گیلانی: خودخواهی عده ای باعث ظلم به کارکنان اداره بهداشت گتوند و شوشتر شده است

به گزارش دور زمین، نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رفتار دوگانه و تبعیض آمیز وزارت بهداشت و درمان نسبت به استخدام و پرداخت حقوق کارکنان اداره بهداشت گتوند موجبات ناراحتی این افراد شده است.

گیلانی: خودخواهی عده ای باعث ظلم به کارکنان اداره بهداشت گتوند و شوشتر شده است

به گزارش خبرنگاران، سهراب گیلانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: مردم خوزستان انتظار دارند دستورات و مصوبات سفر به استان خوزستان اطلاع رسانی شود و در هیات دولت نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف و جامانده از دولت دوازدهم تاکید شود چرا که بسیاری از این پروژه ها تعطیل شده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: رفتار دوگانه و تبعیض آمیز وزارت بهداشت و درمان نسبت به استخدام و پرداخت حقوق کارکنان اداره بهداشت گتوند موجبات ناراحتی را ایجاد کرده است و می خواهیم محول شدن این امر به دانشگاه جندی شاپور تصویب شود. خودخواهی عده ای باعث ظلم به این شبکه درمان شده است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، شرح داد: ضمن تشکر از وزیر صنعت برای اعزام نمایندگان ویژه به شوشتر در راستای پروژه های صنعتی، انتظار می رود در خصوص ارتقاء واحدهای صنعتی مصوب سال 99 دستورات لازم را اعمال کنید.

گیلانی در تذکری به وزیر نیرو، تاکید کرد: توافقات حوزه نیرو در شوشتر و گتوند به نسبت سال 96 کاهش چشمگیری پیدا کرده و متوقف شده است، دستور عاجل برای رفع این موضوع لازم است. تکمیل فاز دوم نیروگاه برق حوزه انتخابیه که 10 سال متوقف شده است از دیگر مطالبات ما است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4657

به "گیلانی: خودخواهی عده ای باعث ظلم به کارکنان اداره بهداشت گتوند و شوشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیلانی: خودخواهی عده ای باعث ظلم به کارکنان اداره بهداشت گتوند و شوشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید