8 کافه قنادی خاص در تهران که باید به آنجا بروید!

به گزارش دور زمین، آخرین باری که در یک کافه قنادی خاص، یک شیرینی خوشمزه و با طعمی فراموش نشدنی میل کردید را به خاطر می آورید؟

8 کافه قنادی خاص در تهران که باید به آنجا بروید!

در تهران کافه قنادی های زیادی وجود دارد اما در خصوص همه آنها نمی توان صفت خاص بودن را به کار برد. محیط کافه و کیفیت شیرینی که در اختیار شما قرار داده می گردد، دو مورد از مهم ترین فاکتور هایی است که باعث می گردد رفتن به بعضی کافه قنادی ها برای شما بسیار لذت بخش و شیرین باشد.

اگر دوست دارید عصر یکی از روز های پرهیجان و خاص زندگی تان در یک کافه قنادی حضور پیدا نموده و با دوستان و عزیزان خود برترین و فراموش نشدنی ترین خاطرات را تجربه کنید، توصیه می کنیم ادامه این متن را مطالعه کنید. ما در این متن قصد داریم خاص ترین کافه قنادی تهران را به شما معرفی کنیم. زمانی که به این کافه ها رفتید جای ما را نیز خالی کنید و از فضایی که در آن قرار گرفته اید نهایت لذت را ببرید.

کافه قنادی فم شیک

کافه قنادی فم شیک، یک کافه قنادی خاص بوده و صاحب آن نیز یک خانم ایرانی به نام شهرزاد شکوهی است. این خانم در کشور فرانسه در حوزه آشپزی تحصیل نموده و بعد از آنکه به کشور بازگشته اقدام به افتتاح یک کافه قنادی نموده است. با ورود به کافه، می توانید سبک فرانسوی که در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آن به کار برده شده است را به وضوح مشاهده کنید.

این کافه قنادی در فردوسی تهران، ضلع جنوبی خیابان انقلاب بین پل کالج و میدان، پلاک 856 قرار گرفته است. از جمله مزیت هایی این کافه می توان به فاصله بسیار کم آن با بازار موبایل چارسو، پاساژ علاالدین اشاره نمود. دسترسی علاقه مندان به این کافه نیز بسیار راحت است؛ زیرا کافه قنادی فم شیک در نزدیک ورودی 3 مترو ضلع جنوب غربی میدان فردوسی و ایستگاه اتوبوس سفارت قرار گرفته است.

کافه قنادی های تهران | کافه قنادی پراگ

از دیگر کافه قنادی های خاص در تهران، کافه قنادی پراگ است. یکی از دلایلی که باعث شده ما توصیه کنیم حتما به این کافه نیز سری بزنید، سرو شیرینی هایی خوشمزه و تازه است. این کافه چندین شعبه در سطح تهران دارد و این مورد باعث شده که برای خرید یک شیرینی تازه هیچ مسئله ای بر سر راه شما وجود نداشته باشد.

در هر یک از شعبات این کافه که قدم بگذارید، می توانید نکته ای متفاوت و جالب توجه را مشاهده کنید. مثلا در شعبه باملند، دکوراسیون به نحوی بسیار زیبا و مجذوب کننده چیده شده و اغلب مردم از رفتن و قرار گرفتن در فضا و محیط این کافه، حس رضایت زیادی را تجربه نموده اند.

شعبه کامرانیه این کافه قنادی در کامرانیه شمالی، بعد از لواسانی در مجاورت بانک پارسیان واقع شده است. شعبـه باملند آن نیز در مجتمع تفریحی باملند واقع می باشد. شعبه سوهانک در بلوار ارتش، خیابان سوهانی و رو به روی دانشگاه آزاد در مجتمع پلاتینیوم قرار گرفته است. شعبـه میرزای شیرازی نیز در میدان هفت تیر، خیابان میرزای شیرازی، نبش کوچه یازدهم خانه موزه بتهوون واقع شده است.

کافه قنادی ورتا (کیک استدیو)

از دیگر کافه های قنادی خاص در تهران، کافه قنادی ورتا است. این کافه قنادی در خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان اسکو قرار گرفته و کیک هایی بی نظیر و با طعمی بسیار عالی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در کافه قنادی ورتا، بیشترین چیزی که توجه شما را به خود جلب می نماید، انواع و اقسام کیک هاست که در شکل های متفاوت ارائه می شوند. کیک های این قنادی طعم و مزه ای متفاوت داشته و با خوردن آن می توانید این تفاوت را به خوبی حس کنید.

وقت را تلف ننموده و اگر تولد یکی از عزیزانتان نزدیک است، برای خرید کیک به کافه قنادی ورتا رفته و با برگزاری یک مراسم و جشن کوچک، او را شگفت زده کنید.

اغلب افرادی که به این کافه رفته اند، از شکل و ظاهر متفاوتی که کیک ها و کلوچه های آن دارد، بسیار راضی و خرسند بوده اند. این کافه قنادی با به کارگیری خلاقیت سعی نموده مرزهای طراحی کیک را جا به جا کند و نگاه متعجب مشتریان را به سمت خود جلب نماید.

کافه قنادی وانیلا

کافه قنادی وانیلا که یکی دیگر از کافه قنادی های خاص در تهران است، در خیابان پاسداران، خیابان پایدارفرد، نبش گلستان 3، پلاک 40 واقع شده است و به علت نزدیک بودن به ورودی 1 مترو شهید زین الدین و ایستگاه اتوبوس گلستان دسترسی به آن بسیار راحت می باشد.

این کافه نیز محیطی بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی برای گذران وقت در اختیار مشتریان خود قرار داده و شما با سفارش شیرینی هایی که در نهایت کیفیت و طعم پخته شده اند می توانید ساعات و لحظاتی فراموش نشدنی و خاطره انگیزه را تجربه کنید.

کافه قنادی های تهران | کافه قنادی لرد

از دیگر کافه های خاص قنادی در تهران، کافه قنادی لرد است. این کافه در خیابان استاد نجات الهی، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک 186 واقع است و می تواند یک فضای مناسب برای دورهمی های محبت آمیز و یا حتی عاشقانه افراد فراهم کند.

شیرینی های متفاوت و خوشمزه ای که در این کافه قنادی ارائه می شوند آنقدر خوشمزه و لذیذ است که گاهی دوست دارید به تنهایی به آنجا رفته و با یک طعم شیرین، رویاهایی زیبا در سر بپرورانید. این کافه قنادی در دو طبقه ساخته شده است.

در طبقه اول شیرینی فروشی واقع شده است و در طبقه دوم نیز کافه قرار گرفته است. شیرینی فروشی لرد، قدمت طولانی و دیرینه ای داشته و به علت ارائه برترین و با کیفیت ترین شیرینی ها، توانسته کام بسیاری را شیرین کند.

فضای نوستالژیکی که در این کافه جریان دارد نیز هواداران خاص خود را پیدا نموده است. اگر هوس پیراشکی گوشت و پنیر کردید و نمی دانستید باید به کجا مراجه کنید، حتما به کافه قنادی لرد سری بزنید. طعم پیراشکی که در این کافه میل می کنید با طعم پیراشکی که در بقیه جاها سرو می گردد، متفاوت بوده و این تفاوت را تنها با امتحان کردن آن متوجه خواهید شد. البته می توانید با خوردن تارت های میوه، شیر قهوه، قهوه ترک و شیرینی دانمارکی نیز لذت را به گونه ای مجذوب کننده تجربه نمایید.

کافه قنادی فرانسه

از دیگر کافه قنادی های خاص در تهران که جزء یکی از قدیمی ترین آنها نیز هست، می توان به کافه قنادی فرانسه اشاره نمود. این کافه از سال 1344 کار خود را آغاز نموده است. این شیرینی فروشی بیش از نیم قرن تجربه دارد و همین سابقه و مدت فعالیتش نشان می دهد که توانسته جایگاه خوبی را بین قنادی های موجود در تهران به دست آورد. کیفیت و طعم بی نظیر دو مورد از مهم ترین صفاتی است که می توان در خصوص شیرینی های این کافه مطرح کرد.

کافه قنادی فرانسه در خیابان انقلاب، تقاطع وصال شیرینی، ضلع جنوب غربی تقاطع واقع بوده و یکی از پاتوق های دانشجویان به شمار می رود. امکان ندارد به کافه قنادی فرانسه بروید و دانشجویانی که در حال خوردن قهوه هستند را در آن نبینید.

کافه قنادی های تهران | کافه قنادی تیستی روم

این جا صورتی ترین کافه تهران هست

تیستی روم یکی از کافه قنادی های شهرک غربِ، که با تم صورتى و شیرینی های خوشمزه، حسابی همه رو شیفه خودش نموده ، منو اینجا شامل قهوه گرم ، انواع کیک و شیرینى ها ، کاپ کیک و از همه مهم تر چیز کیک توت فرنگیشون که عالیه

راستی کافه تیستی روم با رزرو قبلی پذیرای جشن تولدهایتان هست

اگه دوس داشتین یه روزِ خیلی صورتی رو با دوستاتون تجربه کنید ، من اینجا رو به شما معرفى میکنم ، فقط موقع رفتن یه لباس صورتی انتخاب کنید که حتما اونجا عکس بگیرید

شهرک غرب ، خیابان ایران زمین ، جنب فرهنگسرای ابن سینا

کافه قنادی اوریانت

کافه قنادی اوریانت نیز از دیگر کافه های خاص قنادی در شهر تهران به شمار می رود. این کافه یکی از کافه های ارمنی در شهر تهران بوده و قدمتی طولانی برای آن ذکر نموده اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اما این قنادی نزدیک به یک قرن سابقه دارد و به علت پخت انواع شیرینی در طعم ها و شکل هایی متفاوت، توانسته تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده و به عنوان یکی از کافه های خاص در تهران از آن یاد گردد.

این کافه در خیابان شهید مفتح جنوبی، نرسیده به انقلاب، جنب زیرگذر دروازه دولت پلاک 16 واقع است و خاص ترین و خوشمزه ترین شیرینی ها را ارائه می نماید. اگر به این کافه رفتید حتما کیک کولیچ و یا کیک پروک را نیز امتحان کنید.

این دو نوع کیک به صورت تکه ای در اختیار شما قرار داده شده و می توانید در فضایی که برای نشستن اختصاص داده شده است به همراه یک فنجان قهوه ترک عالی میل نموده و طعمی لذید و فراموش نشدنی را تجربه نمایید. عاشقان شکلات، رفتن به این کافه را نیز بسیار دوست دارند. شکلات های دست سازی که در کافه قنادی اوریانت عرضه می شوند، دل تمام افرادی که به خوردن شکلات علاقه دارند را مجذوب خود نموده است.

فضای این کافه بسیار دیدنی است و از حضور در آن حسی ناب از آرامش را تجربه خواهید کرد. جایگاه های لهستانی به سبک کافه های قدیمی هستند و پنجره های قدیمی که با پرده های چهارخانه تزیین شده اند شما را با خود به گذشته برده و باعث می گردد که فراموش کنید در کجا حضور دارید. برترین اتفاقات را با رفتن به این کافه برای خود رقم بزنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5833

به "8 کافه قنادی خاص در تهران که باید به آنجا بروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کافه قنادی خاص در تهران که باید به آنجا بروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید