رفتن از هنگ کنگ به گوانجو با قطار

به گزارش دور زمین، قطار بین هنگ کنگ و گوانجو راحت‌ترین راه برای سفر بین دو شهر است. در ادامه اطلاعاتی را که برای سوار شدن این قطار و جابه‌جایی بین این دو شهر نیاز دارید را ارائه می‌کنیم.

رفتن از هنگ کنگ به گوانجو با قطار

در هنگ کنگ همه قطارها از ایستگاه Hung Hom در منطقه Kowloon به راه افتاده و به ایستگاه شرقی گوانجو می‌رسند. بین محل برگزاری نمایشگاه کانتون در گوانجو و هنگ کنگ خط مستقیمی وجود ندارد ولی از ایستگاه راه آهن گوانجو اتوبوس‌های اختصاصی شما را به محل نمایشگاه می‌رسانند. هر روز 12 قطار بین دو شهر در حرکتند و زمان سفر حدود 2 ساعت است.

بلیت قطارها را می‌توانید تا 20 دقیقه قبل از حرکت در هنگ کنگ خریداری کنید. در گوانجو فرصت خرید بلیت قطار هنگ کنگ 6 ساعت قبل از حرکت است. توجه داشته باشید که برای انجام تشریفات مرزی زمان بیشتری نیاز دارید و عملا زمان 20 دقیقه قبل از حرکت قطار برای شهروندان هنگ کنگ معتبر است. بلیت قطارها را می‌توانید هم در ایستگاه و هم به صورت تلفنی خریداری کنید. بلیت‌هایی که با تلفن رزرو می‌شوند در ایستگاه قطار ارائه می‌شوند.

هنگ کنگ و چین مرزهای رسمی دارند و برای عبور از این مرزها کنترل پاسپورت و بازرسی بدنی انجام می‌شود. به مسافران تور چین توصیه می‌شود برای سوار شدن به قطارها هم در هنگ کنگ و هم در گوانگجو، حدود 45 دقیقه قبل از حرکت در ایستگاه حضور داشته باشند.

انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2805

به "رفتن از هنگ کنگ به گوانجو با قطار" امتیاز دهید

2 کاربر به "رفتن از هنگ کنگ به گوانجو با قطار" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "رفتن از هنگ کنگ به گوانجو با قطار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید