ورود 1000 دانشجوی تازه کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی از پذیرش هزار دانشجوی جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبرداد.

ورود 1000 دانشجوی تازه کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی

دکتر رضا آقایاری در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد، اظهار کرد: پس از حدود یک هفته از اعلام نتایج آزمون ارشد، از فردا(چهارم آبان) ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه ها آغاز می گردد.

وی اضافه کرد: ثبت نام دانشجویان این مقطع در دانشگاه ها به مدت سه روز به شکل غیرحضوری ادامه می یابد و ارسال مدارک دانشجویان هم پستی خواهد بود.

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی با بیان اینکه این دانشگاه برای سالجاری هزار دانشجوی تازه پذیرش دارد، گفت: پس از انجام فرآیندهای ثبت نام، کلاس های دانشجویان تازه الورود مقطع کارشناسی ارشد از روز شنبه هفته آینده(هشتم آبان) به شکل آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول، این تعداد دانشجو در 138 رشته کارشناسی ارشد دانشگاه رازی مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی در ادامه بااشاره به اضافه شدن تعدادی رشته در دانشگاه رازی، بیان کرد: این رشته های تازه شامل مهندسی پلیمر و مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

آقایاری تعداد کل دانشجویان پذیرش شده دانشگاه رازی کرمانشاه را برای سال تحصیلی تازه حدود 2800 نفر بیان کرد و گفت: این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی و تخصصی در دانشگاه رازی تحصیل خواهند کرد.

وی مجموع کل دانشجویان دانشگاه رازی را در آغاز سال تحصیلی حدود 12 هزار نفر بیان کرد که در حال حاضر بصورت غیرحضوری مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4625

به "ورود 1000 دانشجوی تازه کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 1000 دانشجوی تازه کارشناسی ارشد به دانشگاه رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید