آشنایی با کوهستان هوآشان چین

به گزارش دور زمین، هوآ شان یا کوه هوآ در نزدیکی شهر هوایین (Huayin) در استان شانژی (Shaanxi) واقع شده است. نزدیکترین شهر بزرگتر، شهر Xian است که در حدود 120 کیلومتر (75 مایل) شرق آن قرار دارد. بالاترین قله این کوهستان قله جنوبی با ارتفاع 2،154.9 متر (77070 فوت) است. جاده های این کوهستان یکی از خطرناک ترین در جهان است.

آشنایی با کوهستان هوآشان چین

هوا شان یک مکان تاریخی و یک مکان مذهبی است . هزاران سال است که مردم برنج، چای و پرتقال در اینجا پرورش می‌دهند. همچنین صدها سال است که پیروان تائو از کوه بالا می‌روند. به همین دلیل معابد بسیاری در این منطقه قرار دارند. امروزه بودایی‌ها در مسیرهای پرشیب بالا می‌روند و روبان قرمز را با آرزو پشت سر می‌گذارند .

مسیرهای بسیار باریک در امتداد صخره‌های پرشیب برای حرکت وجود دارد که بسیاری از ماجراجویان را از سراسر جهان جذب هیجان خود می‌کنند. کمربندهای ایمنی، طناب و کابل‌ها تنها در سال 2005 نصب شدند. با وجود تجهیزات بالا رونده، مسیرها به هیچ وجه امن‌تر نخواهند شد. اگر در مورد رفتن به آنجا فکر کنید، باید با دقت و یک راهنمای حرفه ای به این منطقه بروید. بهترین زمان برای دیدار هوآشان پاییز است در بهار و تابستان به خاطر مرطوب و بارانی بودن بسیار خطرناکتر است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4080

به "آشنایی با کوهستان هوآشان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کوهستان هوآشان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید