هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

به گزارش دور زمین، موقعیت منحصربه‌فرد هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور در مشهورترین منطقه خرید سنگاپور، رویای هر عاشق خریدی را به واقعیت بدل می‌کند. برندهای مشهور بین‌المللی، برندهای نام‌آشنای مد و پوشاک، فروشگاه‌های چند بخشی بسیار بزرگ، رستوران‌های باکلاس، فودکورت‌های مجلل، سینماهای چند پرده‌ای لوکس و انواع و اقسام سرگرمی‌ها، همگی تنها با بیرون آمدن از اتاقتان در هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور در دسترستان خواهند بود. خیابان باغ یا همان جاده اورچارد مهم‌ترین جاذبه شهر برای مسافران تور سنگاپور است. هتل همچنین شاتل برای ایستگاه مترو و منطقه مرکزی تجاری شهر دارد.

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور به مهمانان خود یک اسپا با خدمات کامل، یک استخر روباز و یک مرکز بدنسازی را ارائه می‌دهد. یک رستوران و یک مرکز کامپیوتر هم در هتل وجود دارند. هم اینترنت بی‌سیم و هم باسیم در فضاهای عمومی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور به صورت رایگان در دسترس هستند. مرکز تجارت 24 ساعته، خدمات لیموزین و اتومبیل و اتاق‌های ملاقات وجود دارند. دیگر امکانات هتل برای مسافران تور سنگاپور شامل راهنمایی برای تهیه تور و بلیت، پیشخدمت و تجهیزات لباسشویی هستند. پارکینگ رایگان وجود دارد. سیگار کشیدن در این هتل 5 ستاره سنگاپور ممنوع است. رستوران Mitzo در هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور تخصصش در غذاهای چینی است و به مهمان صبحانه، ناهار، شام و وعده‌های سبک ارائه می‌دهد. ساختمان هتل در سال 2010 ساخته شده است.

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور 308 اتاق با تهویه مطبوع، محل اتصال آیپاد و مینی‌بار دارد. تلویزیون‌های ال‌سی‌دی، شبکه‌های دیجیتال را نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان جداگانه، حوله، دمپایی و مواد شوینده دارند. مسافران تور سنگاپور می‌توانند با استفاده از وای‌فای داخل اتاق‌ها به اینترنت دسترسی داشته باشند. دیگر امکانات اتاق‌ها شامل میز، گاوصندوق، تلفن با تماس‌های محلی و بین‌المللی رایگان، بطری‌های آب نوشیدنی رایگان و سشوار می‌شوند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4057

به "هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید