بهترین جزیره های تایلند نزدیک به سامویی

به گزارش دور زمین، مجمع‌الجزایر کو سامویی شامل جزیره فوق‌العاده محبوب کو ساموئی، به علاوه دو جزیره دیگر و یک پارک دریایی ملی است. در تور تایلند خود به این منطقه در خلیج سیام رفته و از سواحل و جزایر زیبای آن لذت ببرید.

بهترین جزیره های تایلند نزدیک به سامویی

بازدید از کو سامویی در تور تایلند

سامویی بعد از پوکت، دومین جزیره محبوب بین مسافران تور تایلند است و تقریبا به اندازه آن نیز توسعه‌یافته است. این جزیره‌ی بزرگ، فرودگاه خودش، گستره متنوعی از اقامتگاه‌ها برای تمام بودجه‌ها و تعداد زیادی رستوران و کافه دارد. با این که سواحل سامویی به اندازه سواحل دریای آندامان زیبا نیستند اما از بازدیدکنندگان با آب‌های گرم، شن‌های نرم و سایه‌ی درختان نخل پذیرایی می‌کنند. مناطق داخلی سامویی را کوهستان‌ها و جنگل‌ها تشکیل می‌دهند.

بازدید از کو فانگان در تور تایلند

این جزیره که در بین مسافران تور تایلند به جزیره جشن و شادی معروف شده، تماما در مورد تفریح در ساحل و بیدار ماندن تا صبح نیست. بخش جنوبی کو فانگان برای جشن‌هایش معروف است، اما این جزیره سواحلی آرام و زیبا با اقامتگاه‌های فوق‌العاده شیک و منحصر به فرد نیز دارد. کو فانگان فرودگاه ندارد و شما می‌توانید از سرزمین اصلی تایلند یا کو سامویی با قایق مسافربری به این جزیره برسید.

بازدید از کو تائو در تور تایلند

زمانی این جزیره، تنها مورد علاقه‌ی کوله‌پشتی‌گردها و غواصان بود، اما کو تائو هر روز بیشتر و بیشتر بین مسافران معمولی تور تایلند طرفدار پیدا می‌کند. این جزیره که شمال کو فانگان قرار گرفته، کوچکتر از همسایه جنوبیش است و نسبت به آن و همچنین سامویی توسعه کمتری پیدا کرده است. این موضوع به این معنی نیست که قرار است در این جزیره سختی بکشید. در کو تائو آن قدر اقامتگاه و رستوران عالی وجود دارد که می‌تواند در مدت سفرتان شما را مشغول و سرگرم نگه دارد. این جزیره نیز فرودگاه ندارد و سریع‌ترین راه رسیدن به آن با قایق از سرزمین اصلی تایلند است.

بازدید از پارک دریایی ملی انگ تونگ در تور تایلند

سه جزیره‌ی مجمع‌الجزایر کو سامویی در حقیقت بخشی از پارک ملی دریایی Ang Thong هستند. این پارک یکی از مناطق طبیعی تحت حفاظت در تایلند بوده و شامل 42 جزیره مختلف است. بیشتر این جزیره‌ها بسیار کوچک بوده و می‌توان آن‌ها را در سفرهای یک روزه دید. تعداد زیادی از شرکت‌های مسافرتی شانس این را به گردشگران تور تایلند می‌دهند تا در کلبه‌های موجود در پارک ملی بمانند یا در این جزیره‌ها چادر بزنند. بهترین راه برای دیدن پارک ملی ترتیب دادن یک برنامه سفر یک روزه از یکی از جزیره‌ها است. بیشتر شرکت‌های مسافرتی و هتل‌ها این تورها را می‌فروشند.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3716

به "بهترین جزیره های تایلند نزدیک به سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جزیره های تایلند نزدیک به سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید