مناظر نفسگیر کوهستان تیانمن چین

به گزارش دور زمین، کوهستان تیانمن در استان هونان چین و در مناطق اطراف شهر ژانگجیاجی قرار گرفته است. این کوهستان که با نام دروازه بهشت نیز شناخته می‌شود، به خاطر غار منحصر به فردش مشهور است. این کوهستان یک از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان Hunan بین گردشگران تور چین است.

مناظر نفسگیر کوهستان تیانمن چین

قله 1519 متری این کوهستان یک ماجراجویی واقعی برای گردشگران آماده کرده است. در این منطقه می‌توانید از سواری بلندترین تله کابین دنیا، پیاده‌روی بر روی پیاده‌راه شیشه‌ای Walk of Faith و حرکت در جاده معروف 99 پیچ لذت ببرید. پیاده‌روی بر روی مسیری که در امتداد صخره‌ها و در ارتفاع بالا نصب شده است، نفس‌ها را در سینه حبس خواهد کرد. در این کوهستان یک پل معلق نیز وجود دارد که دو قله را به هم متصل می‌کند. منظره این پل در زمستان جادویی است. رسیدن به و گشتن در کوهستان بسیار ساده و راحت است: جاده‌ها عالی هستند و تله کابین شما را در مدت کوتاهی از زمین به بالای کوهستان می‌رساند.

کوهستان تیانمن به معنای واقعی کلمه یک گنجینه ملی برای چین است. مسیرهای کوهنوردی و پیاده‌روی عالی و مرتفع‌ترین تله کابین دنیا، تجربه این منطقه در تور چین را برای شما به یاد ماندنی می‌کنند. هر فصل کوهستان تیانمن چین، حال و هوا و زیبایی‌های خاص خود را دارد. این منطقه از ژانگجیاجی بین ماه‌های آوریل تا اکتبر بیشترین تعداد توریست را جذب خود می‌کند. در همین حال در زمستان مناظر کوهستان با نشستن یک لایه ضخیم برف روی زمین به شکل غیر قابل باور و غیر قابل وصفی زیبا می‌شوند. از شهر ژانگجیاجی می‌توانید به راحتی از طریق اتوبوس به این کوهستان برسید. از آنجا که این منطقه بین گردشگران بسیار محبوب است، رسیدن به این مکان آسان است.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3597

به "مناظر نفسگیر کوهستان تیانمن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناظر نفسگیر کوهستان تیانمن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید