هوا هین در خلیج تایلند

به گزارش دور زمین، هوا هین (Hua Hin)، یکی از زیباترین تفرجگاه‌های ساحلی است که در تور تایلند می‎‌توانید لحظات خوشی را در آن سپری کنید. هوا هین سال هاست که عنوان تمیزترین ساحل را از آن خود کرده است.

هوا هین در خلیج تایلند

این منطقه در سال 1922 به وسیله پادشاه Prajadhipok به عنوان محلی برای گردش و استراحت خانواده سلطنتی تایلند انتخاب گردید. وی به معمار ایتالیایی خود دستور داد که کاخ Phra Ratchawang Klai Kangwon که با نام به دور از نگرانی ها معروف است را در این منطقه بنا کند.

سواحل یکی از جاذبه‌های اصل تور تایلند هستند. بنابراین هوا هین در خلیج تایلند می‌تواند یک انتخاب مناسب برای کسانی باشد که علاقه‌ دارند به سواحل تمیز بروند، باشد.

این امر باعث شد هوا هین که ابتدا یک روستای ماهیگیری ساده بود، مطرح و مشهور گردد. امروزه نیز اعضای خانواده سلطنتی از این محل برای استراحت و تفریح استفاده می‌پردازند.
در دهه 1980 بازسازی هتل راه آهن هوا هین توسط گروه هتلسازی سوفیتل (Sofitel) فرانسه که به ساخت هتل های زنجیره ای و گرانقیمت مشهور به شمار می‌رود، عامل دیگری برای تسریع پیشرفت و رشد این منطقه شد.
این هتل، در جلب نگاه توریست های خارجی به منطقه خوش آب و هوای هوا هین تاثیر به سزایی داشت. امروزه تمام هتل های زنجیره ای دنیا، در هوا هین شعبه دارند.
در سال های اخیر تعداد کسانی که با ترک محل اصلی زندگی خود، تصمیم گرفته اند در این منطقه ساحلی رحل اقامت افکنند افزایش داشته است. به همین دلیل هوا هین به یکی از پررشدترین شهرهای تایلند تبدیل شده است.
ساحل هوا هین دارای آب و هوای گرمسیری با رطوبت بالاست و بارش های گاه به گاه، هوای دلپذیری به آن می بخشد. برخی گردشگران اروپایی، در فصل زمستان برای گریختن از سرمای گزنده هوا، به این منطقه مسافرت می کنند.
هوا هین سال هاست که عنوان تمیزترین ساحل را از آن خود کرده و در این خصوص حتی می‌توان گفت سواحلی دارد که از سواحل پاتایا هم بهتر هستند. از سوی دیگر این منطقه نسبت به دیگر مناطق گردشگری تا حدودی از آرامش بیشتری برخوردار است و به همین دلیل برای خانواده ها و گردشگران تور تایلند مسن تر، جذابیت بیشتری دارد.
بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر حمام آفتاب و پیاده روی در طول ساحل زیبا، از تفریحات گوناگون دیگری همچون بازی گلف در زمین گلف سلطنتی هوا هین، بازدید از چشمه های آب معدنی و یا پرداختن به ورزش مفرح اسب سواری در ساحل بپردازند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4022

به "هوا هین در خلیج تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوا هین در خلیج تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید