ابزار مسافرتی مفید و شگفت انگیز

به گزارش دور زمین، این محصولات ارزان و مفید مسافرتی به شما در حل بسیاری مسائل مسافرتی یاری می نماید. با همراه داشتن 20 لار یا حتی کمتر،می توانید سفری دلپذیر و بی دردسر داشته باشید.

ابزار مسافرتی مفید و شگفت انگیز

کیف یا ساک تاشو داپلر ویژه لوازم حمام محصول شرکت اوگیو

لوازم بهداشتی وحمام خودرا مرتب کنید وبا همراه داشتن کیف لوازم بهداشتی داپلر اوگیو دیگرنیازی به لوازم سینک و دستشویی مرطوب هتل نخواهیدداشت. قیمت این کیف 18 دلار 2 سنت است ویک قلاب گردان دارد که به خوبی روی هر چیری آویزان می گردد، به اضافه اینکه محفظه هایی برای نگه داری مجزای اشیا و لوازم را دارد.

کیت بطری مسافرتی

بطری های آب شرکت نلگان هواداران مشتاق خودش را دارد. محصولات مسافرتی این شرکت هر کدام به طور مساوی در نظر خواهی ها غوغا به راه انداخته است. Nalgene Travel Bottle Kit قیمت این کیت 8 دلار و 25 سنت است دارای چهار بطری ودو لیوان است و ظرفیت و حجم همه آن ها سه اونس است.و قابل جا سازی در کیف با اندازه یک چهارم نیز می باشد و بازرسی آن نیزدر بخش حراست حمل ونقل راحت است.

آداپتور دوشاخه همگانی ویژه مسافرت ساخت شرکت ماکساه

قیمت آداپتور مسافرتی این شرکت MAXAH travel adapter 6 دلار 69 سنت است واین قابلیت را دارد که پیریز برق شما را مطابق با خروجی بیرونی تغییر دهد، یک محافظ برق هم دارد که شما(و همچنین بچه های شما را) را در برابر جریان الکتریسته محافظت می کند- زیرا یک شاترحفاظتی ویژه بچه ها نیز درآن تعبیه شده است.

خبرنگاران با مجموعه ای از کیسه های فشرده

اگر راه بهتری را برای بستن چمدانتان سراغ دارید، به ما هم بگویید. شرکت ایگل کریک یک خبرنگاران فشرده به قیمت 16 دلار دارد که لباسهارا می توان به طور مرتب در آن چید و آنرا به صورت باری با حجم کوچک تردرآورد. این مجموعه شامل یک کیف یا ساک در اندازه های متوسط وبزرگ می باشد.

از بین برنده چین و چروک لباس داونی

چه کسی وقت داره که تو مسیرمسافرت شق ورق و اتو نموده به گرده. بجای اینکار یک بطری از بین برنده چروک لباس داونی رابا قیمت 5 دلار و 72 سنت را خریداری نمایید. فقط کافی است اسپری بطری را روی اجناس چروک شده بپاشید و سپس آنرا حالت معلق نگه دارید بعد در یک چشم بهم زدن لباسی مناسب وبرازنده خواهید داشت.

انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3201

به "ابزار مسافرتی مفید و شگفت انگیز" امتیاز دهید

1 کاربر به "ابزار مسافرتی مفید و شگفت انگیز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار مسافرتی مفید و شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید