پرداخت یاری هزینه ازدواج بدون محدودیت زمانی

به گزارش دور زمین، ناهید حیدری، در مصاحبه با خبرنگاران در مورد پرداخت یاری هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: برای پرداخت یاری هزینه ازدواج هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در صورتی که بیمه شده مدت زمان زیادی نیز از زمان عقد وی گذشته باشد و حائز شرایط لازم باشد می تواند یاری هزینه ازدواج را دریافت کند.

پرداخت یاری هزینه ازدواج بدون محدودیت زمانی

وی گفت: برای محاسبه مبلغ یاری هزینه ازدواج متوسط حقوق و دستمزد دو سال آخر از تاریخ عقد را محاسبه و به وی پرداخت می گردد.

به گفته حیدری، چنانچه پس از محاسبه دستمزد دو سال آخر مبلغ پرداختی کمتر از حداقل حقوق باشد در این صورت معادل حداقل حقوق زمان حاضر به بیمه شده پرداخت خواهد نمود.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران همچنین در خصوص بیمه دانشجویان نیز اضافه نمود: دانشجویانی که مشغول به تحصیل هستند می توانند به وسیله خود اظهاری درخواست خود را برای بیمه شدن به شعب سازمان تامین اجتماعی ارائه دهند.

حیدری گفت: مبلغ حق بیمه این دانشجویان نیز همانند زنان خانه دار محاسبه می گردد به طوری که 12, 14 و 18درصد نرخ حق بیمه ای است که آنها باید با توجه به نوع بیمه ای که درخواست کردند هر ماه پرداخت نمایند و معادل 2 درصد نیز دولت بر عهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1174

به "پرداخت یاری هزینه ازدواج بدون محدودیت زمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یاری هزینه ازدواج بدون محدودیت زمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید