ده هتل کوالالامپور برای داشتن تجربه ای متفاوت در تور مالزی

به گزارش دور زمین، با گرد هم آوردن ترکیبی غنی از فرهنگ‌های چینی، هندی، مالزیایی، بریتانیایی و اندونزیایی، بهترین راه برای تجربه کوالالامپور و لذت بردن از آن، این است که مرکز شهر را جستجو کنید. کوالالامپور طیف وسیعی از زیبایی‌های معماری و تنوع غذایی را شامل می‌شود و تنها یک ساعت از شگفتی‌های طبیعی مالزی فاصله دارد. این مقاله به 10 هتل برتر کوالالامپور می‌پردازد، هتل‌هایی که توجه ویژه‌ای به طراحی داشته‌اند و در نقاطی با دسترسی عالی واقع شده‌اند، مکان‌هایی که به مسافران کمک می‌کنند بیشترین لذت را از کوالالامپور در مدت تور مالزی برده باشند.

ده هتل کوالالامپور برای داشتن تجربه ای متفاوت در تور مالزی

هتل Villa Samadhi کوالالامپور

ساخته شده از مجموعه‌ای از آپارتمان‌های منحصربه‌فرد که یک تالاب را احاطه کرده‌اند، Villa Samadhi مکانی بسیار آرام در قلب کوالالامپور است. برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه، باغ و بالکنی هستند که به سمت حیاط مرکزی هتل باز می‌شوند. فضای داخلی با وسایل چوبی جنوب شرقی آسیا دکور شده است و سقف آن با استفاده از کاه‌گل سنتی پوشیده شده است. گلدان‌هایی پوشیده از گیاهان سبز گرمسیری و آب‌نمایی به شکل آبشار در این هتل زیبای کوالالامپور وجود دارد. این هتل که به سبک ویلاها طراحی شده است، در میان برج‌های و ساختمان‌های بلند کوالالامپور مانند یک مخفی‌گاه می‌ماند، در تضاد با پایتخت سریع و پر جنب و جوش مالزی.

هتل Impiana KLCC Hotel کوالالامپور

هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC) در مرکز تعداد زیادی از مغازه‌ها و رستوران‌ها در منطقه بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) کوالالامپور واقع شده است. این هتل یک استخر و یک کافه 24 ساعته دارد و دقیقا روبه‌روی مرکز کنوانسیون کوالالامپور (Kuala Lumpur Convention Centre) و آکواریوم کی ال سی سی (Aquaria KLCC) قرار گرفته است. این هتل تنها 5 دقیقه با مرکز خرید سوریا کی ال سی سی (KLCC Suria Shopping Mall) در نزدیکی خیابان جلان پی راملی (Jalan P Ramlee) فاصله دارد. تمام اتاق‌ها به شکلی جادار و با طراحی داخلی خوبی همراه هستند و تمامی کف هتل با کف‌پوش چوبی مفروش شده است.

مجستیک هتل کوالالامپور (The Majestic Hotel KL)

هتل مجستیک کوالالامپور همان بنای اصلی هتل مجستیک تاریخی است. این ساختمان نمادین دوران استعمار، در اصل در دهه 1930 ساخته شده و نمادی از سال‌های پر رونق مالزی منتهی به جنگ جهانی دوم است که در حال حاضر به مکانی برای رویدادهای اجتماعی هیجان‌انگیز، میزبانی مراسم‌های دولتی و محلی برای اقامت بازدیدکننده‌های برجسته بین‌المللی بدل گشته است. هتل مجستیک در بخش تاریخی کوالالامپور و روبه‌روی ایستگاه قطار قدیمی کوالالامپور واقع شده است و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری تور کوالالامپور مثل موزه ملی مالزی، مسجد ملی، موزه هنرهای اسلامی مالزی، باغ‌های برکه‌ای و پارک‌های پرندگان و پروانه‌ها نزدیک است.

هتل مایا کوالالامپور (Hotel Maya KL)

هتل مایای کوالالامپور (Maya) یک هتل آپارتمان، نزدیک به مرکز شهر است. از نقاط برجسته آن می‌توان به دید بسیار مناسب به آسمان‌خراش‌ها و استخر آب درمانیش اشاره کرد. این هتل دارای 206 اتاق به شکل 100 استودیو (استودیو نامی است که به اتاق‌های فاقد دستشویی، حمام و آشپزخانه در داخل خود، اطلاق می‌شود) و 106 سوئیت است. ظاهر هر کدام از اتاق‌ها به شکلی خاص طراحی شده است و این هتل برای هر میهمان یک پیش‌خدمت شخصی در نظر گرفته است.

هتل ماندارین اوریینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental KL)

اگر چه هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental) کوالالامپور بسیار بزرگ است با این حال به طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را فراهم می‌کند. این هتل بزرگ حس مشابه با حس اقامت در هتل بوتیک‌های کوچک‌تر را در میهمانان خود تداعی می‌کند. این هتل دارای 5 رستوران است که برای همه نوع سلیقه مناسب است و غذاهای مختلف، از کانتونی و سوشی گرفته تا غذاهای قاره‌ای را سرو می‌کند. هتل ماندارین اوریینتال درست در کنار برج‌های دوقلوی پتروناس (Petronas) واقع شده است. این هتل به مرکز خرید کی ال سی سی (KLCC) متصل شده است و به میهمانان خود چشم‌اندازی زیبا از پارک مرکزی کوالالامپور ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل در مدت تور مالزی به شما این فرصت را می‌دهد که به شکلی راحت ار بهترین‌های کوالالامپور دیدن کنید.

هتل شانگریلا کوالالامپور (Shangri-La Hotel KL)

هتل شانگریلا کوالالامپور، به عنوان لوکس‌ترین هتل کوالالامپور توصیف می‌شود. اغلب میهمانان این هتل خانواده‌های سلطنتی هستند که در مدت زمان بازدید از کوالالامپور در آن اقامت می‌کنند. هتل شانگریلا با باغ‌های سرسبز احاطه شده و هر اتاق بزرگ در این هتل منظره بسیار زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. هتل شانگریلا کوالالامپور سوئیت‌هایی را به میهمانان ویژه خود ارائه می‌دهد که شامل اتاق‌خواب‌های بزرگ، حمامی با طراحی داخلی سفارشی، اتاق نشیمن جداگانه و فضای کاری شخصی هستند. این هتل در منطقه Bukit Bintang واقع شده است.

هتل Anggun Boutique کوالالامپور

آنگون (Anggun) یک هتل بوتیک است و در منطقه بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) کوالالامپور واقع شده است و توسط کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید شلوغ احاطه شده است. ساختمان این هتل در واقع از دو مغازه/خانه (ساخته شده در اوایل دهه 1900) تشکیل شده است. اتاق‌های این هتل دارای تخت‌های سلطنتی، کف‌پوش‌های چوبی، پنکه سقفی رمانتیک و معماری داخلی به سبک سنتی مالزی است. رستوران محبوب روی پشت بام این هتل، برای ارائه غذاهای سنتی مالزی مشهور است.

هتل Carcosa Seri Negara کوالالامپور

کارکوسا سری نگارا (Carcosa Seri Negara) پر از تاریخ است و به شکلی نزدیکی با توسعه و هویت مالزی گره خورده است. این عمارت تاریخی زیبا، در میان بیش از 16 هکتار از باغ‌ها و چمن‌زارهای موجود در قلب کوالالامپور ساخته شده است. معمار این بنا، Sir Frank Swettenham، مشاور انگلیسی سلطان پراک، هتل کارکوسا را بر اساس نوعی سبک معماری ایتالیایی به نام کارا کوسا ساخته که در زبان ایتالیایی به معنی مکان دوست‌داشتنی است. احاطه شده توسط Lake Gardens از ویژگی‌های مهم این هتل زیبا است.

هتل Piccolo کوالالامپور

پیکولو (Piccolo) یک هتل بوتیک (هتل آپارتمان) دوستدار طبیعت است و به حمایت از زندگی دریایی مالزی اختصاص داده شده است. در تمام فضاهای این هتل عکس‌های با مقیاس بزرگ از زندگی و گونه‌های دریایی نصب شده است، عکس‌هایی که توسط شخص مدیر هتل یعنی دکتر کورت اسورکولا (Kurt Svrcula) گرفته شده‌اند. وی ملیتی آلمانی دارد و جدا از مدیریت هتل، نویسنده، طرفدار حفاظت از محیط‌زیست و برنده جوایز عکاسی متعددی است. خود هتل دارای ساختار نیم دایره‌ای منحصربه‌فرد است و هر اتاق با عکس‌های بسیار زیبای مدیر هتل تزیین شده است.

هتل بوتیک چاینا تاون کوالالامپور (Chinatown Boutique Hotel)

این هتل هم یکی دیگر از هتل بوتیک‌های خوب تور مالزی است که به تازگی ساخته شده و از زمان تأسیس آن در سال 2009 به طور شگفت‌آوری موفق بوده است. این هتل در محله چینی‌ها (Chinatown) واقع شده است. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید شب‌ها با قدم زدن در بازارهای شبانه محبوب (غرفه‌های کنار جاده‌ای که هر فرد می‌تواند غذاهای خیابانی محلی را مزه کند) اوقات خود را به خوشی سپری کنید. دسترسی این هتل به ایستگاه تاکسی و مترو بسیار راحت است. هر اتاق این هتل به سبکی خاص دکور شده است.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3633

به "ده هتل کوالالامپور برای داشتن تجربه ای متفاوت در تور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده هتل کوالالامپور برای داشتن تجربه ای متفاوت در تور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید