هتل گرند پاسیفیک سنگاپور

به گزارش دور زمین، هتل گرند پاسیفیک سنگاپور یک هتل 4 ستاره شیک است و به اندازه یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای از ایستگاه مترو Bugis فاصله دارد. این هتل، وای‌فای رایگان در تمام بخش‌های هتل، یک استخر روباز، یک مرکز بدنسازی و 2 رستوران را به مسافران تور سنگاپور ارائه می‌دهد. اتاق‌های بزرگ این هتل دکوری مدرن و مبلمانی شیک و زیبا دارند و به دستگاه‌های قهوه‌ساز و تلویزیون‌های صفحه‌تخت مجهز شده‌اند. مرکز خرید Raffles City و مال Bugis Junction یک فاصله کوتاه 10 دقیقه‌ای پیاده‌روی از هتل دارند. با تاکسی در کمتر از 20 دقیقه می‌توانید از فرودگاه چانگی به هتل گرند پاسیفیک سنگاپور برسید. این منطقه از شهر برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال خرید، تنوع فرهنگی و غذاهای خوشمزه هستند انتخابی عالی است.

هتل گرند پاسیفیک سنگاپور

هتل گرند پاسیفیک سنگاپور به مهمان خود یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی را ارائه می‌دهد. علاوه بر یک رستوران، یک کافی‌شاپ هم در هتل وجود دارد. فضاهای عمومی، دسترسی به اینترنت بی‌سیم را برای مسافران تور سنگاپور فراهم کرده‌اند. فضای برگزاری مراسم در این هتل 638 متر مربع مساحت دارد و شامل اتاق‌های ملاقات است. این هتل 3.5 ستاره سنگاپور، یک تراس، پیشخدمت و تجهیزات لباسشویی هم دارد. پارکینگ هتل، ظرفیت محدودی دارد و استفاده از آن شامل هزینه است. سیگار کشیدن در هتل گرند پاسیفیک سنگاپور ممنوع است. کافه Suns غذاهای محلی و غربی ارائه می‌دهد و برای صبحانه، ناهار و شام باز است.

هتل گرند پاسیفیک سنگاپور 240 اتاق با تهویه مطبوع، مینی‌بار و گاوصندوق دارد. تلویزیون‌های صفحه‌تخت، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان یکی با  وان‌های عمیق، دمپایی، مواد شوینده و سشوار دارند. هتل گرند پاسیفیک سنگاپور برای رفاه مسافران تور سنگاپور در اتاق‌ها هم امکان دسترسی به اینترنت را فراهم کرده است. از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به میز، تلفن، بطری‌های آب نوشیدنی و دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز اشاره کرد. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4052

به "هتل گرند پاسیفیک سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند پاسیفیک سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید