تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای مشخص تکلیف استخدام معلمان

به گزارش دور زمین، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از آنالیز موضوع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش در این کمیسیون اطلاع داد و گفت که کمیته مشترکی از دولت و مجلس برای مشخص تکلیف شرایط استخدامی معلمان تشکیل شد.

تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای مشخص تکلیف استخدام معلمان

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگاران در شرح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون سازمان اداری و استخدامی کشور برای آنالیز موضوع ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

وی با اشاره به مباحث جدی مطرح در جلسه کمیسیون اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شده و ظرف یک هفته نتیجه آنالیز خود را به کمیسیون آموزش ارائه کند تا شرایط استخدامی معلمان با یک بار برای همواره حل گردد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، آنالیز گزارش معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره نقشه راه توسعه تعالی علوم پزشکی را از دیگر موارد کاری امروز این کمیسیون برشمرد و اضافه نمود: طبق گزارش ارائه شده چارچوب مدون آموزشی از آموزش و پرورش تا دانشگاه وجود نداشته و کارآمدی و چشم انداز نیست. نمایندگان نیز از نسبت به موضوع انتقال دانشجو از خارج به داخل کشور انتقاد داشتند چون بیشتر این دانشجویان انتقالی، صلاحیت علمی ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3446

به "تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای مشخص تکلیف استخدام معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای مشخص تکلیف استخدام معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید