گردش در تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند کشوری با طبیعت بکر و زیبا است که در دل آسیای جنوب شرقی پنهان شده است و جاذبه‌های زیبایی برای بازدید است. در این مقاله شما را با جاذبه‌های مناسب برای ماجراجویی در تایلند آشنا خواهیم کرد.

گردش در تایلند

گردش جزایر فی فی در تور تایلند

یکی از پر بازدید ترین مناطق تایلند جزیره فی فی در کرابی است که استراحتگاهی ساحلی و طبیعی نیز به شمار می آید. در اطراف این جزیره تعداد زیادی جزیره های کوچک قرار دارند که یکی از جذاب ترین های آن ها جزیره میمون می‌باشد. جستجو و کند وکاو در تمام این جزیره ها خالی از لطف نیست. در فی فی در تور تایلند می توانید یک قایق چوبی و یا کایاک کرایه کنید و به گشت و گذار در آب های فیروزه ای اطراف بپردازید.

گردش در آیوتاه در تور تایلند

برای انداختن نگاهی کوتاه به شکوه تایلند باستانی می توانید سری به این نقطه بزنید. این معبد قدیمی یکی از نمادهای سلسله های پادشاهی در تایلند است که از گذشته تا کنون باقی ماند و سالیانه توریست های زیادی را به سوی مجسمه ها و اسرار درونی خود جذب می کند. این مکان تفریحی و تاریخی در فاصله کوتاهی از بانکوک واقع شده است و دسترسی به آن ساده است.

گردش در پارک ملی اراوان در تور تایلند

تنها با فاصله ای بسیار اندک از منطقه کانچانابوری یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی در غرب تایلند که پارک ملی اراوان نام دارد واقع شده است. آبشاری در این منطقه وجود دارد که نام خود را از فیل سه سر افسانه های هندو گرفته است. این پارک ملی غنای بسیار بالایی از گونه های جانوری و گیاهی در خود دارد. این پارک ملی برای توریست ها امکان بازدید دارد و بخش مهمی از سال را بسیار شلوغ و پربازدید می‌باشد.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4021

به "گردش در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید