10 رستوران خوب در نزدیکی قصر تابستانی چین

به گزارش دور زمین، رستوران های با کیفیت در نزدیکی قصر تاستانی پکن

قصر تابستانی، یک ساختمان باشکوه و مشرف به دریاچه در پکن است که به خاطر داشتن بناها و آثار هنری ظریف و بعلاوه باغ های رنگارنگ و وسیع خود مشهور است. این مکان به عنوان مقصد محبوب گردشگران، دارای یک پارک نیز هست و عمدتا به عنوان شاهکاری در طراحی باغچه آسیایی شناخته می گردد. اگر پس از گردش در دریاچه و قصر احساس گرسنگی کردید، نگران نباشید؛ چرا که این ناحیه دارای رستوران های عالی و متعدد است که در ادامه، با خبرنگاران همراه باشید تا ده رستوران برتر از آنها را مرور می کنیم.

10 رستوران خوب در نزدیکی قصر تابستانی چین

آمان (Aman)

آمان برترین رستوران لوکس در میان رستوران های کاتونی (Cantonese)، غربی، ژاپنی و فرانسوی است. این ساختمان با معماری سنتی در نزدیکی قصر تابستانی واقع شده و منظره ها اطراف آن، غذا خوردن را به یک لذت بی نظیر تبدیل می نمایند. رزرو برای گروه های بزرگ را می توان از قبل انجام داد و میهمانان نیز می توانند در لابی یا در اتاق های خصوصی غذا صرف نمایند. دکوراسیون داخلی آمان بر مبنای ترکیبی از طرح های سنتی چینی و طرح های معاصر هستند و بدین ترتیب شاهد فضای منحصربه فرد و خلاقانه ای خواهید بود.

در این رستوران، انتظار غذاهای بین المللی را داشته باشید!

قیمت: در حد لوکس

ساعات: بدون تعطیلی

رستورانTube Station Pizza

این پیتزا فروشی با سبک آمریکایی، در میان افراد محلی و گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است و مشهور است که از خیریه های محلی هم حمایت می نماید. این رستوران اغلب میزبان میهمانی های شب و موسیقی زنده و نیز جمع آوری پول برای خیریه است. این رستوران علاوه بر پیتزا، حلقه های پیاز خوشمزه، همبرگر و نوشیدنی نیز سرو می نماید. کسانی که شیرینی جات دوست دارند هم از دسرهای خوشمزه این رستوران لذت خواهند برد. رستوران Tube Station Pizza مکانی عالی برای گردهمایی با دوستان و خوردن پیتزا است.

در این رستوران، انتظار پیتزاهای متعدد و خوشمزه را داشته باشید!

قیمت: در حد میانه

ساعات: دوشنبه تا آدینه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، شنبه و یکشنبه، از ساعت 10 صبح تا 11 شب

کافه Bellagio

کافه بسیار شیک Bellagio برنده جوایز سال 2011 پکن در مورد برترین شام نیمه شب و برترین جوجه Kung Pao بوده و در میان افراد جوان محلی و دانشجویان، از محبوبیت خاصی برخوردار است. با اینکه غذاهای مدرن چینی همانند claypot tofu، بخش زیادی از منو را تشکیل می دهد؛ اما این رستوران دارای بخشی برای غذاهای با حال و هوای غربی نیز هست. یخ انبه ای، یکی از رنگارنگ ترین و محبوب ترین دسرهای این رستوران است. برای کسانی که در پی صرف غذا در نیمه شب هستند، کافه Bellagio گزینه خیلی خوبی است.

در این رستوران انتظار دسرهای نیمه شبی را داشته باشید!

قیمت: میانه

ساعات: 11 صبح تا 4 صبح

رستورانBaijia Dayuan

افرادی که در پی صرف شام در یک مکان دارای معماری چینی و دکوراسیون های اصیل هستند، بهتر است در وهله اول، رستورا Baijia Dayuan را مدنظر داشته باشند. پیش خدمت ها در این رستوران لباس های سنتی چینی معروف به Qipaos به تن دارند. اردک Peking، لابستر و گوزن برترین غذاهای منوی این رستوران را تشکیل می دهند. باغ این رستوران نیز با داشتن فواره بلند و دکور چینی، فضای بسیار آرام بخشی به میهمانان القا می نماید.

در این رستوران انتظار اردک Peking خوشمزه را داشته باشید!

قیمت: بسیار بالا

ساعات: 2 بعد از ظهر تا 10 شب

رستوران Heshun Small Town

این رستوران کوچک نیز در نزدیکی قصر تابستانی واقع است و مسافرین و افراد محلی با یک بار امتحان، مشتریان دائمی غذاهای سنتی پکنی آن خواهند شد. البته مهمان نوازی این رستوران نیز بسیار زبانزد است و غذاهای حاضری هم سرو می نماید؛ هرچند که منوهای آن مملو هستند از غذاهای گوناگون و برای همه ذائقه ها. اگرچه Heshun Small Town رستوران کوچکی است، اما گستره وسیعی از مشتریان و نیز منوهای بلند و بالا، همگی دست به دست هم داده تا این رستوران حتی برای مشتریان همیشگی آن، تبدیل به مکانی هیجان انگیز گردد. برای کسانی که در پی جای جدیدی هستند تا به صرف ناهار یا شام بپردازند، رستوران Heshuan Small Town گزینه بسیار جالبی است.

در این رستوران انتظار غذاهای با سبک محلی را داشته باشید!

قیمت: میانه

ساعات: 10 صبح تا 10 شب

رستوران Qinghuayuan Roast Duck

هر مسافری که میهمان رستوران Qinghuayuan گردد، از اردک Peking و مخلفات آن لذت خواهد برد. قیمت های این رستوران در حد میانه هستند و حال و هوای آن نیز بسیار پرانرژی است. با اینکه اتاق های خصوصی این رستوران قابل استفاده می باشند؛ اما باید از قبل به رزرو آنها بپردازید. رستوران Qinghuayuan برترین مکان برای کسانی است که در پی مزه کردن غذاهای سنتی پکن هستند.

در این رستوران انتظار اردک Peking و مخلفات زیادی را داشته باشید!

قیمت: میانه

ساعات: 11 صبح تا 9 شب

رستورانNanjing Dapai Dang

معروفیت رستوران Nanjing Dapai Dang به خاطر دکوراسیون اسرارآمیز و آثار خوشنویسی چینی به دیوار آویخته شده، سبک آشپزی Nanjing و سرویس بی نظیر آن است. این رستوران معمولاً مملو از مشتری است و میهمانان هم به جو محبت آمیز آن علاقه مند هستند. بهتر است فرصت منحصربه فرد تجربه کردن فرهنگ چینی به وسیله شنیدن آواز سنتی زمان صرف شام را از دست ندهید. شام اصیل چینی همراه با حال و هوای معاصر و فضای بسیار آرامش بخشی برای رستوران Nanjing Dapai Dang به ارمغان می آورند.

قیمت: میانه

ساعات: 2 ظهر تا 9 شب

در این رستوران، انتظار سرویس سطح بالا داشته باشید!

قیمت: مقرون به صرفه

ساعات: 10 صبح تا 8 بعدازظهر

رستورانYang DaYe Shabu

رستوران Yang DaYe Shabu متخصص در طبخ غذاهای تند و غذاهای به سبک Sichuan در دیگ داغ است. این رستوران در فاصله بسیار کمی از قصر تابستانی قرار گرفته است و مکان عالی آن موجب می گردد تا یک رستوران عالی برای ماجراجویانی باشد که دوست دارند دست به تجربه غذاهای سنتی چینی بزنند. چوب طبیعی و دکوراسیون دست ساز این رستوران، فضایی آرامش بخش و اسرارآمیز فراهم می نماید و میهمانان مطمئناً از آن لذت خواهند برد!

در این رستوران انتظار غذای به سبک Sichuan در دیگ داغ را داشته باشید!

قیمت: میانه

ساعات: 10 صبح تا 10 شب

رستورانYunhai Yao Ting Yun Xingfu Guan

این رستوران کوچک در مرکز خرید واقع شده و معروفیت آن به خاطر سرو غذاهایی با سبک Yunnan و داشتن دکوراسیون خلاقانه است. خدمات این رستوران در حد کامل است و غذای خوشمزه ای هم دارد. برترین گزینه ها عبارتند از برنج آناناسی و سوپ جوجه. این رستوران دارای محوطه ای برای صرف غذاست که در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد میهمانان شانس پیدا کردن آرامش زیر خورشید تابان پکن را خواهند داشت. مسافرینی که برای غذا خوردن به همراه دوستان خود در پی یک فضای آرام هستند، از رستوران Yunhai Ya Ting Yun Xingfu Guan لذت خواهند برد.

رستوران Wushan Kaoquanyu

این رستوران کوچک، در میان افراد محلی طرافداران زیادی دارد و مطمئنا مسافرین هم از خوردن ماهی های درجه یک آن لذت خواهند برد. رستوران Wushan Kaoquanyu خانوادگی، دارای سرویس عالی است و غذاهای خوشمزه ای سرو می نماید. با اینکه این رستوران در یک خیابان و در کنار چندین رستوران کوچک دیگر قرار گرفته، اما با سایرین متمایز است! برای پیدا کردن آن، بهتر است در پی یک تابلوی سیاه با نوشته قرمزرنگ باشید.

در این رستوران انتظار غذاهای دریایی عالی از جمله خرچنگ، لابستر و هشت پا را داشته باشید!

قیمت: مقرون به صرفه

ساعات: 9:30 صبح تا 10:30 شب

منبع: الی گشت
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5386

به "10 رستوران خوب در نزدیکی قصر تابستانی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 رستوران خوب در نزدیکی قصر تابستانی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید