تجربه برترین چشمه های آب گرم همراه با تور چین

به گزارش دور زمین، در میان مناظر طبیعی کشور چین، چشمه‌های آب گرم که در میان کوه‌ها پراکنده و در کناره رودها واقع شده‌اند، بهشتی زمینی را برای گردشگران تور چین به وجود آورده‌اند که نه تنها آن‌ها را به تحسین منظره چشم نواز بلکه به نزدیک شدن و تجربه آن وامی‌دارد. چین چشمه‌های آب گرم محبوب بسیاری دارد که نقاط جالب توجه این مناظر زیبا به شمار می‌آیند و هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. در این مقاله برآنیم که هفت چشمه آب گرم بسیار محبوب و مشهور چین را معرفی کنیم.

تجربه برترین چشمه های آب گرم همراه با تور چین

1. تجربه چشمه‌های آب گرم ژانگ شان (Zhongshan) در سفر با تور چین

  • مکان: شهرستان سانگ جیانگ (Sanxiang)، ژانگ‌شان (Zhongshan)، استان گوانگ‌دونگ (Guangdong)

چشمه‌ها آب گرم در سانگ جیانگ واقع در شهر ژانگ شان در فاصله 26 کیلومتری از ماکائو (Macau) قرار دارند. مجموعه معماری شده چشمه‌های آب گرم ژانگ شان به عنوان مکانی که بازتاب کننده خصایص معماری چینی است بسیار جالب توجه است. آب این چشمه‌ها غنی شده از اسید سیلیسیک، سولفید و مقادیری از دیگر عناصر کمیابست و دمای آب خروجی از منافذ به 93 درجه سانتیگراد می‌رسد.

2. تجربه چشمه‌های آب گرم کوه‌های بائکدو (Baekdu Mountain) در سفر با تور چین

  • محل: کوه‌های چانگبای (Changbai)، واقع در شمال شرق چین

چشمه‌های آب گرم بائکدو غنی شده از سولفید هیدروژن و عناصر کمیاب متنوع است. آب این چشمه معجزه آسا خوانده می‌شود چرا که دارای خاصیت درمانی برای رفع مشکلات رودوی و معدوی، امراض پوستی، فشار خون، مشکلات قلبی و بیماری‌های زنان است. عمده چشمه‌های کوه بائکدو دمای بالای 60 درجه سانتیگراد دارند و گرمترین آن‌ها به بیش از 82 درجه سانتیگراد می‌رسد. این مکان محلی ایده‌آل برای التیام دردها و گذراندن تعطیلات است.

3. تجربه چشمه‌های آب گرم آرشان (Arxan) در سفر با تور چین

  • محل: کوه‌های خینگان (Khingan)، بخش داخلی مغولستان

در زبان مغولی آرشان به معنای چشمه آب معدنی است. چشمه‌های آب گرم آرشان، استراحتگا‌ه‌هایی با آب‌های معدنی هستند که در داخل مغولستان قرار دارند. دما و املاح این چشمه‌ها متفاوت است. آب آن‌ها خاصیت درمانی داشته و برای انواع امراض، بویژه آرتریت روماتیسمی و بیماری‌های واگیردار مانند پسوریازیس (Psoriasis) مفید است.

4. تجربه چشمه‌های آب گرم نانتیان (Nantian) در سفر با تور چین

  • مکان: سانیا (Sanya)، استان هاینان (Hainan)

در اطراف استخرهای چشمه‌های آب گرم این بخش، درخت‌های طبیعی نارگیل قرار گرفته‌اند. رسوم و ویژگی‌های اقلیت‌های خاص لی (Li) و میائو (Miao) و سبک بالی در نانتیان بسیار مشهورند. آب چشمه‌های این بخش حاوی انواع مواد معدنی و عناصر کمیاب است و برای سلامت انسان مفیدند. ظرفیت پذیرش چشمه‌های آب گرم نانتیان در جهان کم نظیر است. در این مکان امکانات ورزش درمانی و برنامه‌های مرتبط با چشمه‌های آب معدنی در جریان است و قطعاً از آن لذت خواهید برد.

5. تجربه استراحتگاه‌های آب گرم جیو‌هوا (Jiuhua) در سفر با تور چین

  • مکان: منطقه شانگ پینگ (Changping District)، پکن (Beijing)

آب‌ گرم چشمه‌های جیوهوا منحصر بفردند. در واقع طعم شیرین، رنگ شفاف و نیمه زرد، آن را همانند ظرفی از سوپ طلایی کرده است. این آب‌ها حاوی مواد معدنی و عناصر کمیاب متنوعی می‌شوند. عنصر رادون (ماده‌ای رادیواکتیوی) دارای خاصیت درمانی برای رنگدانه‌های پوست، آرتریت و ضعف اعصاب است. در تور چین اگر به این منطقه رفتید، می‌توانید از استراحتگاه‌های این بخش که انواع حمام‌های معدنی آب گرم با گیاهان دارویی و ماساژ درمانی به سبک طب سنتی چین را ارائه می‌دهند استفاده کنید.

6. تجربه چشمه‌های آب گرم یانگ باجینگ (Yangbajing) در سفر با تور چین

  • محل: استان دانگ ژیونگ (Dangxiong)، لهاسا (Lhasa)، تبت (Tibet)

در این محل آبفشان‌ها، چشمه‌های آب داغ، چشمه‌های جوشان و دریاچه‌های آب گرم وسیعی وجود دارند. چشمه‌های آب گرم یانگ باجینگ در ارتفاع بسیار بالایی از سطح دریا قرار گرفته‌اند و مساحتی بیش از 7000 متر مربع را شامل می‌شوند. آب این چشمه‌ها حاوی مواد معدنی بسیار غنی است کهبرای درمان امراض مختلف مفیداند. این چشمه‌ها در صبح‌های زود آکنده از بخار آب هستند که منظره‌ای رویایی را در سطح زمین به وجود می‌آورند.

7. تجربه چشمه‌های آب گرم های‌لوگو (Hailuogou) در سفر با تور چین

  • محل: پارک یخچالی های‌لوگو (Hailuogou Glacier Park)، استان سیچوآن (Sichuan)

چشمه‌های آب گرم های‌لوگو بواسطه همزیستیشان با یخچال‌ها، منحصر بفردند. اگرچه در مجاورت یخچال‌ها قرار گرفته‌اند، این چشمه‌ها حاوی آب‌های معدنی بسیار گرم و حتی جوشان هستند. در این محل تعداد زیادی چشمه با دمای بیش از 90 درجه سانتیگراد وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای درست کردن چای و پختن تخم مرغ استفاده کرد. آب آن‌ها به اندازه‌ای شفاف و پاک است که می‌توان آن را نوشید. چشمه‌های آب گرم های‌لوگو دارای خاصیت درمانی می‌باشند و برای امراض پوستی و درمان آرتریت مفیدند و می‌توانند خستگی گردشگران تور چین را از تن به درآورند.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2958

به "تجربه برترین چشمه های آب گرم همراه با تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه برترین چشمه های آب گرم همراه با تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید