راهنمای سریع به روستای مشهور بدون جاده ها

به گزارش دور زمین، Giethoorn ، در استان هلندی ، اغلب به ونیز ( ونیز ) معروف است ، اما برخلاف شهر ایتالیایی آب ، در اینجا هیچ خیابان و حمل و نقل مدرن وجود ندارد ، فقط کانال‌ها .

راهنمای سریع به روستای مشهور بدون جاده ها

هر کسی که به Giethoorn برود باید ماشین خود را در خارج از روستا رها کند و با قایق سفر کند . معمولا ً با قایق نجوا می‌کنند، که یک موتور الکتریکی و بی‌صدا دارد ، چرا که موتورهای دیزلی در این منطقه ممنوع هستند .
اغلب خانه‌ها در این روستا در جزایر کوچک و خصوصی قرار دارند که به وسیله پل متصل شده‌اند . کلی پل . دقیق‌تر بگویم ، بیش از 180 پل در Giethoorn وجود دارد .
نام مستعار ونیز در هلند Giethoorn را به خوبی توصیف نمی‌کند . این امر باعث ایجاد حس کاذب از اندازه و جمعیت و سوداگری در روستا می‌شود . اینجا ونیز یا آمستردام نیست . خیلی ساکت ، آرام و دور از دسترس است . حتی وب سایت villages می‌گوید که بلندترین صدای ممکن است صدای اردک باشد یا سر و صدایی که توسط پرندگان دیگر ایجاد می‌شود .
فقط تصور کنید که زندگی در آنجا چگونه خواهد بود : هر روز با قایق به جزیره کوچک و خصوصی خود می‌رسید و از دید خیره‌کننده از اتاق نشیمن لذت می‌برید . سکوت . زیبایی . صلح . خب ، اغلب اوقات ، زمانی که این روستا در حال غرق شدن توسط توریست‌ها نیست .
نکات سریع :
بهترین زمان برای بازدید : فصل بالا در هلند دوره میان اواسط ماه آوریل و اواسط ماه اکتبر است . شما می‌توانید تقریبا ً هر تاریخی را از این زمان برای بازدید Giethoorn انتخاب کنید ، اما سعی کنید از آگوست دوری کنید ، زمانی که این روستا برای گردشگران زیادی پر می‌شود .
مدت اقامت : نزدیکی به آمستردام به طور کلی باعث سفر یک روز خوب می‌شود ، اما ما توصیه می‌کنیم که یک یا دو شب اینجا بمانیم تا واقعا ً آرامش و آرامش روستا را درک کنیم .
بهترین مکان برای ماندن : اگر می‌خواهید در یک هتل بمانید ، باید هتل de را که در امتداد یک کانال در بخش شمالی ( بخشی آرام ) از روستا واقع شده‌است ، امتحان کنید . البته ، گزینه ارزان‌تر اجاره یک خانه کوچک در Airbnb.com است اگر هیچ وقت در اقامت نکرده باشید ، می‌توانید 25 دلار از اولین اجاره خود را با استفاده از این لینک دریافت کنید .
بهترین مکان برای خوردن : معروف‌ترین کافه در Giethoorn ، " The Fanfare " است . این فیلم پس از 1958 به خوبی شناخته شد زمانی که این فیلمساز هلندی برت Haanstra تا حدودی کمدی خود را در آنجا به ضرب گلوله کشته بود.
یک چیزی که نباید از دست بدهید : هر کاری که می‌کنید ، مطمئن شوید که وقتی در آنجا هستید یک قایق اجاره کنید . این بهترین راه برای کشف این روستا است . چشم‌انداز آب بسیار بهتر از راه رفتن در طول کانال‌ها است . چندین گزینه اجاره قایق وجود دارد . این به خصوص خوب به نظر می‌رسد : Smitgiethoorn
سلام و سپاس از شما در هلند : سلام و Bedankt
واقعیات جالب :
نام Giethoorn به معنای شیپور بز است و از اولین ساکنان کشف صدها شاخ بز در منطقه بدست می‌آید . متاسفانه امروز شما نمی‌توانید کسی را در اینجا پیدا کنید .
در زمستان ، کانال‌ها خشک می‌شوند و برای اسکی روی یخ توسط افراد محلی و توریست به طور یک‌سان استفاده می‌شوند .
Giethoorn در میان بازدیدکنندگان چینی به طور شگفت انگیزی محبوب است . هر ساله حدود 200، 000 گردشگر از چین به این روستا می‌آیند . با توجه به این واقعیت که کل جمعیت تنها 2، 620 است ، این عدد بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد .
در سال 2015 ، Giethoorn به یکی از شهرهای هیات‌مدیره نسخه جدید تبدیل شد . رقابتی وجود داشت که در آن تمام طرفداران Monopoly می‌توانستند به شهرهای مورد علاقه خود رای دهند . یک فعالیت آنلاین ، به رهبری اداره گردشگری محلی ، به صورت ویروسی در چین انجام شد ( عکس بالا را ببینید ) و به اندازه کافی رای به کسب جایگاهی در این بازی شد .
علی‌رغم تعداد توریست‌ها و توجه عمومی به پیروزی ، Giethoorn یکی از زیباترین و اغلب مقاصد دست‌نخورده در اروپا است .

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 801

به "راهنمای سریع به روستای مشهور بدون جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سریع به روستای مشهور بدون جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید