ساحل باتو فرینگی، ساحلی با زیبایی های فراوان در پنانگ مالزی (تور ارزان مالزی)

به گزارش دور زمین، خبرنگاران در این جا به شرح و تفسیر در رابطه با پنانگ میپردازد، خود پنانگ دارای مکان ها و مقصد های زیادی برای تماشا شما عزیزان است. اولین مقصد زیبای توریستی آن جرج تاون نیز نام دارد و دومین مقصد بسیار زیبا و عالی آن که سالانه مهمانان های بسیار زیادی را پذیرا است و انسان های زیادی را به خود جذب می نماید باتو فرینگی نام دارد که در قسمت شمال غربی اولین قسمت تماشای پنانگ یعنی همان جرج تاون واقع شده است.این مکان بسیار عالی برای سرگرمی و وقت گذراندن است و بعلاوه مکانی توریستی است و به همین علت توریستی بودنش امکاناتی عالی مانند اقامتگاه ها و هتل ها و رستوران ها و خیلی چیز های دیگر را داراست و بعلاوه باید گفت که آب های این ساحل بسیار رویایی و عالی است و برای هرگونه سرگرمی های آبی بسیار بسیار مناسب است و همینطور این ساحل بازاری بسیار بسیار زیبا دارد که علاوه بر زیبایی های باور نکردنی که دارد تمام احتیاج های توریست ها و توریست ها و بازدید کنندگان را رفع می نماید. پس با خبرنگاران همراه باشید برای از ساحل باتو فرینگی پنانگ...

ساحل باتو فرینگی، ساحلی با زیبایی های فراوان در پنانگ مالزی (تور ارزان مالزی)

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

ساحل باتو فرینگی پنانگ

برای رفتن به این مکان بسیار دبش و تماشای یعنی همان باتو فرینگی راهی آسوده با زمانی کم را در پیش دارید یعنی از محل جرج تاون تا باتو فرینگی 15 دقیقه زمان را لازم داردالبته باید گفت که جاده ای بسیار صافی را در پیش دارید که اصلا اذیت نخواهید شد زیبایی هم در پیش راه دارید زیرا که 3 کیلومتر از این جاده از کنار ساحل بسیار زیبا و تماشای عبور خواهد نمود.شما در ذهنتان تصور کنید ساحلی رویایی را با شن های بسیار داغ که بر اثر آفتاب داغ می گردد و همینطور سفید رنگ هم هستند و ساخته شده اند برای استراحت و ریلکس کردن. برای استفاده بسیار عالی از این شن ها یادتان باشد که یک چیزی مانند پتو را در کنارتان داشته باشید که اذیت نشوید و از آفتاب گرفتن روی شن های رویایی سفید رنگ لذت ببرید.و بعلاوه برای کسانی که با آفتاب و گرما میانه خوبی ندارند هم راه کاری دارد که آن ها می توانند تمام وقت خود را در دریا و با ورزش های آبی و تفریحات آبی بگذرانند.برخی ها شفاف بودن آب که باعث جذابیتش می گردد را تنها علت زیبایی ساحل ها و دریا ها می دانند اما باید گفت که آن ها سخت در اشتباهند و این ساحل یعنی ساحل باتو فرینگی نخل های بسیار بلند و زیبا و شن های سفید و داغ و بازاری بسیار رویایی را داراست که همه و همه باعث آرامش و زیبایی خاصی می گردد که می توان در این ساحل با آرامش زیاد و باور نکردنی با اطرافیانتان و عزیزانتان قدم بزنید و از همه زیبایی هایش لذت ببرید.

باتو فرینگی

در هر بازه زمانی از روز و شب به باتو فرینگی بروید زیباست و زیبایی هایش را به رخ می کشد ولی میتوان گفت که صبح هایش یک چیز دیگر است وقتی صبح های زود به ساحل باتو فرینگی پنانگ می روید و بادهای صبح گاهی به شما اصابت می نماید حال عجیبی است حال توصیف نکردنی که فقط با رفتن به آن جا درک می گردد و همینطور شادابی و آرامش و روحیه خوب و خیلی حس های مثبت دیگر هدیه هایی است که باتو فرینگی به شما می دهد وقتی برای دیدار با آن به آن جا می روید.

اما باید ذکر گردد که درست است صبح های بسیار زیبا و پر انرژی دارد اما غروب هایش هم چیزی از صبح هایش کم ندارد و شما شاهد غروب آفتاب در یکی از زیبا ترین مکان های دنیایید و بعلاوه در رابطه با شب هایش هم باید گفت که شب های این ساحل هم بسیار بسیاز زیبا و تماشای است وقتی که کافه های آن جا صندلی ها و موسیقی های زنده شان را بر پا می نمایند و در آن هوای زنده و عالی به بیشتر شدن زیبایی های این مکان یاری می نمایند و باید گفت که بودن در شب های آن جا هم با زیبایی هایش خالی از لطف نیست.

و همینطور گفتنی است که باتو فرینگی در مالزی واقع شده است و مردمان آن جا علاقه بسیار زیادی به وقت گذراندن و رفتن به این مکان یعنی باتو فرینگی را دارند و به همین علت است که گردشگر های زیادی هم به آن جا برای تماشا و خوش گذراندن و جمع کردن اطلاعات می روند. و جالب است بگویم که با این همه شلوغی تا به حال کسی آن جا را آلوده و در کثیفی ندیده است!

نمی دانم شاید شما هم مانند من بگویید که نام این ساحل کمی عجیب است و معنای این نام چیست؟! باید بگویم که در زمان های خیلی قدیم پرتغالی ها با با کشتی هایشان برای تجارت به خصوص تجارت ادویه ها به این جا می آمدند و آفتاب می گرفتند و استراحت می کردند به همین علت نام این ساحل باتو فرینگی گذاشته شده است که به معنای صخره پرتغالی ها نیز می باشد.

در قسمت های بالاتر هم گفته شد که که این مکان گردشگری هست و هواداران زیادی دارد به همین علت هتل های بسیار زیادی دارد که هتل های چند ستاره های عالی دارد به خصوص هتل های پنج ستاره که در دنیا زبان زد است مانند هتل پردیس سندی بای که هواداران بسیاری را دارد که همگی از کشور های مختلف و حتی قاره های مختلف می آیند و در آن جا اقامت می نمایند که تایم ها و ساعت های بسیار رویایی و افسانه ای را در صبح ها و غروب ها و شب های فوق العاده احساسی اش را داشته باشند.

برترین تایم برای رفتن به باتو فرینگی و پنانگ

همانطور که همه می دانند هر مکان زیبا و تماشای مانند باتو فرینگی و پنانگ زمانی مناسب تر از موقع های دیگر دارد و حالا میخواهیم به صحبت کردن در رابطه با برترین تایم برای رفتن به پنانگ و باتو فرینگی بپردازیم:

پنانگ دارای آب و هوای گرم است که برای لذت بردن از آن جا و برترین دقیقه ها را در آن جا گذراندن باید سعی کنید که در ماه های دسامبر و ژانویه به پنانگ سفر کنید و اما باید گفت که ماه های آوریل و می و آگوست و سپتامبر و اکتبر فصل هایی فوق العاده بارانی هستند که خوب است بدانید و در رابطه با این فصل ها با آمادگی بروید.

خبرنگاران برای شما عزیزان سفر خوبی را آرزو می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5895

به "ساحل باتو فرینگی، ساحلی با زیبایی های فراوان در پنانگ مالزی (تور ارزان مالزی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل باتو فرینگی، ساحلی با زیبایی های فراوان در پنانگ مالزی (تور ارزان مالزی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید