5 پیشنهاد سفر یک روزه از هنگ کنگ

به گزارش دور زمین، سفرهای یک روزه از هنگ کنگ شانسی عالی در اختیارتان قرار می‌دهند تا چین را به شکلی واقعی تجربه کنید. شنزن و گوانگجو به خاطر نزدیکیشان، محبوب‌ترین مقصدهای سفرهای یک روز از هنگ کنگ هستند. در همین حال Zhuhai نیز در حال پیدا کردن طرفداران بسیاری است. راحت‌ترین سفر یک روزه از هنگ کنگ، طی کردن یک مسیر کوتاه از طریق آب و رفتن به ماکائو است؛ شهری که تنها یک ساعت با هنگ کنگ فاصله دارد و جایی که حال و هوای لاس‌وگاس آمریکا را با معماری لیسبون پرتغال در ترکیب با همدیگر می‌بینید. در ادامه 5 تا بهترین سفرهای یک روزه از هنگ کنگ که به فاصله چند ساعتی از این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

5 پیشنهاد سفر یک روزه از هنگ کنگ

ماکائو، بهترین مکان برای استراحت

بدون هیچ رقیبی، ماکائو بهترین گزینه برای سفر یک روزه از هنگ کنگ است. این شهر با قایق تنها یک ساعت با هنگ کنگ فاصله دارد. ماکائو افسون عجیب و غریب پرتغالی خود را با ساختمان‌هایی مدرن و تماشایی ترکیب کرده است. با قایق‌هایی که 24 ساعت روز بین دو شهر در حرکتند و ویزایی که به راحتی در هنگام ورود دریافت می‌کنید، سفری راحت خواهید داشت. وقتی در ماکائو بودید فراموش نکنید که غذاهای خاص این شهر را امتحان کنید؛ غذاهایی که ترکیبی عالی از ادویه‌های پرتغالی و سبک آشپزی کانتونی هستند.

Macau

گوانگجو، بهترین انتخاب برای تجربه خلاصه‌ای از چین

مسافران وقتی می‌خواهند شهرهایی که در تور چین قرار است ببینند را انتخاب کنند، بیشتر اوقات گوانجو را از قلم می‌اندازند. شاید به اندازه شهرهای قدیمی چین چایخانه و معبد نداشته باشد، اما در گوانجو شما می‌توانید روی مدرن چین را ببینید. اگر دوست دارید بدانید اقتصاد شگفت‌انگیز چین به کدام سمت در حرکت است، جواب سوالتان را در آسمان‌خراش‌های براق و مدرن، اتومبیل‌های سریع و مال‌های خنک و شیک گوانجو پیدا خواهید کرد. جاذبه‌های گوانجو اما تنها جاذبه‌های مدرن نیست. جزیره شامیان معماری بی‌نظیری دارد. این جزیره جایی است که شرکت‌های آمریکایی، بریتانیایی و فرانسوی در قرن نوزدهم در آن تجارت می‌کردند. ساختمان‌های مستعمراتی آن زمان، هم اکنون بازسازی شده و به رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مجلل تبدیل شده‌اند.

Guangzhou

شنزن، بهترین انتخاب از نظر مکان

شنزن جایی است که هنگ هنگ و چین با هم ترکیب می‌شوند؛ این دو شهر آن ‌قدر نزدیکند که درخواست‌هایی برای به هم پیوستن‌شان و ایجاد یک ابر شهر شنیده می‌شود. شنزن درست آن سوی مرز چین و هنگ کنگ و به فاصله یک ساعتی با قطار از این شهر قرار دارد. مهم‌ترین دلایل مسافران تور چین برای رفتن به این شهر خرید است، چرا که تقریبا همه چیز در این شهر نسبت به هنگ کنگ ارزانتر است. وقتی ویزای چین را داشته باشید، رفتن به شنزن از هنگ کنگ یکی از بهترین گزینه‌هایتان خواهد بود.

Shenzhen

ژوهای، گزینه‌ای خوب برای تجربه‌ای متفاوت

شاید ژوهای در استانداردهای چینی شهری کوچک باشد، اما همین حالا این شهر بیشتر از یک میلیون نفر جمعیت داشته و در بیست سال گذشته به جنگلی بتونی در جنوب چین تبدیل شده است. اگر می‌خواهید تصویری دقیق از زندگی عادی طبقه شهری چین به دست آورید، ژوهای گزینه‌ای عالی برایتان خواهد بود. ژوهای نسبت به دو شهر شنزن و گوانگجو، به شکل دلپذیری کمتر توسعه یافته و با داشتن یک خط ساحلی شگفت‌انگیز و جزیره‌های زیبا در اطرافش مکانی عالی برای استراحت است. ژوهای بین شهروندان هنگ کنگ مقصدی محبوب برای تعطیلات است. رستوران‌ها و کافه‌ها در امتداد ساحل پخش شده‌اند و از توریست‌های تور چین پذیرایی می‌کنند. با قایق از هنک کنگ می‌توانید در کمتر از یک ساعت به این شهر برسید.

Zhuhai

پکن، بهترین گزینه برای داشتن یک تجربه تمام عیار

واقعا می‌خواهید چین را ببینید؟ بنابراین باید یک پرواز گرفته و به پکن بروید. این دو شهر فاصله زیادی دارند. بهترین روش برای دیدن پکن در یک سفر یک روزه، خروج از هنگ کنگ با پروازهای ساعت 8 صبح است. با این پروازها، بعد از ساعت 11 در پکن هستید. 6 ساعت زمان خواهید داشت تا شهر ممنوعه، آرامگاه خاندان مینگ و باقی مهم‌ترین گنجینه‌های ملی چین را ببینید، قبل از این که خود را به پرواز ساعت 21 رسانده و به هنگ کنگ برگردید.

Beijing

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2782

به "5 پیشنهاد سفر یک روزه از هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیشنهاد سفر یک روزه از هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید