گروه کویین مراسم اسکار 2019 را نجات داد

به گزارش دور زمین، برای مراسم اسکار سال جاری نه اجراهای موسیقی اضافه برنامه ریزی شده، نه مجری دارد و حتی قرار است چهار جایزه از جمله فیلمبرداری و بهترین فیلم کوتاه هم در فاصله تبلیغات داده گردد. در شرایطی که گویا مراسم اسکار 2019 از روزهای شکوه و جلال فاصله گرفته یک خبر آن را را نجات داد. گروه موسیقی کویین قرار است در مراسم آموزشگاه که یکشنبه آینده برگزار می گردد اجرای زنده داشته باشند. اجرای زنده گروه کویین در مراسم اسکار 2019 این مراسم را از کسل کننده شدن نجات می دهد.

گروه کویین مراسم اسکار 2019 را نجات داد

البته به گزارش ورایتی این ماجرا کاملا هم سورپرایز محسوب نمی شد چون با توجه به حضور فیلم حماسه کولی (بوهمین راپسودی) در جمع نامزدهای بهترین فیلم می شد چنین اتفاقی را حدس زد. فیلم حماسه کولی داستانی بیوگرافیک از زندگی فردی مرکوری خواننده گروه کویین و چگونگی شکل گیری این گروه است.

گروه کویین حالا تحت عنوان کویین به اضافه آدام لمبرت اجرا می نماید. دو نفر از چهار عضو اصلی گروه یعنی گیتاریست کویین، برایان می و راجر تیلور درامر با آدام لمبرت ستاره پیشین برنامه American Idol روی صحنه می روند. آدام لمبرت در نقش خواننده گروه در چند سال گذشته توانسته تحسین منتقدان را کسب کند. نوازنده باس گروه کویین، جان دیکون چند سالی است که دیگر با گروه کویین اجرا نمی نماید. فردی مرکوری هم که سال 1991 بر اثر بیماری ایدز از دنیا رفت. او یکی از اولین قربانیان ایدز در دنیا بود.

فیلم حماسه کولی بلاک باستر موفقی است که در آمریکا 212 میلیون دلار و در دنیا 854 میلیون دلار فروخته است. اسم فیلم از روی قطعه بوهمین راپسودی گروه کویین برداشته شده که ماه دسامبر لقب the most stream song را که در قرن بیستم فراوری شده گرفت. (یعنی بیشتر از هر قطعه موسیقی دیگری به صورت آنلاین پخش و شنیده شده است).

با اجرای گروه کویین به نظر می رسد که حالا باید شاهد اجراهای موسیقی دیگری هم در مراسم اسکار باشیم. پیش تر مدیران آموزشگاه گفته بودند که اجراهای زنده پنج ترانه نامزد جایزه اسکار در تله کست پخش می گردد و احتمالا فقط ترانه shallow لیدی گاگا به صورت زنده در مراسم اجرا خواهد شد اما حالا با اجرای گروه کویین شاید در این تصمیم گیری تغییراتی اتفاق بیفتد.

در حالی که حماسه کولی توانسته به دلیل تاریخچه گروه کویین اقبال زیادی پیدا کند، نکته فیلم یکی قدرت موسیقی گروه کویین و دیگری بازی مفتون کننده رامی مالک است که مرکوری را در این فیلم تصویر نموده.

ورایتی در ریویویی که روی فیلم نوشته بود ذکر نموده: مالک بازیگر 37 ساله مصری-آمریکایی که از سریال آقای روبات آمده چنان نقش فردی مرکوری را بازی می نماید که گویا اصلا برای این کار زاده شده است. با پوست سبزه و نوعی زیرکی ریشخندکننده حتی اگر به بلندی یا پیچیدگی و هوشمندی مرکوری نیست با آن دندان های مصنوعی جلو توانسته این نقش را به شکلی برجسته ایفا نماید. تماشای حماسه کولی به ما این احساس را می دهد که در کل طول فیلم فردی مرکوری را می بینیم که درست جلوی ما ایستاده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1628

به "گروه کویین مراسم اسکار 2019 را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه کویین مراسم اسکار 2019 را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید