هتل پاتایا دیسکاوری بیچ

به گزارش دور زمین، هتل دیسکاوری بیچ پاتایا نزدیک به ساحل این شهر قرار گرفته و فاصله کوتاهی با دریا دارد. یک پیاده‌روی 7 دقیقه‌ای شما را به مرکز خرید سنترال فستیوال می‌رساند. با اتومبیل و تاکسی در مدت 5 دقیقه به واکینگ استریت، در مدت 30 دقیقه به دنیای زیر آب و در مدت 45 دقیقه به باغ نونگ نوچ می‌رسید. اتاق‌های هتل دیسکاوری بیچ بالکن‌های رو به خلیج پاتایا دارند و خود هتل با درختانی گرمسیری احاطه شده است. یک محوطه بازی بچه‌ها هم در هتل وجود دارد.

هتل پاتایا دیسکاوری بیچ

به عنوان یکی از مهمانان هتل دیسکاوری بیچ پاتایا، شما به دو استخر شنای روباز، یک مرکز بدنسازی و یک استخر بچه‌ها دسترسی دارید. یک رستوران در هتل وجود دارد و شما می‌توانید از نوشیدنی خود در محل فروش نوشیدنی لذت ببرید. وای‌فای به طور رایگان در فضاهای عمومی در دسترس مسافران تور پاتایا است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین، اتاق‌های ملاقات، تراس، اطلاعات تور و بلیت و کارکنان چند زبانه اشاره کرد. هتل پاتایا دیسکاوری بیچ پارکینگ رایگان دارد و سیگار کشیدن در آن ممنوع است.

هتل دیسکاوری بیچ پاتایا 164 اتاق با تهویه مطبوع، مینی‌بار، گاوصندوق و بالکن دارد و مهمانان به یخچال و دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز هم دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی به حوله، دمپایی، مواد شوینده و سشوار مجهز شده‌اند. اتاق‌های هتل دیسکاوری بیچ پاتایا به مسافران تور تایلند امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان را هم می‌دهند. تلویزیون‌های صفحه‌تخت داخل اتاق‌ها شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3910

به "هتل پاتایا دیسکاوری بیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پاتایا دیسکاوری بیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید