10 چیزی که در تور تایلند باید خرید

به گزارش دور زمین، "تور تایلند فرصت خیلی خوبی برای خرید است چون همه چیز ارزان است." مطمئنا این جمله را بارها قبل از انتخاب تور تایلند شنیده‌اید. وقتی صحبت از خرید کالاهای با کیفیت با قیمت خیلی کم به میان می‌آید، تور تایلند فرصت خوبی به حساب می‌آید. بنابراین کیف پولتان را حاضر کرده و آماده خرید شوید.

10 چیزی که در تور تایلند باید خرید

کرم ضد پیری Namu Life

اگر می‌خواهید در تور تایلند یک کرم ضد پیری سفیدکننده خوب تایلندی خریداری کنید، برند Namu Life یکی از آن برندهایی است که باید در نظر گرفت. محصولات حلزون سفید کننده (Snail White) با ترشحات واقعی حلزون در تایلند تولید می‌شوند و دارای اثربخشی و اثرات فوق‌العاده‌ای هستند. کرم حلزون سفید نامو لایف (Namu Life Snail White) سرشار از کلاژن است و از ترشحات حلزون و اسید گلیکول تهیه شده و به لایه برداری پوست کمک می‌کند. چرا در تور تایلند راهی برای همیشه جوان ماندن پیدا نکنید؟

نودل خوشمزه Mama Tom Yum

نودل فوری برند MAMA درست مثل طوفانی شهر بانکوک را فراگرفته است. نودل‌های فوری ماما (Mama) دارای طعم‌های متنوعی است و شاید خاص‌ترین طعم آن میگو Shrimp Creamy Tom Yum و طعم Yentafo Tom Yum Mohafai باشد. این نودل‌ها در بسته بندی‌های کوچک قابل حمل در بازار وجود دارند و به راحتی می‌توانید آن را در ساک دستی‌تان جا دهید. اگر مایلید مزه اصلی تند و تیز غذاهای تور تایلند را بچشید، حتما نودل Tom Yum را در لیست خرید خود جای دهید.

جلبک دریایی Tao Kae Noi

اسنک جلبک دریایی Tao Kae Noi نیز از آن دسته میان وعده‌هایی است که در تمام تایلند پیدا می‌شود و دارای طعم‌های متفاوتی است. از طعم کاری گرفته تا خرچنگ، نارگیل و یا ماهی مرکب. این غذا در میان تایلندی‌ها چه پیر و چه جوان بسیار پرطرفدار است. یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر گرفت این است که قیمت این اسنک در تور تایلند خیلی کمتر از دیگر کشورها است. البته توجه کنید که این غذا به حدی خوشمزه است که وقتی شروع به خوردن آن کردید دیگر هرگز آن را کنار نمی‌گذارید.

روغن‌های گیاهی Siam

هیچ چیز طبیعی‌تر از این روغن‌های گیاهی و عصاره‌های Siam وجود ندارد. صاحب این برند وقتی متوجه شد که هیچ محصول 100% طبیعی در شهر بانکوک پیدا نمی‌شود، تصمیم گرفت که خودش برای تولید یک محصول 100% طبیعی اقدام کند و از آنجا که به حفظ و نگهداری از محیط زیست و طبیعت بسیار پایبند است در بسته‌بندی این محصولات از بطری‌هایی استفاده می‌کند که از مواد بازیافتی یا پلاستیک قابل بازیابی تهیه می‌شوند. تمامی این محصولات از روغن‌های فشرده سر طبیعی، عصاره‌های گیاهی و گل‌ها و افشره میوه‌ها تهیه می‌شوند و هیچ مودا دیگری در ترکیب آن‌ها استفاده نمی‌شود.

صابون میوه‌ای

در تور تایلند و در سفر به شهر بانکوک می‌توانید انواع صابون‌های میوه‌ای را در بازار چاتوچاک (Chatuchak)، بازار آخر هفته بانکوک، پیدا کنید. در این میان صابون انبه یکی از پرطرفدارترین صابون‌های میوه‌ای است. این صابون‌ها با فرمول خاصی تهیه می‌شوند که حاوی عصاره میوه‌های واقعی است و دارای قیمت خیلی کمی هستند. این صابون‌ها در انواع مختلفی مثل صابون مانگوستین، هندوانه، سیب، آناناس، دوریان و غیره در تور بانکوک در دسترس هستند.

جواهرات مجلسی تایلند

تور تایلند یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید سنگ‌ها قیمتی و حتی شاید بهترین مکان برای خرید جواهرات مجلسی ارزان قیمت است. این جواهرات اغلب توسط زیورآلات سازان محلی تایلند ساخته می‌شوند. علاوه براین در تور تایلند می‌توانید مغازه‌های حراجی یاقوت سرخ زیادی پیدا کنید زیرا این کشور به داشتن صنعت معادن یاقوت سرخ شهرت دارد. دستفروشان ساحلی نیز گاهی در کار فروش زیورآلاتی مثل دستبند، گردنبند و غیره هستند.

محصولات بهداشتی Bath and Bloom

محصولات Bath and Bloom یکی از برندهای محلی در تولید محصولات مربوط به حمام، شوینده‌ها، صابون‌ها حمام، پاک کننده‌های پوست و روغن‌های درمانی و معطر از مواد اولیه کاملا گیاهی طبیعی فعالیت دارد. برای مثال با خرید روغن یاس تایلندی برند Bath and Bloom تمامی مشکلات عصبی برطرف شده و اعصاب آرامش پیدا می‌کند. مغازه اصلی فروش این محصولات در طبقه دوم در بخش Atrium در مرکز خرید مرکزی Central World در بانکوک قرار دارد.

چیپس سیب زمینی Lay

چیپس Lay تقریبا در تمامی نقاط دنیا در دسترس است. اما در تور تایلند با طعم‌های متنوع و جدیدی از این چیپس آشنا خواهید شد. طعم‌هایی مثل جلبک تند، ماهی مرکب تند چیلی، پنیر با جلبک دریایی، ریحان شیرین و طعم میگو رودخانه با ادویه‌جات تنهای برخی از طعم‌های خاصی هستند که در تور تایلند پیدا می‌شود. یکی دیگر از طعم‌های محبوب و پرطرفدار چیپس Lay در تایلند، Miang Kham است. میان وعده‌ای که مورد علاقه گیاهخواران است و از سیر، لیمو ترش، میگو خشک شده و فلفل چیلی تشکیل شده است.

پاکی

Pocky نیز یکی از آن خوراکی‌هایی است که مخصوص مالزی است اما در تور تایلند انواع بهتری از آن موجود است. علاوه بر این بسته‌بندی این خوراکی در تایلند خیلی زیبا است و pocky با طعم انبه نیز مخصوص کشور تایلند می‌باشد. چه جزو طرفداران مزه‌ها و طعم‌های معمول مثل توت فرنگی و شکلات باشید و یا طعم‌های خاصی مثل موز، شیر لوچی، شیر شاه توت و لنبه را ترجیح می‌دهید، در تور تایلند می‌توانید Pocky مورد علاقه خود را با قیمتی به مراتب ارزانتر از دیگر کشورها پیدا کنید.

روغن جامد ببر

روغن جامد (ویکس) ببر محلولی است که برای انواع دردهای عضلانی و مفاصل کاربرد دارد. این روغن‌های رفع درد را در انواع مختلفی مثل روغن‌های گیاهی، روغن‌های مالشی مخصوص درد مفاصل و غیره می‌توان در مغازه‌ها و بازارهای تور تایلند پیدا کرد و گفته می‌شود که استفاده از آن‌ها باعث رفع سریع درد می‌شود.

البته این لیست خیلی بیش از این می‌تواند ادامه داشته باشد چون در تایلند چیزهای زیادی برای خرید وجود دارد. بنابراین دفعه بعد که تور تایلند را انتخاب می‌کنید، مدت زیادی را به تور بانکوک اختصاص داده و تمامی اقلام موجود در این لیست را خریداری کنید و در چمدان‌هایتان جا دهید. مطمئنا حتی نگاه کردن به چیزهایی که می‌توانید در بانکوک بخرید هم شما را سر شوق می‌آورد.

انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2710

به "10 چیزی که در تور تایلند باید خرید" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 چیزی که در تور تایلند باید خرید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیزی که در تور تایلند باید خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید