استخر بی انتهای هتل Marina Bay Sands سنگاپور

به گزارش دور زمین، استخر بی انتهای قرار گرفته در بخش SkyPark هتل 5 ستاره Marina Bay Sands سنگاپور، در سال 2010 افتتاح شد. این استخر 340 متری برای مهمانان این هتل 2560 خوابه آماده شده و بزرگترین و تحسین‌برانگیزترین نمونه این استخرها در کل دنیا است.

استخر بی انتهای هتل Marina Bay Sands سنگاپور

ساختمان این استخر بی‌انتها به معنای واقعی کلمه حیرت‌آور است: این استخر بر روی هر سه ساختمان هتل و در بالای طبقه 55ام قرار گرفته است. یک معمار معروف آمریکایی این هتل را طراحی کرده و Diana Ross افسانه‌ای در شب افتتاحیه این هتل آواز خوانده است. کل محوطه Skypark هر روز هزاران مسافر تور سنگاپور را به خود جذب می‌کند.

شنا کردن در لبه این استخر آن طور که به نظر می‌آید خطرناک نیست. در حالی که به نظر می‌آید آب موجود در استخر بی‌انتها به بیرون ریخته و هدر می‌رود با این حال این آب در یک بخش ویژه ریخته و دوباره به استخر بر می‌گردد. استخرهای بی انتها دو نوع سیستم گردش آب دارند. اولی همان کاری را می‌کند که در استخرهای معمولی اتفاق می‌افتد، این سیستم نقش فیلترکننده و گرم‌کننده آب را به عهده دارد. سیستم دومی آب جمع شده در حوضچه جمع کردن آب را فیلتر کرده و به استخر بر می‌گرداند.

استخر بی انتهای بالای هتل Marina Bay Sands سنگاپور بر روی هر سه برج هتل گسترده شده است. طول این سکو به تنهایی از برج ایفل بیشتر است. این سکو یکی از بزرگترین‌ها در نوع خودش در کل دنیا است. با داشتن طولی سه برابر یک استخر المپیک و با ارتفاع 200 متری از سطح زمین، استخر بی انتهای پارک آسمان هتل Marina Bay Sands سنگاپور، بزرگترین استخر روباز دنیا در این ارتفاع است.

انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2730

به "استخر بی انتهای هتل Marina Bay Sands سنگاپور" امتیاز دهید

2 کاربر به "استخر بی انتهای هتل Marina Bay Sands سنگاپور" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر بی انتهای هتل Marina Bay Sands سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید