کره جنوبی و جذب گردشگران مسلمان

به گزارش دور زمین، این بار کره جنوبی با تمرکز بر صنعت غذای حلال، در صدد جذب گردشگران مسلمان است، این مهم با افزایش تعداد گردشگران مسلمان درمقاصد گردشگری مهم دنیا می باشد.

کره جنوبی و جذب گردشگران مسلمان

مقامات گردشگری کره جنوبی با اجرای برنامه های گسترده ای درصدد جذب گردشگران مسلمان به ویژه از کشورهای مسلمان منطقه همانند اندونزی و مالزی هستند.

جونگ چولمدیر سازمان بازاریابی خارجی گردشگری گیونگی (GTO) درکره جنوبی گفت که جاذبه های گردشگری بسیار و نیز رستوران های محلی متعدد جاذبه هایی هستند که می کوشند با اقدامات تازه سبکی از گردشگری دوستدار مسلمانان ارائه دهند و در تامین و ارائه غذا نکات مورد نظر مسلمانان را رعایت نمایند.

وی یادآور شد که برای مسافران مسلمان این که بتوانند وظایف مذهبی خود را همانند نماز و روزه به جای آورند و نیز به غذای حلال دسترسی داشته باشند اهمیت بسیار دارد بنابراین باید از این نظر احساس رضایت داشته و مطمئن باشند که چنین امکاناتی دراختیار آنان قرار خواهد گرفت.

به گفته او سالانه 550 هزار مسلمان از کره جنوبی بازدید می نمایند که شامل مالزی، اندونزی و کشورهای خاورمیانه است اما در سال های اخیر گردشگران مسلمان افزایش یافته اند و اکنون نیز هدف دولت کره این است که تا چند سال آینده این تعداد را افزایش دهد.

منبع: کوله پشتی
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3208

به "کره جنوبی و جذب گردشگران مسلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی و جذب گردشگران مسلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید