آشنایی با هتل چادا کرابی

به گزارش دور زمین، هتل چا-دا کرابی (Krabi Cha-Da Resort)، یکی از هتل‌های ارزان 3 ستاره در تور تایلند است. در امتداد ساحل Ao Nang قرار گرفته و منظره‌های زیبایی در اطراف خود دارد. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با هتل چادا کرابی

هتل چا-دا به عنوان یکی از هتل های کرابی، 83 اتاق دلوکس و اتاق دلوکس با دسترسی استخر را در خود جای داده و آن ها را به سبک شرقی و با مبلمان کلاسیک دکور و تزئین نموده است. هر اتاق کفپوش چوبی و پنجره های بزرگ دارد و در بالکن اختصاصی خود چشم اندازی از دریای آندامان، باغ های زیبا و یا کوه های سبز Ao Nang ارائه می دهد. دسترسی به اینترنت وای فای در اتاق ها برای استفاده مهمانان تور تایلند فراهم شده و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی موجود است. تلویزیون، تهویه مطبوع، گاوصندوق، میز، تلفن، یخچال، سشوار و سرویس تهیه چای و قهوه از دیگر تجهیزاتی هستند که در اتاق‌های این هتل برای گردشگران تور تایلند فراهم شده است.

بعر از یک روز تفریح و گردش استفاده از خدمات ماساژ، سونا و جکوزی در مرکز اسپای هتل چا-دا کرابی می تواند برای تسکین عضلات، رفع خستگی و رهایی از تنش های روزانه مثمر ثمر باشد و طراوت و شادابی را به جسم و روح بازگرداند. همچنین در این هتل می توان بخشی از زمان خود را به شنا در استخر روباز هتل که نمایی از دریای آندامان ارائه می دهد و یا به استراحت بر روی صندلی‌های آفتابگیر در کلوب ساحلی هتل اختصاص داد. مرکز تناسب اندام نیز با تجهیزات ورزشی خود در طبقه همکف واقع شده و آماده سرویس دهی گردشگران تور تایلند است.

ین هتل شاتل رایگان برای رفتن به ساحل Ao Nang فراهم کرده و در صورت تقاضا ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیارشان قرار می گیرد. آسانسور، صرافی، تهویه مطبوع، اینترنت وای فای، صندوق امانات در پذیرش، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل در تور تایلند هستند.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 32

به "آشنایی با هتل چادا کرابی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با هتل چادا کرابی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل چادا کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید