مراکز خرید راتچاپراسانگ بانکوک تایلند

به گزارش دور زمین، منطقه راتچاپراسانگ بانکوک قدمتی 50 ساله دارد از این رو این منطقه تبدیل به قطب خرید در شهر بانکوک شده است، که در این منطقه بزرگترین مراکز خرید و تعداد زیادی از بوتیک های طراحان منحصر به فرد قرار گرفته است. راتچاپراسانگ به عنوان یکی از برجسته ترین مراکز خرید، فرهنگی و اجتماعی بانکوک شناخته شده است. راتچاپراسانگ بزرگترین مجتمع های خرید آسیای جنوب شرقی را در خود جای داده است که همه احتیاج های گردشگران تور تایلند را رفع میکنند در واقع محال است که احتیاج شما در این مراکز خرید یافت نشود.

مراکز خرید راتچاپراسانگ بانکوک تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

منطقه راتچاپراسانگ در نزدیکی میدان سیام میباشد، در واقع یک موقعیت مرکزی دارد و دسترسی راحتی را به تمام نقاط شهر بانکوک ایجاد نموده است. در این بخش مهمترین و معروف ترین مراکز خرید منطقه راتچاپراسانگ بانکوک را عنوان میکنیم:

مرکز خرید آمارین پلازا بانکوک

مرکز خریدی 5 طبقه است که همواره حال و هوای جشن و شادی دارد. آمارین پلازا در طبقات بالایی رستوران های زیبا و شیک داشته و در طبقات پایین بوتیک ها و فروشگاه هایی از برند های دنیای فعالیت دارند.

آدرس: hit Road, Ratchaprasong Square

مرکز خرید بیگ سی سوپر استور بانکوک

یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در کشور تایلند است. فروشگاهی 3 طبقه که در آنجا تمام محصولاتی را که انتظار دارید را خواهید یافت، از جمله محصولات تازه دامی و سبزیجات و میوه جات، لوازم خانگی، دکوراسیون و مبلمان و پوشاک در مرکز خرید بیگ سی سوپر استور به فروش میرسد.

آدرس: Ratchadamri Road (opposite CentralWorld)

مرکز خرید سنترال چیدلوم بانکوک

مرکز خرید سنترال چیدلوم یک فروشگاه شیک و هفت طبقه با محیط مدرن و محبت آمیز است. هر طبقه دارای فروشگاه هایی از جمله محصولات زیبایی، کفش، کیف دستی، پوشاک بانوان، دکوراسیون، اسباب بازی، وسایل الکترونیکی، کتاب و غیره عرضه میکنند. فروشگاه سنترال چیدلوم دارای چند شعبه در سطح شهر بانکوک میباشد.

آدرس: Corner of Ploenchit and Lang Suan Roads

مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

این مجتمع بزرگترین مرکز خرید در تایلند میباشد و جزء بزرگترین مراکز خرید در دنیا هم محسوب میشود. سنترال ورلد نزدیک به 550،000 متر مربع فقط فضای فروشگاه های درونی اش میباشد و مساحت کلی آن 830،000 متر مربع است که 30 درصد بزرگتر از هر مرکز خرید دیگر در شهر بانکوک میباشد. شما با گشت و گذار در این مرکز خرید یکی از هیجان انگیزترین خرید را در بانکوک تجربه خواهید کرد.

آدرس: Ratchaprasong Intersection, opposite Gaysorn and Erawan

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1769

به "مراکز خرید راتچاپراسانگ بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید راتچاپراسانگ بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید