پهلو دریافت کشتی کروز مجلل در هنگ کنگ

به گزارش دور زمین، هتلی در هنگ کنگ اقدام به ضمیمه کردن یک کشتی کروز به خدمات خودش نموده اس که باعث جذاب تر شدن اقامت در آن گشته است.

پهلو دریافت کشتی کروز مجلل در هنگ کنگ

هتل پنینسولا در شبه جزیره هنگ کنگ با اضافه کردن یک کشتی کروز به خدمات خود، پیشنهادات منحصر به فردی برای مهمانان خود آماده نموده است.

شبه جزیره هنگ کنگ در این ماه، میزبان یک کشتی تفریحی جدید برای لذت بیشتر مهمانان خود بوده است. این کشتی کروز متعلق به هتل پنینسولا (The Peninsula) است.

معرفی این کشتی تفریحی در هنگ کنگ، سبب شد که هتل پنینسولا، عنوان اولین هتل مجلل که سه گانه گزینه های حمل و نقل لوکس، تکمیل ناوگان موجود رولز رویس های فانتوم و یک هلیکوپتر اختصاصی را به مشتریان خود ارائه می دهد را به خود اختصاص دهد.

سان سیکر منهتن 60 (The Sunseeker Manhattan 60)، یک کشتی کروز 19 متری منحصر به فرد است که هر روز عصر با خوش آمدگویی به 15 مسافر، سفری دو ساعته به همراه سمفونی نور در منطقه تجاری مرکزی ویکتوریای مسحورنماینده در یک کروز غروب بندرگاهی به آنها پیشنهاد می نماید.

کشتی تفریحی پنینسولا همچنین، یک محل جدید و جذاب برای رویدادهای خاص با مدیریت هتل برای مشتریان خود فراهم می نماید.

یک تور چارتر خصوصی برای مهمانان برای دربست کرایه کردن این کشتی تفریحی برای برنامه های خصوصی، مهمانی های خانوادگی، دریافت عکس های منحصر به فرد و ویژه قبل از عروسی یا ماساژ درمانی های روی کشتی توسط کارکنان اسپای هتل پنینسولا، در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

علاوه بر این، تیم رویدادها می توانند هر جشن یا رویدادی را با اضافه کردن انتخاب های مهمانان از تجارب خاص هتل پنینسولا که هر کدام قیمت جداگانه ای دارند، شخصی سازی نمایند.

منبع: breakingtravelnews.com
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 972

به "پهلو دریافت کشتی کروز مجلل در هنگ کنگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "پهلو دریافت کشتی کروز مجلل در هنگ کنگ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهلو دریافت کشتی کروز مجلل در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید