تجربه هشت سفر منحصربفرد از میلان همراه با تور ایتالیا

به گزارش دور زمین، چه مجذوب مد باشید و تنها به دلایل تجاری به میلان سفر کنید یا شیفته فرهنگ ایتالیا شده باشید و این شهر را مقصدتان قرار داده باشید، میلان دریچه‌ای مسحور کننده به تمامی آنچیزی است که از یک سفر انتظار دارید. این شهر با موزه‌های جهانی، کلیساهای خیره کننده و میدان‌های مرکزی سرزنده‌اش گردشگران تور ایتالیا را شیفته خود خواهد ساخت. اگر شمال ایتالیا را به عنوان محل اقامت خود برگزینید، امکان دسترسی به مقاصدی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم در طی سفرهای کوتاه روزانه امکان پذیر خواهد بود.

تجربه هشت سفر منحصربفرد از میلان همراه با تور ایتالیا

بازدید از تورین (Turin) همراه با تور ایتالیا

شهر تورین واقع در ناحیه Piedmont در طی سفری دو ساعته از شرق میلان قابل دسترسی است. این شهر محل خانواده‌های اشراف‌زاده بود است. شاید شهرت آن به اندازه دیگر شهرهای ایتالیایی نباشد با این وجود مجموعه مناظر آن که چشم اندازی از کوه‌های آلپ را بدست می‌دهند، دل انگیز خواهند بود. سفر به این شهر بازدید از سکونتگاه اشرافی Palazzo Madama را الزامی می‌سازد. اتاق‌های مجلل این کاخ با اثاثیه سبک باروک، جزئیات طلاکاری شده و پرده‌های نقش دار پر زرق و برق آذین شده‌اند. صرف وعده‌ای دل انگیز در یکی از رستوران‌های لوکس میدان Carignano نیز تجربه‌ای منحصربفرد دیگری را برای گردشگران تور اروپا رقم خواهد زد. پس از آن می‌توانید به کافه‌ای بروید و پس از صرف قهوه‌ای گرم در طول ساحل River Po به گردش بپردازید. اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید، اما بودجه کافی جهت خرید از بوتیک‌های لوکس این شهر را ندارید، به بازارچه خیابان Porta Palazzo بروید.

بازدید از پاویا (Pavia) همراه با تور ایتالیا

یکی دیگر از سفرهای هیجان انگیز از میلان، پاویا است که در طول سفری حدوداً یک ساعته قابل دسترسی است. پاویا شهر کوچکی است که امکان غرق شدن در معماری قرون وسطی‌ای و رنسانسی و لذت بردن از بازارچه‌های سرزنده را به دست می‌دهد. خاص‌ترین تجربه سفر به این شهر پیاده روی در میان Ponte Coperto است. این برج شگفت‌انگیز چشم‌اندازهای بسیار مسحور کننده و فرصت ثبت تصاویر دل انگیزی از منظره شهر را بدست می‌دهد. پس از آن به محل سازه‌های تاریخی چون باسیلیکای سن مایکل ماجوره (Basilica San Michele Maggiore)، کلیسای دی پاویا (Duomo Di Pavia) و باسیلیکای دی سن پیترو (Basilica di San Pietro) واقع در Ciel d'Oro بروید. این سه سازه شاخص مذهبی در قلب شهر واقع شده‌اند. درست در خارج از شهر صومعه قرن چهاردهمی Certosa di Pavia واقع شده است که به عنوان یکی از متمایزترین سازه‌های رنسانسی ایتالیا به شمار می‌آید.

بازدید از دریاچه ماجوره (Lake Maggiore) همراه با تور ایتالیا

دریاچه ماجوره در شمال غربی میلان واقع شده است و یکی از بزرگترین دریاچه‌های ایتالیا به شمار می‌آید. این دریاچه یکی از دل‌انگیزتین، خوش منظره‌ترین و جاذب‌ترین نواحی این شهر محسوب می‌شود و کرانه‌های ساحلی و رستوران‌های مشرف به آب یا مشرف به مناظر بسیار زیبایی را شامل می‌شود. اگر به این محل سفر کردید برای لذت بردن از چشم‌اندازهای زیبای این دریاچه و باغات Villa Taranto سوار بر کشتی مسافربری در امتداد آن حرکت کنید. اگر با محدودیت زمانی روبرو نیستید از بازارچه‌های هفته‌ای این دریاچه دیدن نمایید. گردشگران تور ایتالیا می‌توانند در این فروشگاه‌ها به خرید سوغاتی بپردازند و از محصولات تازه و خانگی لذت ببرند.

بازدید از سینکوتره (Cinque Terre) همراه با تور ایتالیا

سینکوتره به معنای پنج سرزمین است و پنج دهکده ساحلی کوچک را در امتداد دریای Ligurian شامل شده است. اگر خواهان کنکاش در مناظر مسحور کننده این ناحیه و راهپیمایی در امتداد مسیرهای مشرف به آب آن هستید در سفری روزانه از میلان به این ناحیه سفر کنید. عمده مسیرهای این ناحیه پر شیب هستند که اغلب به سواحلی دور افتاده، دهکده‌های سنتی ماهیگیری و رستوران‌های شگفت‌انگیزی که در شهرهای Riomaggiore، Manarola، Corniglia، Vernazza و Monterosso انتظار گردشگران تور ایتالیا را می‌کشند منتهی می‌شوند. پس از پیاده روی به آب تنی در دریا بپردازید و وعده‌ای دل‌انگیز متشکل از صدف دریایی همراه با سبزیجات تازه میل نمایید.

بازدید از جنوا (Genoa) همراه با تور ایتالیا

اگر در سفری دوساعته به جنوب میلان بروید می‌توانید از جنوا این شهر بندری با تاریخچه غنی‌اش و مرکز تاریخی باشکوهش بازدید نمایید. همچنین بازدید از موزه‌های پر آوازه‌ایی چون موزه هنرهای زیبا (Museum of Fine Arts) در کاخ سفید (White Palace)، گالری عکس‌های تاریخی واقع در کاخ رئال (Palazzo Reale)، موزه واقع در کاخ شاهزاده (Prince's Palace) یا موزه باستان‌شناسی Ligurian را از دست ندهید. در این مکان یکی از خانه‌های کاشف مشهور کریستف کلمب واقع شده است که ارزش سر زدن را دارد. پیاده روی در طول Corso Italia به عنوان اصلی‌ترین پیاده راه جنوا تجربه‌ای خاص برای گردشگران تور ایتالیا خواهد بود. خوش خوراکان، غذاهای محلی محبوب این ناحیه (پستو که اصالتاً به جنوا باز می‌گردد) را  فراموش نکنند. فوکاچا این نان خوش عطر که طعم روغن زیتون را به همراه دارد با پنیر و گوجه فرنگی میان وعده‌ای لذیذ خواهد بود.

بازدید از برگامو (Bergamo) همراه با تور ایتالیا

برگامو با فاصله نود کیلومتری از شمال میلان واقع شده است. این شهر کوچک بر کوهپایه‌های آلپ قرار دارد و همین امر چشم اندازهای خیره کننده‌ای را در آن پدید آورده است. عاشقان معماری نیز این شهر را محبوب خود خواهند یافت. برگامو از دو شهر مجزا تشکیل شده است: شهر آلتا (Citta Alta، واقع در بخش مرتفع‌تر شهر) که با دیوارهای قرن شانزدهمی محاط شده است و شهر باسا (Citta Bassa، واقع در بخش پست‌تر شهر) که به گونه‌ای عامدانه مدرن‌ طراحی شده است. غالب گردشگران تور اروپا خواهان بازدید از شهر آلتا که محل میدان وکیو (Piazza Vecchia) یا قلب این شهر است و معماری آن به قرون وسطی و عصر رنسانس باز می‌گردد هستند. برای مشاهده مناظر دل انگیز شهر الزاماً نیازی به کوهنوردی نیست، می‌توانید سوار بر قطارهای کابلی به بالای شهر آلتا بروید. از این بخش چشم‌اندازهای کوهستانی و بی‌بدیل شهر قابل رویتند.

بازدید از لوگانو (Lugano) همراه با تور ایتالیا

موقعیت سهل‌الوصول میلان، امکان سفر به ورای مرزهای ایتالیا را نیز فراهم آورده است، به گونه‌ای که می‌توان به آسانی به سوئیس سفر کرد. لوگانو این شهر سوئیسی با فاصله یک ساعته از شمال میلان واقع شده است و تنها شهر این کشور است که مردم آن به زبان ایتالیایی صحبت می‌کنند. لوگانو در مجاورت دریاچه واقع شده است و فراوانی درختستان‌های نخل و آبی درخشان در جای جای آن حال و هوایی استوایی را علی رغم جایگاه آن بر کوهپایه‌های آلپ برایش رقم زده است. گردشگران تور ایتالیا می‌توانند سوار بر قطارهای کابلی به بالای کوه سن سالواتوره (Monte San Salvatore) بروند و غرق در مناظر مسحور کننده آن بشوند. دریاچه نیز فرصت آب تنی و لذت بردن از سواحل آن را بدست می‌دهد. کوهنوردی و دوچرخه سواری بر ناهمواری‌ کوه‌ها از دیگر تفریحات محبوب در این محل است. مسیرهای پیاده‌روی کوه Bre نیز از دیگر تفریحگاه‌های محبوب در این محل به شمار می‌آیند.

بازدید از دریاچه کومو (Lake Como) همراه با تور ایتالیا

چشم اندازهای کوهستانی، هوای لطیف و آب‌ زلال دریاچه کومو را به مظهری از جاذبه ایتالیایی بدل کرده است. سالانه هزاران گردشگر تور ایتالیا از سراسر جهان این دریاچه را مقصد خود قرار می‌دهند و همین امر آن را آکنده از اشخاص مشهور و ثروتمند می‌سازد که این محل را به عنوان تفریحگاه خود برگزیده‌اند. این دریاچه بواسطه سواحل زیبایش و فرصت قایق سواری در میان امواج آرامش به خودی خود جاذبه‌ای منحصربفرد به شمار می‌آید. بازدید از Villa Carlotta، پیاده روی در طول یکی از کرانه‌های دریاچه، رفتن به بالای تپه جهت لذت بردن از چشم اندازهای زیبا یا چشیدن طعم بستنی ایتالیایی (جلاتو) در شهر کومو تجربه‌ای خاص را به همراه خواه داشت.

انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2898

به "تجربه هشت سفر منحصربفرد از میلان همراه با تور ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجربه هشت سفر منحصربفرد از میلان همراه با تور ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هشت سفر منحصربفرد از میلان همراه با تور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید