5 پیاده راه برتر در چین

به گزارش دور زمین، چین همیشه در تلاش است تا بهترین‌ها، مرتفع‌ترین‌ها، بلندترین‌ها و خارق‌العاده‌ترین معماری‌ها و جاذبه‌های گردشگری در دنیا را داشته باشد. این پیاده‌راه های شیشه‌ای بهترین مثال برای شاهکارهای معماری چین هستند. این مکان‌های دیدنی، چه در یک پارک ملی باشند چه در یک آسمانخراش مشهور در یکی از شهرهای چین، بهترین مناظر را برای مسافران تور چین مهیا می‌کنند. اگر عاشق آدرنالین هستید و یا مناظر سراسرنمای فوق‌العاده زیبا را دوست دارید مطمئن شوید که این مناطق دیدنی را در مقاصد تور خود قرار دهید.

5 پیاده راه برتر در چین

Longgang در Chongqing چین

پیاده‌راه Longgang در Chongqing چین در ارتفاع 718 متری نصب شده است. این پیاده‌راه در پارک زمین‌شناسی ملی Longgang قرار گرفته است. این پیاده‌راه 26.64 متر از لبه صخره فاصله دارد و طولانی‌ترین پیاده‌راه با کف شیشه‌ای در جهان است. بازدید از این مکان بهترین راه برای دیدن مناظر زیبای این پارک ملی چین است. ساخت این پیاده‌راه شیشه‌ای 35 میلیون یوان برای چین هزینه داشته است. این پیاده‌راه 5 متر طولانی‌تر از پیاده‌راه Grand Canyon در آریزونا است.

پیاده‌راه ایمان (ژانگجیاجی، استان هونان چین)

Walk of Faith در جنوب شهر ژانگجیاجی چین در کوهستان تیانمن و در مرکز استان هونان قرار گرفته است. این محل یک مقصد محبوب بین توریست‌های تور چین است و کل پارک در سال 1992 به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. این پیاده‌راه شیشه‌ای که در ارتفاع 1430 متری قرار گرفته، 60 متر طول دارد و بسیار نفس‌گیر است. مسیر بسیار امن است و تجربه پیاده‌روی بر روی آن تجربه‌ای فراموش نشدنی در تور چین برای شما خواهد بود. تله کابین به سمت بالای کوهستان نیز بسیار جذاب و عالی است. اگر چه که بیشتر افراد، این ناحیه کوهستانی را به خاطر کمبود زمان از قلم می‌اندازند، ولی با این حال ما شدیدا توصیه می‌کنیم حتما به بالای کوه بروید.

پارک ملی Huangshui در Chongqing چین

پارک ملی Huangshui در شهرستان Shizhu در Chongqing، شلوغ‌ترین پارک ملی چین نیست، مخصوصا در مقایسه با پارک‌های ملی در Zhangjiajie و Longgang، ولی این پارک زیبا اتمسفری آرامش‌بخش و خوشایند دارد. این مکان محلی عالی برای رهایی از گرمای شدید تابستان‌های Chongqing است، چرا که دما در این منطقه پایین‌تر است. در واقع این زمان بهترین زمان برای بازدید از این منطقه از چین است، چرا که تا چشم کار می‌کند تنها سبزی درختان دیده می‌شود. این پیاده‌راه یک مسیر شیشه‌ای خارق‌العاده در کنار صخره‌های کوهستان است که 300 متر بالاتر از دره قرار دارد. اگر چه به اندازه دیگر پیاده‌راه های شیشه‌ای چین مرتفع نیست ولی با این حال همچنان برای کسانی که قلب ضعیفی دارند مناسب نیست.

برج Oriental Pearl در شانگهای

برج Oriental Pearl در شانگهای با 468 متر ارتفاع بلندترین برج تلویزیونی آسیا است و بعد از برج‌های تورنتو (533 متر) و برج مسکو (540 متر) بلندترین برج تلویزیونی دنیا است. این برج در منطقه جدید Pudong شانگهای قرار گرفته و ساختش در سال 1995 به پایان رسیده است. از آن زمان تاکنون این برج ساختمانی مهم در میان ساختمان‌های فتح‌کننده آسمان شانگهای شده و بازدید از آن در مدت تور چین از واجبات است. از طریق چندین آسانسور می‌توانید به بالای برج برسید. از آنجا نیز می‌توانید به سکوی شیشه‌ای تماشای منظره برسید. سعی کنید در روزهایی با هوای صاف به بالای برج بروید تا بتوانید عکس‌هایی عالی از شانگهای، این شهر فوق‌العاده در چین، بگیرید.

پیاده‌راه اطراف برج ماکائو چین

پیاده‌راه برج ماکائو در ماکائو از جهاتی یکی از منحصر‌به‌فردترین این نوع از سازه‌ها در جهان است. این مسیر با عرض 1.8 متر، گرداگرد حلقه بیرونی برج قرار داشته و هیچ نرده محافظی ندارد. شما در واقع با طناب به برج متصل هستید، بنابراین پیاده‌روی در این مسیر فوق‌العاده امن است. اگر دوست دارید داخل برج بمانید در آن بخش یک رستوران گردان نیز وجود دارد که مرتفع‌ترین رستوران گردان در ماکائو است. البته بهترین چیز در مورد قدم زدن دور برج ماکائو، نمای خارق‌العاده‌ی شهر است که نصیبتان می‌شود. مسیر پیاده‌روی بیرون برج 233 متر بالای برج قرار دارد. اگر تا اینجا به نظرتان هیجان‌انگیز نمی‌آید، می‌توانید از آن جا به صورت بانجی‌جامپینگ به پایین بپرید.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3037

به "5 پیاده راه برتر در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیاده راه برتر در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید