گرند کانیون تایلند

به گزارش دور زمین، سام فان بوک، گرند کانیون تایلند (Sam Phan Bok)، یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبا و با نمایی زیبا و دیدنی است. این منطقه در استان Ubon Ratchathani این کشور و در نزدیکی لائوس قرار دارد و یکی از جاذبه‌های کمتر شناخته شده تور تایلند است.

گرند کانیون تایلند

 بر خلاف گرند کانیونی که در چیانگ مای دیگر شهر تایلند قرار گرفته است، گرند کانیون سام فان بوک کاملا طبیعی ساخته شده و یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی تور تایلند برای بازدید است.

صخره هایی که به صورت طبیعی شکل گرفته اند این جاذبه را تشکیل داده‌اند. در این صخره ها هم رود آب وجود دارد. کلمه ی سام فان بوک در زبان تایلندی به معنای 3000 حفره که به 3000 حفره های بستنی شکلی که روی صخره ها به چشم می خورند، اشاره دارد. از آن جا که این منطقه بسیار بکر و پر آرامش است، بین عکاسان و طبیعت دوستان طرفداران زیادی دارد و مخصوصا در طول شب این دره در زیر کهکشان راه شیری، زیبایی خارج از تصوری پیدا می کند. اگر خواستید در سفر به تایلند از این دره ی شگرف هم دیدن کنید بهتر است که فصل خشک سال یعنی ماه های دسامبر تا ژوئن را انتخاب نمایید تا بتوانید این حفره های بستنی شکل را که بیرون از آب قرار دارند را مشاهده نمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4012

به "گرند کانیون تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرند کانیون تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید