نکاتی برای کوله گردی در تایلند

به گزارش دور زمین، کوله گردی یکی از بهترین راه‌حل‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند کمی آن را تجربه نمایید. گردش در میان جنگل های بارانی، مکان های مقدس، سواحل و جزایر تایلند آنقدر جذاب می‌باشد که هزاران کوله گرد به تایلند سفر می‌کنند.

نکاتی برای کوله گردی در تایلند

اگر به دنبال شهری آرام هستید به خانچاپوری (kanchanaburi) بروید برای رسیدن به انجا سوار قطار می شوید و از راه آهن مرگ می گذرید. راه آهنی که در طول جنگ جهانی دوم توسط زندانیان ساخته‌اند. در این شهر پل روی رودخانه Kwai را می بینید و در زیرآبشار اروان (Erewan) شنا می کنید. اگر زندگی محلی ها و بومی های تایلند برایتان جذاب است چیانگ مای بهترین مقصد است چون در آنجا می توانید به تورهای طبیعت گردی محلق شوید و در طول مسیر، قبایل مختلف را در تور تایلند مشاهده نمایید.

برای اینکه در تور تایلند این کشور مردم آن را بهتر بشناسید مستقیم به سمت بانکوک بروید جایی که غرفه های خیان خائو سان (Khao san) در زیر نور لامپ های نئون همچنان اصلی ترین پاتوق کوله گردهاست. در این خیابان تا می توانید نودل می خورید و با دوستان جدیدتان از قصر بزرگ و مجسمه های طلایی وات فو دیدن می کنید.

حتما برای یکبار هم که شده سوار توک توک شوید و این وسیله نقلیه پرصدا ولی هیجان انگیز را مخصوصا در بانکوک امتحان کنید. معمولا برای کرایه توک توک در سفرهای کوتاه باید 100 تا 150 بات بدهید ولی فرقی نمی‌کند چند نفر سوار شده‌اید کرایه ها یکسان می‌باشد پس دو نفر دیگر را پیدا نمایید و با آن ها سوار شده تا کرایه را با آن ها تقسیم شود.

بهترین غذاها را می توانید در بازارهای محلی شبانه پیدا کنید جایی که آشپزخانه های سیار نودل، برنج سرخ کرده، کیک برنجی، پنکیک و آب میوه های تازه می فروشند . تقریبا همه شهرهای بزرگ غرفه های خیابانی برای فروش نودل دارند و می توانید هر چقدر دوست داشتید نوودل میل بفرمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4013

به "نکاتی برای کوله گردی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی برای کوله گردی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید