هتل پن پاسیفیک سنگاپور

به گزارش دور زمین، چه برای تفریح به تور سنگاپور آمده باشید، چه برای تجارت، هتل پن پاسیفیک سنگاپور تضمین می‌کند که تجربه‌ای کامل از خدماتی در سطح جهانی و اقامتی 5 ستاره و لوکس داشته باشید. موقعیت استراتژیک هتل در ورودی منطقه تجاری سنگاپور، دسترسی آسان به این منطقه را برای مسافران تجاری مهیا می‌کند و در عین حال اجازه می‌دهد مهمانان در فاصله نزدیکی به گزینه‌های متعدد خرید، سرگرمی و جاذبه‌های گوناگون در شهر باشند. لذت بودن در یکی از پویاترین شهرهای جنوب شرق آسیا را با اقامتی فراموش‌نشدنی در هتل شیک و لوکس پن پاسیفیک سنگاپور تجربه کنید.

هتل پن پاسیفیک سنگاپور

هتل پن پاسیفیک سنگاپور یک اسپا با خدمات کامل، 2 استخر شنای روباز، یک مرکز سلامتی 24 ساعته و یک اتاق بخار دارد. 5 رستوران، به علاوه یک کافی‌شاپ و یک فروشگاه محصولات محلی در این هتل وجود دارند. فضاهای عمومی در هتل پن پاسیفیک، امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان را برای مسافران تور سنگاپور فراهم کرده‌اند. مرکز تجارت 24 ساعته، خدمات لیموزین و اتومبیل و اتاق‌های ملاقات هم در دسترس هستند. 27 اتاق ملاقات در این هتل وجود دارند. استخر بچه‌ها، خدمات اسپا و کارکنان چند زبانه از دیگر امکانات هتل پن پاسیفیک سنگاپور هستند. پارکینگ این هتل لوکس و 5 ستاره سنگاپور رایگان است. ساختمان این هتل با سابقه و مشهور، در سال 1986 ساخته شده اما بازسازی کامل و همه‌جانبه آن در سال 2012 انجام شده است. سیگار کشیدن در بخش‌هایی مشخص‌شده از هتل امکان‌پذیر شده است.

هتل پن پاسیفیک سنگاپور 790 اتاق دارد. این اتاق‌ها همگی به تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق و تخت‌های با کیفیت بالا مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی موجود در اتاق‌ها، شبکه‌های کابلی مشهور و فیلم‌های اجاره‌ای نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، حوله، دمپایی و مواد شوینده دارند. مسافران تور سنگاپور می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم و باسیم داخل اتاق‌ها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به بطری‌های آب، دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز، میز و تلفن اشاره کرد؛ تماس‌های محلی رایگان هستند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و امکان تقاضای تخت‌های ضد آلرژی وجود دارد.

اسپای St Gregory در هتل پن پاسیفیک سنگاپور، 3 اتاق درمانی شامل اتاق‌هایی برای زوج‌ها دارد. خدمات این اسپا شامل ماساژ پر فشار، ماساژ سنگ داغ، ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی و درمان‌هایی مانند رایحه‌درمانی و بازتاب‌شناسی هستند. این اسپا به یک سونا، وان آبگرم و اتاق بخار مجهز شده است. مهمانان زیر 18 سال اجازه ورود به اسپا را ندارند. رستوران Edge غذاهای سنگاپوری را به وقت صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. رستوران Hai Tien Lo و Keyaki نیز به ترتیب غذاهای آسیایی و ژاپنی ارائه می‌دهند و برای ناهار و شام باز هستند. رستوران Rang Mahal هم به مسافران تور سنگاپور غذاهای لذیذ هندی ارائه می‌دهد.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4051

به "هتل پن پاسیفیک سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پن پاسیفیک سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید