5 مقصد عالی برای جزیره گردی در تور سامویی

به گزارش دور زمین، جزیره‌گردی یک فعالیت محبوب در بین مسافران تور تایلند در سامویی است. جزیره سامویی یک مقصد توریستی بسیار پرطرفدار است و چندین جزیره عالی دیگر به فاصله معقولی از ساحل آن قرار گرفته‌اند. با فاصله یک ساعتی با قایق تندور از شمال غرب کو ساموئی، پارک ملی دریایی Angthong قرار گرفته است. این پارک فوق‌العاده شگفت‌انگیز، یک مجمع‌الجزایر شامل 42 جزیره کوچک بکر و دست نخورده است. دو تا از آنها در لیست 5 تایی ماه حضور دارند. دو جزیره بزرگ کو فانگان و کو تائو، به ترتیب در فاصله 12 و 60 کیلومتری شمال سامویی قرار گرفته‌اند و مقصدی عالی برای سفرهای یک روزه یا حتی اقامت‌های طولانی‌تر در تور سامویی هستند. در ادامه با ما همراه باشید و با این جزیره‌های عالی در اطراف کو سامویی آشنا شوید؛ مکان‌هایی که فرصت‌هایی عالی برای دیدن جاذبه‌ها و تفریح‌های پر جنب و جوش در زمان تعطیلات‌تان در اختیارتان قرار می‌دهند.

5 مقصد عالی برای جزیره گردی در تور سامویی

بازدید از کو ووآ تالاپ در تور سامویی

دفتر مرکزی پارک ملی دریایی Angthong در جزیره Koh Wua Talap (در زبان تایلندی به معنی جزیره‌ی گاو خوابیده) قرار گرفته و دومین جزیره بزرگ این مجمع‌الجزایر است. این جزیره زیرساخت‌های اولیه مانند کلبه‌های ساحلی، دفتر اطلاعات، رستوران، مرکز کمک‌های اولیه و دفتر کرایه کایاک‌های دریایی را برای مسافران تور تایلند در خود دارد. این جزیره مقصد بسیاری از گشت‌های یک روزه در این پارک است. علاوه بر داشتن یک ساحل تمیز و دوست داشتنی، این جزیره با درختان نارگیل و پوشش گیاهی بسیار زیبا پر شده است و مناطق تماشای منظره خیره‌کننده و یک مسیر طبیعی به سمت غار Hua Boke دارد.

بازدید از کو فانگان در تور ساموئی

کو فانگان (Koh Phangan) پنجمین جزیره بزرگ تایلند است. این جزیره در 12 کیلومتری شمال کو سامویی قرار گرفته و خیلی محدود توسعه یافته است. فایق‌های مسافربری از سرزمین اصلی تایلند و از کو سامویی در دسترس هستند و می‌توانند شما را در تور تایلند به این جزیره برسانند. این قایق‌ها به طور مداوم، صبح‌ها و اوایل غروب‌ها حرکت خود را شروع می‌کنند. این جزیره در داخلش فضایی جنگلی و پر از تپه با پوشش گیاهی گرمسیری و تعداد زیادی ساحل طولانی و دست‌نخورده با شن‌های سفید و حدود 20 محوطه غواصی دارد. با داشتن گزینه‌های متنوعی از تمام اقامتگاه‌ها برای انواع بودجه‌ها، عمده دلیل شهرت کو فانگان برای جشن‌های ماه کامل، ماه سیاه و جشن ماه نیمه است که در ساحل هاد رین برگزار می‌شوند. فضای داخلی کوهستانی و خشن جزیره، نسبت به دیگر جزیره‌های تایلند جذاب‌تر است.

بازدید از کو تائو در تور سامویی

کو تائو (Koh Tao) یا جزیره لاکپشت، یکی از بهترین مقصدها برای غواصی اسکوبا در جنوب تایلند است. سواحل ایده‌آل با شن‌های سفید که دور این جزیره 21 کیلومتر مربعی حلقه زده‌اند و با آب‌های فوق‌العاده شفاف خلیج تایلند احاطه شده‌اند. این جزیره جمع و جور در حدود 60 کیلومتری شمال سامویی قرار گرفته و تا اوایل دهه 80 در بین مسافران تور تایلند ناشناخته بود. ولی حالا مجموعه کاملی از هتل‌ها از مهمان‌خانه‌های ارزان قیمت و کلبه‌های ساحلی تا اقامتگاه‌های 5 ستاره لوکس را در خود جای داده است. این جزیره تا تبدیل شدن به یک مکان توریستی شلوغ فاصله زیادی دارد و دسترسی نسبتا آسان، از آن یک جزیره بهشتی گرمسیری بکر و منحصربه‌فرد ساخته است.

بازدید از کو مائه کو در تور سامویی

این جزیره درست به فاصله یک کیلومتری Koh Wua Talap قرار گرفته و دومین جزیره پر بازدید از جزیره‌های پارک ملی Angthong است. این جزیره در بین مسافران تور تایلند برای دو منطقه تماشای منظره بسیار دیدنیش شهرت دارد. بیشتر عکس‌های پارونامایی که شما از این پارک می‌بینید، از این مکان‌ها گرفته شده‌اند. تالاب زمردین این جزیره نیز فوق‌العاده دیدنی است. این دریای کوچک سبز رنگ، آب دریا را در خود جای داده است و با صخره‌های آهکی احاطه شده است. این تالاب با غارهای زیرزمینی به دریا متصل شده است. این جزیره یک کافه کوچک ساحلی دارد و کایاک هم برای اجاره در دسترس است.

بازدید از کو تائن در تور تایلند

جزیره Koh Taen به فاصله یک قایق‌سواری کوتاه در 5 کیلومتری جنوب ساحل سامویی قرار گرفته است. این جزیره بیشتر مواقع مقصد گشت‌های یک روزه ماهیگیری و غواصی است که از Thong Krut به راه می‌افتند. در این جزیره کوچک 7.5 کیلومتر مربعی، کلبه‌های ساحلی برای اقامت و چندین رستوران در دسترس مسافران تور سامویی هستند. جمعیت حفاظت از کو تائن، تابلوهای آبی رنگ پر از اطلاعات در مکان گیاهان و ساختمان‌های تاریخی مهم نصب کرده‌اند. بیشتر سفرهای یک روزه به کو تائن شامل سفر به جزیره همسایه Koh Mudsum هم می‌شود. این جزیره هم مکانی جذاب برای گردش یا اقامت است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3792

به "5 مقصد عالی برای جزیره گردی در تور سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مقصد عالی برای جزیره گردی در تور سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید