیزی دارد که در کمتر باغ وحشی پیدا می‌شود و آن فرصت غذا دادن به حیوانات است. همچنین به یاد داشته باشید که بازدید از باغ وحش در یک کشور خارجی به این معنی است که آنها حیواناتی دارند که شما آنها را در باغ‌وحش‌های خودتان ندارید.

  • آدرس دنیای اقیانوس قطبی Haichang چنگدو: چین، چنگدو، منطقه روستایی Huayang، بخش جنوبی Tianfu Dadao، شماره 2037
  • آدرس پایگاه تحقیقات پاندا: چین، چنگدو، Xiongmao Dadao
  • آدرس باغ‌وحش چنگدو: چین، چنگدو، منطقه Chenghua، جاده شمالی Zhaojuesi، شماره 234

رفتن به پارک‌های چنگدو در تور چین

یکی دیگر از مکان‌های که در تور چین در چنگدو می‌توانید بچه‌ها را رها کنید و به آن‌ها اجازه دهید حسابی خود را خسته کنند، دریاچه فیل سنگی (Shixiang) است. این پارک مکانی عالی برای دوری از محیط‌های شهری و لذت بردن از طبیعت زیبا، قایق سواری، به پرواز در آوردن بادبادک، گذراندن پیک نیک و امتحان کردن غذاها و خوراکی‌های خوشمزه سیچوانی است. در این منطقه همچنین می‌توانید دریایی از گلهای زیبا را نیز مشاهده کنید.

پارک Baihuatan قایق‌های پدالی، یک باغ بونسای، موسیقی خیابانی، یک پارک تفریحی کوچک دارد. در این پارک می‌توانید گروه‌های بزرگ مردم را ببینید که در حال رقص و بازی با اسباب‌بازی‌های سنتی چینی هستند. معمولا اگر بخواهید در رقص آنها همراه شوید و یا بخواهید با اسباب‌بازی‌ها بازی کنید، آنها به شما روی خوش نشان می‌دهند.

  • آدرس دریاچه Shixiang: چین، چنگدو، شهرستان Pujiang، بزرگراه Chengya، خروجی کیلومتر 86
  • آدرس پارک Baihuatan: چین، چنگدو، منطقه Qingyang، شماره 175 جاده حلقه‌ای اول، بخش دوم غربی
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3572

به "بهترین مکان ها برای خانواده ها در چنگدو در تور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مکان ها برای خانواده ها در چنگدو در تور چین" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای خانواده ها در چنگدو در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید